Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hejsa...

Har i alt 4 WSS feminized skunkplanter, som lige er kommet ud af 48 imers mørkelægning! Problemet er at de 2 af dem hænger ret så kraftigt og da jeg er ny i faget, aner jeg intet om hvad jeg skal stille op! De har efter mørkelægning fået 12 timers lys, men sys ik det har hjulpet på problemet, så hvad gør jeg så!??? De fik lidt for meget gødning før mørkelægningen, så har måtte flushe dem, for så bagefter at sætte dem i mørke og tænker at det nok ikke har været sundt for mine piger!? Tror i med tiden og at jorden tører helt ud, at de vil komme sig???

http://img62.imageshack.us/img62/1940/img2142f.jpg

Senest rettet af 2Stoned 23 aug 2012 10:13, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Ville godt ha lagt billeder ind af dem, men hvor er det lige at man gør det!??? Sagde du newbie :-(

Medlem

2stoned#
for at fremprovokere blomstring. Tjek det ud på google

trådstarter#

Det er vel fordi de mangler sol. Lad dem stå i solen og så skal du nok se de rejser sig igen. Overgødning viser sig på andre måder end hængende blade. (tror jeg nok). Det plejer som regel, at være brændte blade.

sol sol sol

Medlem

De er blevet sat ud under den rigtige sol istedet for under hpi lampen, så sparer jeg osse lidt på el-regningen.. hehe Har st dem i mørke i 48 timer og så startet op med 12/12 igår, så de skal vel be lige vende sig til det tænker jeg og skal os igen siges at jeg flushede dem lige inden mørklægning og det har med garanti noget at sige tænker jeg... Så nu lader jeg jorden tørrer helt ud og så får de engang grow/bloomgødning når det er tørt nok jorden.. ;-) Har hørt man ikke skal gi fuld dosis med hensyn til gødningen, men stille og roligt trappe op...

Medlem

Med hensyn til gødning, er der så en herinde som har meget forstand på det!?? Tænker hvor meget og hvor ofte??? Har som sagt biobizz grow, ionic soil bloom og ionic booster til den sidste fase.. Håber meget på hjælp

Medlem
Brugeravatar

De skal nok komme sig bare de har tilpas med vand :)

Medlem

Tilpas med vand? Jorden er fugtig når du stikker fingeren i helt ned til 8/10 cm, så kan ik forestille mig det er vand de mangler.. tænker at de har fået alt for meget, så nu lader jeg dem tørre helt ud inden jeg vandet/gøder igen..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]