Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 22:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Præmis nr. 1 - De unge ryger hash på Roskilde!
Præmis nr. 2 - de køber det (hold fast) PÅ STADEN!
Løsning - Mere politi, flere bøder!
Konklusion - flere bliver tager -
http://www.information.dk/telegram/310221
Citat:
Det er varm luft, når DF forsøger at tegne et billede af en svag politiindsats mod hashhandlen i København.

Københavns Politi har øget fokus på hashhandlen i hovedstaden de seneste år, fastslår justitsminister Morten Bødskov (S).

Udmeldingen kommer, efter at Dansk Folkepartis retsordfører, Peter Skaarup, har kaldt justitsministeren i samråd torsdag.

Han vil have opklaret, hvordan regeringen har tænkt sig at sætte en stopper for “den åbenlyse hashhandel, som foregår overalt i København”.

- Det billede, som Dansk Folkeparti forsøger at tegne af, at politiets indsats mod hashhandlen skulle være svag og er blevet svækket, holder ikke vand, siger Morten Bødskov.

Fra 2007 til 2011 har Københavns Politi rejst mellem 4626 og 5796 sigtelser for besiddelse af euforiserende stoffer og mellem 890 og 1126 for salg, viser tal fra Københavns Politi.

Til sammenligning er der rejst 3161 sigtelser for besiddelse og 746 for salg alene i årets første syv måneder.

Hvis politiet fortsætter i det tempo, så bliver 2012 det mørkeste år for hashrygende og -sælgende danskere i seks år.

Det glæder Morten Bødskov.

- Vi kan se, at der har været en stor indsats de senere år, og at den indsats er fortsat. Og tallene ser ud til at kunne lande på et højere niveau, hvis tendensen fortsætter. Det er jeg selvfølgelig meget tilfreds med, siger Morten Bødskov.

/ritzau/

[/img]
Billede

Medlem

Jeg tilter totalt hver gang jeg ser Bødskovs klamme fjæs på skærmen,den mand er bare så gennemført idiot man skulle tro det var løgn.

Medlem
Brugeravatar

Jeg tilter totalt hver gang jeg ser Bødskovs klamme fjæs på skærmen,den mand er bare så gennemført idiot man skulle tro det var løgn.

Stemmer. Det handler om stemmer. De klamme parasitter på borgen tænker ikke på andet end dem og deres partis fortsatte overlevelse. Fy for faen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Det jo almen viden at dem på borgen, drikker deres hjerne væk inden de lave lovforslag!!

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields

Stemmer. Det handler om stemmer. De klamme parasitter på borgen tænker ikke på andet end dem og deres partis fortsatte overlevelse. Fy for faen.

Jamen der er jo ikke engang stemmer i det. En meningsmåling fra Gallup viser, at 51% af danskerne ønsker hash legaliseret. Der er heller ikke penge i forbuddet, tværtimod. Der er faktisk ingen rationelle forklaringer tilbage på, hvorfor hash er ulovligt - medmindre hvis folketingspolitikerne var i lommen på Hells Angels eller andre bander.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
eller lægemiddelindustrien... Den største narkonbande af dem alle ^^

Medlem
Brugeravatar

Legaliserings-debatten er farlig at røre ved hvis man vil genvælges, også selvom den er nærmest ikke eksisterende. Det er nemmere for Frank Jensen at sige offentligt, at han ønsker et legaliserings-forsøg, fordi Københavns borgerep altid er rød. Det er ikke så meget at risikere, som der er ved at justitsministeren åbner for forslaget, som hvis går galt, kan koste hele regeringen magten. Cannabis er stadig tabuiseret i store dele af befolkningen, også er vi tilbage til min første pointe. Jeg kan ikke dokumentere en skid, så tag hans ord for hvad de er, men jeg har en bekendt der er journalist og har kendskab til flere af MFerne, der fortæller mig, at en større del af politikerene, han har snakket med, gerne vil forsøge sig med et legaliseringsforsøg og anerkender at den nuværende lovgivning ikke fungerer. Det er bare kun noget de vil udtale sig om på tomandshold og slet ikke på bånd. Politikerne er ikke dumme, de er bare stædige og naive og deres eksistensgrundlag, er som bekendt at folk stemmer på dem. Men jeg er sikker på at cannabis bliver legaliseret med tiden. De nyere generationer er langt bedre oplyst omkring emnet end de ældre blev det i sin tid. F.eks. er der kolossal forskel på den information jeg fik i folkeskolen vedr. cannabis, også den information jeg kan høre min lillebror får. Også har du ret Morten, der er ikke flere rationelle argumenter tilbage for at bibeholde den nuværende lovgivning. Thank you internet og time is on our side, selvom det godt måtte gå lidt hurtigt :)

Medlem

KRK har ret i meget af det han siger tror jeg,Det er nemmere for idioterne at sige de vil beskytte vores børn og bla bla bla end at tage en seriøs indgangsvinkel på problemet.Det er jo det de fleste tåber i landet gerne vil høre,og det får super idioten Bødskov til at virke som en stærk mand.

Alt imens står dødens købmænd og sælger narko på åben gade uden nogen tager sig af det,hvordan kan de mennesker overhovedet se sig selv i øjnene foran spejlet? Morten Bødskov og hans lignende som Carsten Lauritzen er nogle gemene svin med en skjult agenda som er med til at drive unge mennesker ud i kriminalitet og narkomisbrug.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]