Hejsa Psy!

Blev igår taget til beach party i grenå med en blaster med 0,x gram amf, og en pose ved siden af med en lille bundslat i + ½ kryds, som jeg fik overbevist dem om at det var en ritalinpille.
Blev GRUNDIGT kropsvisiteret selvom jeg havde gjort dem opmærksomme på at jeg ikke havde mere, men det var de ligeglade med DE SVIN! -.-
Havde røget en pind lige inden jeg blev taget og de fandt en tom pose jeg havde brugt til og have klumpen i, og sagde til dem at jeg havde røget det sammen med et par venner for at give god stemning og alt det andet var noget "jeg holdte for en ven fordi han ikke selv turde" dårlig undskyldning men tror han troede på mig til sidst.
På min konfiskeringsærklæring står der:
-Ca. 1 Gram Amfetamin
-1 stk Blowmaster
-Ca ½ ritalin pille.
SPØRGSMÅL:
- Hvor meget skal jeg regne med at bøden bliver på? Er ikke kendt af politiet, og det er første gang jeg bliver taget med stoffer på mig.
- Skal jeg afhøres og for retten, eller sender de bare en bøde på x antal tusinde kroner?
- Er i lære, og tjener under 140.000 om året, så kan jeg godt få min bøde halveret?
De fik mine oplysninger, og min mors telefon nummer da jeg ikke er myndig endnu...
- Hvornår skal jeg regne med at de ringer til min mutter?
- Hvor lang tid går der før jeg får bøden med posten?
Tror det var det.
Mvh Narkopolo.

"
Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.
(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅_̅_̅_̅()ڪے
"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."