Nej nej nej..... Rockerne sælger et produkt som køberne efterspørger, de opfylder bare det behov vi har. Ingen pushere ingen stoffer, med den nuværende lovgivning vi har. Thank god for pushere og rockere når det kommer til narkotika, også selvom de cutter stofferne op...
De politi indsatser er idiotiske, og uden nogen logik. Den eneste effekt de vil få er at sprede narko salget til andre dele af byen, det er som at puste til en mælkebøtte!
Dumme, onde, strissere..........
Nu er cannabis jo et produkt, der er rimelig tilgængeligt og som kan fremstilles af hvem som helst. Så rockerne og Ak81 er temmelig overflødige her. Og heldigvis bliver der ikke solgt andre former for narkotika på CA.
Og nu skrev jeg også at jeg bestemt IKKE synes det er både sjovt og rart at have en masse politiet rendende, men på den anden side synes jeg heller ikke det er sjovt og rart at have en organiseret kriminel bande der har en autonom enklave inde midt i min by. Det er pest eller kolera som jeg også skrev tidligere.
Og som jeg også skrev tidligere i tråden, ang. det med at når PS ryddes, så spredes hashsalget sig til resten af byen. Selvfølgelig er det et problem, men på den anden side synes jeg ikke at det er CA ansvar at beskytte hashmarkedet, pusherne, brugerne, når det nu i virkeligheden ikke er CA der står for hashsalget længere. CA og PS er blevet til to forskellige ting. To ting med meget forskellige værdiger. Og jeg ved med 100 procent sikkerhed at rigtig mange andre CAnitter har det på samme måde.
Så find din fucking ryger et andet, hvor svært kan det være.
Edit: og jeg synes ærlig talt at det er temmelig egocentric at mene at rockerne og Ak81 skal blive på CA, fordi man skal ha sine egne behov opfyldt. Få tilfredsstillet misbrugerhjernen om du vil. Jeg kan ikke se hvad andre grunde der skulle være til at bevare PS i sin nuværende form. Jo, en grund kunne være at sende et signal om frihash. Men ærlig talt synes jeg ikke det er nogen særlig positiv måde at signalerer på. Pusherstreet er ikke noget der gavner legaliseringen eller CA på nogen som helst måde, tvært i mod.
For det første så er jeg sikker på at de der har mulighed for det, dyrker deres skunk selv, men det er ikke alle der har mulighed for det!
For det andet, handler det ikke om mit behov, men tusindvis af mennesker (købere) der færdes på Christiania hver dag. Nogle mere tilfredse end andre med det produkt de køber, men i det store hele kommer folk tilbage frivilligt for at købe mere.
Uden rockere/pushere/distributører om du vil var der ingen stoffer for os at købe med den nuværende lovgivning, så jeg siger det igen, thank god for rockerne!
Jeg så gerne at vi slap for bande relateret kriminalitet som vold og mord, men det gør vi ikke sådan som det er nu.
Er du virkelig så naiv at du tror politiets indsats vil have nogen gavnlig effekt på Christiania set i det store perspektiv?
En lov ændring er hvad der skal til, ikke øget politiindsats.
Du bør i øvrigt få dig et pænere sprogbrug, jeg er sikker på at din nuværende attitude får dig til at virke mere uintelligent end du egentlig er.
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.