Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej psy.
Her i går var jeg til lan ved en ven, og så havde jeg lidt hash med. Jeg slugte først 0.4, og mærkede ingen virkning. 2 timer senere spiste jeg 0.3 ca. Jeg spiste det kun fordi jeg ikke ville lave en skole da jeg er løbet tør for paper, og jeg har hørt det skulle virke.
en time efter jeg slugte det sidste blev jeg overdrevet svimmel, og kunne slet ikke finde rundt. Derfor besluttede jeg mig for at tage hjem og sove. Da jeg kom hjem fik jeg stærke smerter mellem ribbenene. Omkring solar plexus. Det føltes som om det brændte der inde, og jeg ringede til vagtlægen og snakkede med ham om det. Han sagde at det ikke var mit hjerte når jeg kun var 17 år gammel.
Desuden er det mig der har lavet den tråd der hedder Amfetamin problemer maybe? Så der kan i læse hele min syge historie. Har nemlig været ved lægen 3 gange nu.
Er det normalt at blive så svimmel ved at spise en klump? Og når folk snakkede blev deres stemmer også helt forandret, også min egen.

Medlem

Geografisk sted: Vatikanstaten
Tror ikke der er sket noget, men det er dumt at starte med at indtage cannabis oralt og så blive utålmodig og redosere, da cannabis oralt tager tid om at sparke ind, modsat når man ryger det.

Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Medlem

I dag er jeg også virkeligt smadret i min krop og hovede. Orker slet ingenting. Ved ikke om der kunne have været sket noget. Og jeg ved godt man ikke kan dø at hash :)

Medlem

Det er normalt når man har indtaget et euforiserende stof, at man bliver helt dvask. Ligesom tømmermænd. Hvordan har du det psykisk?

Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Medlem

Jeg har det ikke så godt for tiden fordi jeg hele tiden skal tænke på mit åndenød og mine smerter.. Ellers er der ikke noget

Medlem

Jeg bed mærke i 'for tiden'. Vil det sige siden du indtog hashen oralt eller længere tilbage? Personligt, så får jeg det rigtig dårligt når jeg ryger 'plade', så jeg ved ikke om du plejer at ryge/indtage skunk el. klumb (plade)?

Medlem

Jeg plejer at ryge klump en gang i mellem. Og der sker aldrig noget.
Det kun den her ene gang.
Og jeg har haft det dårligt i 2 måneder nu ca.

Medlem

Det er ret normalt at blive svimmel af hash, ja. Jeg bliver sgu næsten altid svimmel, hvis jeg fx rejser mig op lige efter, jeg har røget. Jeg har også været meget tæt på at besvime et par gange, og det kan sagtens lade sig gøre. Jeg ved sgu ikke rigtig hvorfor, men jeg kunne godt forestille mig, at det er en form for dehydrering, for det hjælper altid at få noget at drikke eller spise - især frugt (bananer) eller sodavand.
Dine brystsmerter kunne godt lyde som halsbrænd, altså for meget mavesyre. Jeg fik på et tidspunkt meget vilde brystsmerter som kom i anfald også umiddelbart efter at have taget stoffer. Det viste sig at være en form for stress/noget psykisk, så det er også en mulighed?
Jeg tror det er ret normalt at fremprovokere en form for angst overfor sit hjerte, når man begynder at tage stoffer. Det har jeg i hvert fald gjort, og jeg har sgu hørt om ret mange efterhånden, der har det på samme måde. Jeg tror virkelig ikke, at der er noget at bekymre sig om, selvom det er pisse svært at overbevise sig selv om, når det kan gøre direkte ondt fysisk.

Medlem

Tak!
Men noget jeg har tænkt over da jeg skulle sove ovenpå min rus er, at da jeg havde ondt i brystet, kunne jeg nærmest sende smerten et andet sted hen i kroppen. Bare ved at tænke på det sted.
Så når jeg fik ondt i brystet, tænkte jeg på mit ben og så brændte det der.. Lyder nok lidt mærkeligt..

Medlem

Slet ikke.

Medlem

Hvad mener du med at det slet ikke lyder mærkeligt?
Forklar tak :D

Medlem

Det lyder på ingen måde mærkeligt, at du kan overføre din smerte til et andet sted, når det er psykisk ;). Det gør jeg sgu også tit. Engang da jeg havde ædt en hashkage, var det i så voldsom grad, at jeg kunne mærke ALLE mine organer skiftevis, og de gjorde hamrende ondt. Så fandt jeg ud af, at jeg bare skulle lade dem springe, for så gik det væk (for det kunne de selvfølgelig ikke).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]