Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 22:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Tja, tilgengelighed er første skridt, som for eks spørgeskema lægges ud så alle har mulighed for at besvare det på den side i spørger på.
På denne side skal man være regestreret bruger for at kunne give en kommentar på jeres indlæg her på siden, derfor svare jeg her for at lige vise jer at der er mange læsere som aldrig registrer sig på sådanne sider men blot læser med.

Og for at kommentere selve indeholdet synes jeg det er forkert at i ikke tager alcohol så seriøs, specielt hvis det er feststoffer man har som udgangspunkt. Det er vigti at sætte ting i relation til hianden om man skal virke seriøs.
På denne måde kommer i til at fremstå at i blot advarer mod de ulovlige og derved falder standard og troverdihed lige så hurtigt som nemt.
Skal man advare så skal man også have de seriøse dræbere med, så som alcohol. Det er også det russmiddel de aller flæste kan forholde sig til og kender brugen af.
Det kan være brugbart i div statistikker og at sætte dem i relation... hvor mange dør af ditten og datten, hvor mange kommer til skade... nu har vi alcohol som et frit og billigt tilgengeligt stof, hvad er koncekvenserne af at så giftig produk bliver brugt som fest stof i forhold til andre stoffer...

Når i undlader alcohol, som sådan set her i landet giver de flæste fængseldomme, indlæggelser og afvænnings behandlinger, da kommer i til at lyde forkerte, som om i fortaler for det mest giftige og ikke advarer i hele spektrummet, men blot de ulovlige. få det hele med om troværdigheen skal bevares.

Dersuden mangler der alternativer, som som det her er farligt, men hvis man endelig skal, hvordan gør man det så på den mindst farlige måde og findes der stoffer som ligner men ikke har lige store koncekvenser og bla bla...

Generelt skal man væk med den idee om at prædike totalt afholdenhed, for det er der ingen som kan overholde eller også kommer de til at bruge alcohol i steden for som de kender og som også giver os mange udgifter grundet misbrug og sociale koncekvneser af vold og ødelæggelse.

Og er man grundig i varsler skal man være lige grundig i hvad-så at-lave, hvis i forstår.... alle fakta omkring hvorfor ikke, skal have lige så mange fakta omkring at hvis nu hvordan så... på den mest sikre måde.

Væk med probaganda og frem med real oplysning, uden tanke for at folk kan blive rystede over hvordan virkelighen hænger sammen og hvad love har gjort upraktis at benytte og nemt at benytte. Så som alcohol vs. hash, at man rigti nok forklarer at alcohol rent faktis giver voldsomme forgiftninger og det er hvad tømmermænd er, en forgiftning.. så en aften i vold druk er mere usund en aften på piben...
ægte fakta...

Og når i henviser til undersøgelser, ville det være rart at vide hvad for nogle der er snakke om, evt. kunne i lave en kildefortegnelse og link dims til alt i påstår, på den måde kan brugeren af den kritiske slags selv se underssøgelserne og vide hvad i snakker om.
Det nemmeste i verden er at finde en undersøgelse der støtter enhver teori... det svære er at finde en troværdig undersøgelse omkring stoffer, da de næsten alle er udført i probagandans navn imod stoffer, betalt af regeringen og rusmiddelstyrelsen eller div i medicin industrien som er højst upålidelige kilder angående probaganda.

Hvis man ikke ønker at snakke ned til folk så har man matriale folk kan tænke over og ikke noget alle ved i forvejen og letlæseligt for selv en 4-årig. Der skal være udfodring og tænkeren skal i gang om man ikke skal snakke ned til folk, folk kan lide at tænke og ikke at folk fortæller dem noget de allerede ved, bare med andre ord og påstande eller noget.
Et nutidig og voksent sprog kan gøre meget og det kan atorietet også.

Svar med citat  
Dedikeret medlem

Det her er lige til fuck forum.

Svar med citat  
Medlem

Forstår ikke hvofor du bella-tingeling ik oprette en profil? - stedet for det her luskeri

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Det var dog en ligegyldig tråd...
Grunden til alkohol ikke bliver diskuteret så meget, er jo nok fordi meget viden om det, findes nemt på google og en masse andre sider.
Da det jo er et HR site er det vel klart der er flere tråde om andre stoffer end alkohol, fordi det ikke altid er lige så nemt at finde info om, som f.eks. alkohol.
Må indrømme jeg ikke læste hele dit indlæg, da jeg synes det er noget bavl.. :whogives:

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
Det her er lige til fuck forum.

