Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 19:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

http://ekstrabladet.dk/112/article1823789.ece

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
det vil jo ende i konfrontation hver gang igen, så længe vi ikke kan have pusher-street for os selv vil folk blive ved med at stille sig op mod politiet..
Konklusion: de har ikke lært en skid fra sidst

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem

Skal fremlægge om denne artikel i Samfundsfag så kunne godt tænke mig at vide om i havde noget at tilføje?
Det skal sige at det er et læserbrev så objektivitet spiller ingen rolle.

Min tekst indtil videre:

Idioti på højere plan

Mandag D.10 Septemper rykkede “Task Force Pusher Street” ind på pusherstreet på Christiania. Vi er sikkert alle bekendt med at det ikke er første gang. Den første episode skete i år 2004, som resulterede i dyre aktioner der fik Cannabissalget væk fra Christiania i en kort periode men blev derefter spredt til resten af København som cannabisen så fik indflydelse på. Det er mig en gåde hvordan sådan en katastrofal fejl kan ske endnu engang. Den nye Task Force VIL resultere i konfrontationer af befolkningen som vi har set før og vil koste os mange ressourcer. Disse aktioner vil selvfølgelig være skræmmekampagner der vil få indflydelse på de “Rationelle” købere der så vil få en chance for at træffe det “Rigtige” valg. Idag er det rigtige valg ikke hvad vi selv mener, men hvordan lovgivningen bliver udført. Hvorfor bruge så forfærdelig mange penge på disse aktioner når en legalisering vil fjerne hashmarket fra rockerne og sætte vores pengepung i top? Alle ved at der er diamanter i røgen fra hashen, så hvorfor ikke beskatte det? Der har været indført skræmmepropaganda siden 1930‘erne som folk stadigvæk tror på samt foredomme, dårlig journalistik, og forfærdelig dårlige undersøgelser.

Jeg kan blive helt forbløffet over den politik der bliver indført i Danmark.

Lang historie kort: Det vil være det samme som at ligge et kanonslag ind i en hundelort.

Konklusionen er derfor at vores politikere ikke har lært det mindste fra sidste episode.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
^^ En længere beskrivelse af hvad der skete i 2004 og noget om at pusherne på Christania kun sælger hash, og ikke andre stoffer. I forhold til lovgivning, så citér Jimmy Carter: "Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself." Og mere fylde om den skræmmepropaganda du taler om. Lærere elsker den slags.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem

^^ En længere beskrivelse af hvad der skete i 2004 og noget om at pusherne på Christania kun sælger hash, og ikke andre stoffer. I forhold til lovgivning, så citér Jimmy Carter: "Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself." Og mere fylde om den skræmmepropaganda du taler om. Lærere elsker den slags.

Ja tak!

Medlem

Er der nogle der har noget nyt om situationen?

Junior medlem

Har været derinde et par gange på det sidste, og jeg vil sige at man skal virkelig se sig for ..

Nogle gange går de rundt i civilt ved de forskellige udgange og nupper folk til siden .. Kan anbefale at man tager derind og måske lige går lidt rundt og kigger.. Mærk situationen an før i går ud derfra igen ..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
har været derinde mange gange de sidste uger og har intet bemærket, imo ser alt ud som det plejer men jeg skal da nok løbe ind i uheldet en dag, trods jeg aldrig er blevet nuppet på staden før i de 10 år jeg er kommet derinde efterhånden.

Junior medlem

har været derinde mange gange de sidste uger og har intet bemærket, imo ser alt ud som det plejer men jeg skal da nok løbe ind i uheldet en dag, trods jeg aldrig er blevet nuppet på staden før i de 10 år jeg er kommet derinde efterhånden.

Der har da været flere gange i de sidste uger hvor boderne har været lukkede ned i kortere perioder fordi der var politi derinde ..

Da jeg var derinde i tirsdags var der kontrol med både fodgængere og billister ..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Jaja, det er da lidt stressende, men det er jo også den grundlæggende strategi fra politiets side. Mit bud er, at hvis projektet bliver en succes, så kan det mærkes i form af øget hashsalg andetsteds, samt mere banderelateret vold. Jeg kan ikke rigtigt forestille mig, at der kan ske andet. Vold er jo den foretrukne måde at skabe hulrummer i markedet, når der sker forstyrrelser på hjemmebane. Hvad er målsætningen egentlig?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]