Kære Psychedelia,
Jeg kan forstå at I om sommeren får jeres del af anekdoter fra folk, der har sin første oplevelse med cannabis på Roskilde Festival. Jeg blev også godt og grundigt skæv af noget skunk på festivallen for lidt over en måned siden, dog med et rigtig dårligt trip til følge, lavede en tråd, læs den her:
viewtopic.php?f=18&t=41340Den korte version:
Jeg var en nybegynder, kunne ikke mærke noget, røg endnu mere, pludselig ramte angsten mig, timerne der fulgte var præget af paranoia, angst, lyd-hallucinationer samt mangel på stedssans. Skide ubehageligt. Dagen efter var jeg stadig en smule forvirret, havde det ikke alt for godt, men det blev langsomt bedre.
Nu, godt halvanden måned efter, føler jeg mig stadig ikke helt på plads igen. Jeg føler at jeg er en smule ved siden af mig selv, ikke out-of-body oplevelser, men jeg tager mig selv i tit at sidde og stene og glemme diverse ting.
Det er en mærkelig følelse, det føles som om jeg er meget træt og tung i hovedet, jeg er ikke bange og jeg ser/hører heller ikke ting der ikke bør kunne ses eller høres. Når jeg tænker for meget på det, bliver jeg bange for at det aldrig helt vil forlade mig, og så kan jeg blive død-nervøs og få nogle klamme svedeture med en god portion hjertebanken, ikke fedt.
Nu spørger jeg jer; Har I oplevet noget lignende, og hvor længede varede jeres oplevelse?
Jeg giver den to-tre uger til, og så tror jeg at jeg tager et smut til lægen, som sagt synes jeg at det påvirker min hukommelse, og det gavner ikke just en 3.G's elev.
Hvis der er noget I vil vide, fyrer I bare løs.
Tak for jeres opmærksomhed.
- Atheos