LoL

On topic: Skål! :cheers:

Svar med citat  
Forstår ikke hvofor du bella-tingeling ik oprette en profil? - stedet for det her luskeri

fordi folk herinde ikke vil have mig her og der udføres cencur i tilfælde man kommer til at kritsere noget som styrerene her går ind for... det er ikke et frit forum, men bliver styret gennem hvem kender hvem og så videre og generelt ikke noget jeg gider at støtte efter jeg har set hvordan det bliver modereret herinde... med at dosiser ikke må rettes på da de bruger det til intert sprog og tror sig hemmelige, for det er da ingen andre der er så kloge at de kan regne den ud... pudsigt nok I er HR forum, bliver man smidt ud for at advare mod farlige bruger og latterlig gjort fordi man kommer ind og retter på forkerte dosis snak....
Og fordi at når man svarer ærligt, ja så bliver ens svar fjernet som det her nok også bliver, folk er så skide sarte herinde, derfor...
Kan simpulten ikke se hvorfor man skal lave seriøse indlæg herinde og lægge et arbejde i et indlæg når de bliver fjernet af latterligheder og ligegyldigheder samtidig med at de lader camufleret narkosnak foregå i seriøse indlæg.

Lidt som at herinde i gæsteforums synes folk åbenbart at det her svar er lige til fuck forum og bla bla.... eneste der hører dertil er deres egne totalt umodne kommentare.... det er rimelig nemt at kommentere på ting man kan lide frem for at tvinge sig ti at læse noget man ikke intreserer sig for og så også kommentere det... det burte de fjerne frem for alle velment kommentare som måske kommer for tæt på hvad det her forum også bliver brugt til... se det er lige til fuk forum... alle de latterlige kommentare fra folk der ikke var intreseret i det de læste og så lige alligevel have mere tid at slå ihjel....
Moderatorne her på siden er effektive, så derfor gider jeg sku ikke, når man skal nøjes med at få så mange useriøse kommentare på seriøs indlæg... sku lidt forkert fokus på hvad er vigtig at fjerne, da man har en vigtig aganda man skal ikke åbenbare for meget, frem for at gøre det letleseligt for brugeren og fjerne bruger med flere konti og fake brugere, som jeg blev smidt ud for at advare mod en af deres venner som ikke havde helt rent mel i posen, han blev.... med alle sine bruger og min ene blev smidt ud... men jeg leverer heller ikke nogle vigtige ting til de Herrer, så klart der skal have lov til at være sådan en person herinde.... derfor

Håber du kan nå at læse svaret inden det bliver slættet.... der er jo samme kritik jeg blev smidt ud for at sige, men det er stadig min mening og oplevelse, så den har ikke ændret sig med tiden, så går ud fra at jeg stadig ville blive smidt rimelig hurtig ud igen for at gøre opmærksomhed på deres fejl og mangler som de godt vil have i fred og ro... :stupid:

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Citat:
På denne side skal man være regestreret bruger for at kunne give en kommentar på jeres indlæg her på siden, derfor svare jeg her for at lige vise jer at der er mange læsere som aldrig registrer sig på sådanne sider men blot læser med.
Hvorfor vil du vise os det.. deeeeet... tror du ikke vi har opdaget ?

Og for at kommentere selve indeholdet synes jeg det er forkert at i ikke tager alcohol så seriøs, specielt hvis det er feststoffer man har som udgangspunkt. Det er vigti at sætte ting i relation til hianden om man skal virke seriøs.

Hvordan synes du da at alkohol ikke bliver taget seriøst herinde.. kan du komme med et eksempel ?

Citat:
På denne måde kommer i til at fremstå at i blot advarer mod de ulovlige og derved falder standard og troverdihed lige så hurtigt som nemt.

blot advare imod det ulovlige ? kære ven, vi advare imod alt der kan skade dig, lovligt eller ej, vi vejleder dig i brugen af de euforiserende substanser du nu skal til at indetage så du kan passe på dig selv og holde dig i live, og det er det som siden går ud på, du må have misforstået nået, eller bare ha været blevet skuffet da du fandt ud af at psy.dk ikke blev oprettet efter dine behov.
Citat:
Skal man advare så skal man også have de seriøse dræbere med, så som alcohol. Det er også det russmiddel de aller flæste kan forholde sig til og kender brugen af.
Det kan være brugbart i div statistikker og at sætte dem i relation... hvor mange dør af ditten og datten, hvor mange kommer til skade... nu har vi alcohol som et frit og billigt tilgengeligt stof, hvad er koncekvenserne af at så giftig produk bliver brugt som fest stof i forhold til andre stoffer...

