Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 01:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Hej psykedelia

Jeg har på det sidste taget ketamin jævnligt (ca 2-3 gange om ugen), jeg tager det udelukkende for at udforske sindet, plejer at tage ca 150 mg hvorefter jeg slukker lyset, ligger mig ned, lukker øjnene og fokuserer på min vejrtrækning.

Jeg løbetræner også jævnligt, og har lagt mærke til at hvis jeg tager ketamin i perioder hvor jeg har trænet meget, så forstærker det den psykedeliske oplevelse virkeligt meget.
Altså forskellen er at hvis jeg ikke rigtigt har fået trænet de sidste par dage, og så beslutter mig for at k-hole, så sker der ikke ret meget, jeg får følelsen af at blive vægtløs, svæver i et sort tomrum, men så sker der heller ikke så meget mere.

Hvor at når jeg har trænet meget, og så hopper i hullet, kommer jeg virkeligt ud og flyve, jeg får de vildeste og mest ubeskrivelige oplevelser her.

Jeg ville bare dele det med jer, og evt høre om der er andre der har samme erfaringer?
Mit gæt på at hvorfor motion skulle forstærke oplevelsen er nok motionens ''hjerne-stimulerende'' effekt - hvilket jo selfølgelig har noget at sige uanset hvad man tager, men jeg er overrasket over hvor meget det egenteligt har at sige i det her tilfælde :P

Hilsen euforiseret :)

- Abraham Lincoln

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
:stop:

Du bør ikke bruge ketamin så ofte. Du risikerer at beskadige din blære for resten af livet, så du skal pisse flere gange i timen, døgnet rundt. Desuden risikerer du at beskadige din hjerne. Wikipedia skriver: "The first large-scale, longitudinal study of ketamine users found that heavy ketamine users had impaired memory by several measures, including verbal, short-term memory and visual memory."

Helt generelt, er det ikke fornuftigt overhovedet, at bruge et stof så ofte som du gør. Stop, mens dit helbred stadig er godt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja det lige en tand for tit. Nu ved jeg ikke om du kører det i perioder hvor man lige tager det med dit forbrug i et måneds tid og så holder pause bagefter eller om det er noget som bare kører på.

Du kan evt. læse denne tråd http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=74&t=25321

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem

Lyt til Morten ketamin er en farlig dame og danse med den snigende psykiske afhængelighed er ikke lige sådan og kvitte.

Medlem
Brugeravatar

Jeg er godt klar over den blære-skadende effekt ketamin har, men nu er det jo heller ikke noget jeg normalt gør hele tiden, desuden så når jeg siger 2-3 gange om ugen, så er det altså kun 1 stor dosis ad gangen :P

Tror jeg har taget lidt over et gram siden jeg købte det for 2 uger siden, så no worries ;)

- Abraham Lincoln

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
at tage 3 store doser ketamin om ugen er jo også .... ALT for meget :shock:

hvor meget tror du selv er for meget ketamin at tage ?

Medlem
Brugeravatar

Som jeg har forstået det, så skal man ud i et hverdags forbrug/misbrug før at det skader ens blære?

- Abraham Lincoln

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det er du jo også næsten.

Medlem

Hvis du er træt, så forstærkes rusen tit, på den ene eller den anden måde. Når du træner meget, og bruger mere energi end normalt, bliver du vel mere træt. Det kunne vel være en forklaring.

Medlem

Her må jeg lige indskyde at der skal rigtigt meget ketamin til at du får blære problemer, flere af mine bekendte har tager over hundrede gram siden 07, og jeg kender kun en der har blære problemer og han har suget 7-10 gram rent ketamin om dagen før det begyndte.

Medlem

kan så fortælle at langt mindre misbrug stadig vil skade din blære, den krymper simpelhent sammen. Selvfølgelig jo større doser, jo større er dine chancer for det går galt. Efter min mening skal alle stoffer tages med flere ugers mellemrum,( 3-8 uger ) ellers har man altså et tydeligt problem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]