Jeg selv har advaret imod det og mange andre gør det, du ser det jo nok bare ikke ligeså ofte omtalt som andre stoffer da der er en stor viden inde for alkohol.. der svare lidt til at sætte et advarselsmærkat på en sodavands flaske hvor der står (dine tænder bliver ødelagt pas på!)

Citat:
Når i undlader alcohol, som sådan set her i landet giver de flæste fængseldomme, indlæggelser og afvænnings behandlinger, da kommer i til at lyde forkerte, som om i fortaler for det mest giftige og ikke advarer i hele spektrummet, men blot de ulovlige. få det hele med om troværdigheen skal bevares.

Fortaler for det mest giftige ? gider du at høre dig selv engang og bryde ud i latter tak ?

Citat:
Dersuden mangler der alternativer, som som det her er farligt, men hvis man endelig skal, hvordan gør man det så på den mindst farlige måde og findes der stoffer som ligner men ikke har lige store koncekvenser og bla bla...

? ? ?
har du overhovedet læst herinde på siden ?
Jeg er sikker på at hvis du spørg ind til om alkohol er farligt herinde, vil du også blive korrekt oplyst
Men du kan da bare begynde at lave flere siders advarsel imod alkohol, sende det til en admin eller mod og se om de vil gøre den sticky eller noget i den stil.. hvorfor har du ikke gjort det når nu du er så utilfreds ? kan du gøre det bedre tror du ?

Citat:
Generelt skal man væk med den idee om at prædike totalt afholdenhed, for det er der ingen som kan overholde eller også kommer de til at bruge alcohol i steden for som de kender og som også giver os mange udgifter grundet misbrug og sociale koncekvneser af vold og ødelæggelse.

Og er man grundig i varsler skal man være lige grundig i hvad-så at-lave, hvis i forstår.... alle fakta omkring hvorfor ikke, skal have lige så mange fakta omkring at hvis nu hvordan så... på den mest sikre måde.

og lige nøjagtig det synes jeg også psy gør ret godt (hvis du endelig skal hvad så ?)

Citat:
Væk med probaganda og frem med real oplysning, uden tanke for at folk kan blive rystede over hvordan virkelighen hænger sammen og hvad love har gjort upraktis at benytte og nemt at benytte. Så som alcohol vs. hash, at man rigti nok forklarer at alcohol rent faktis giver voldsomme forgiftninger og det er hvad tømmermænd er, en forgiftning.. så en aften i vold druk er mere usund en aften på piben...
ægte fakta...

og lige nøjagtig det er blevet oplyst herinde mange gange....
sig mig er du pisse stiv ?
Citat:
Hvis man ikke ønker at snakke ned til folk så har man matriale folk kan tænke over og ikke noget alle ved i forvejen og letlæseligt for selv en 4-årig. Der skal være udfodring og tænkeren skal i gang om man ikke skal snakke ned til folk, folk kan lide at tænke og ikke at folk fortæller dem noget de allerede ved, bare med andre ord og påstande eller noget.

Jamen det er jo netop det du gør lige nu... du fortæller os noget vi i forvejen ved.
Det du kommer med er der ikke tænkt særligt meget over.

men ja.. smut du ud og lav dig et nyt psy.dk
det vil jeg se MEGET frem til.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
fordi folk herinde ikke vil have mig her og der udføres cencur i tilfælde man kommer til at kritsere noget som styrerene her går ind for... det er ikke et frit forum, men bliver styret gennem hvem kender hvem og så videre og generelt ikke noget jeg gider at støtte efter jeg har set hvordan det bliver modereret herinde... med at dosiser ikke må rettes på da de bruger det til intert sprog og tror sig hemmelige, for det er da ingen andre der er så kloge at de kan regne den ud... pudsigt nok I er HR forum, bliver man smidt ud for at advare mod farlige bruger og latterlig gjort fordi man kommer ind og retter på forkerte dosis snak....

Det er noget vrøvl. Modereringen bliver efter mit bedste vidende foretaget meget sobert herinde. Det med at folk advarer mod andre brugere, kan være svært håndtere på et onlineforum, fordi det altid er ord mod ord, vi kender sjældent nogen af de implicerede parter personligt, og det er ikke sobert at tillade en heksejagt på en profil herindefra ud fra en personlig vendetta. Og hvilke vigtige indlæg har du skrevet som ikke indeholdt usikker information som er blevet slettet?

Og fordi at når man svarer ærligt, ja så bliver ens svar fjernet som det her nok også bliver, folk er så skide sarte herinde, derfor...
Kan simpulten ikke se hvorfor man skal lave seriøse indlæg herinde og lægge et arbejde i et indlæg når de bliver fjernet af latterligheder og ligegyldigheder samtidig med at de lader camufleret narkosnak foregå i seriøse indlæg.

Mere vrøvl. Camoufleret narkosnak?!?

Lidt som at herinde i gæsteforums synes folk åbenbart at det her svar er lige til fuck forum og bla bla.... eneste der hører dertil er deres egne totalt umodne kommentare.... det er rimelig nemt at kommentere på ting man kan lide frem for at tvinge sig ti at læse noget man ikke intreserer sig for og så også kommentere det... det burte de fjerne frem for alle velment kommentare som måske kommer for tæt på hvad det her forum også bliver brugt til... se det er lige til fuk forum... alle de latterlige kommentare fra folk der ikke var intreseret i det de læste og så lige alligevel have mere tid at slå ihjel....
Moderatorne her på siden er effektive, så derfor gider jeg sku ikke, når man skal nøjes med at få så mange useriøse kommentare på seriøs indlæg... sku lidt forkert fokus på hvad er vigtig at fjerne, da man har en vigtig aganda man skal ikke åbenbare for meget, frem for at gøre det letleseligt for brugeren og fjerne bruger med flere konti og fake brugere, som jeg blev smidt ud for at advare mod en af deres venner som ikke havde helt rent mel i posen, han blev.... med alle sine bruger og min ene blev smidt ud... men jeg leverer heller ikke nogle vigtige ting til de Herrer, så klart der skal have lov til at være sådan en person herinde.... derfor

*suk* Du lyder en kende paranoid og usammenhængende. Hvilken slags person? Hvem har holdt hånden over nogen? Og hvad i alverden er det for en beskyldning???

Håber du kan nå at læse svaret inden det bliver slættet.... der er jo samme kritik jeg blev smidt ud for at sige, men det er stadig min mening og oplevelse, så den har ikke ændret sig med tiden, så går ud fra at jeg stadig ville blive smidt rimelig hurtig ud igen for at gøre opmærksomhed på deres fejl og mangler som de godt vil have i fred og ro... :stupid:

Du blev ikke smidt ud. Du slettede alle dine indlæg fordi du gik i panik / paranoia, så vidt jeg husker.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth

Du blev ikke smidt ud. Du slettede alle dine indlæg fordi du gik i panik / paranoia, så vidt jeg husker.

Det er i princippet rigtigt, at hun på egen hånd fik slettet/redigeret alle sine indlæg til kun at indeholde '...', og derefter ikke ønskede at deltage på forummet længere. Men du har vist glemt/fortrængt hendes senere inkarnation Opis, som vi til sidst faktisk endte med at banne. Dog ikke for at blotlægge vores fejl og mangler, men som en yderste konsekvens af, at hun på daværende tidspunkt, fik afsporet debatten i stort set samtlige tråde hun deltog i. Uanset trådenes oprindelige emne, kom de i stedet til at handle om de problemer hun sloges med på hjemmefronten.
Det er selvfølgelig forståeligt, at det fylder meget i ens bevidsthed, når man går og kæmper med svære problemstillinger. (Jeg vil lige indskyde, at jeg håber din tilværelse flasker sig bedre i dag, end den gjorde for et par år siden, bellaDonna). Men det burde også være forståeligt, at det var uhensigtsmæssigt at Opis' privatliv skulle være omdrejningspunktet for hele Psychedelia, da vores primære fokus trods alt ligger et andet sted. Derfor blev hun bedt pænt om at skære ned på off topic-indslagene i tråde der ikke specifikt havde hendes situation som udgangspunkt.
Hun gjorde dog udtrykkeligt klart, at hun ikke ville efterkomme dette ønske, og derfor så vi os nødsagede til at benytte vores eneste sanktionsmulighed før et ban - og placerede hende i en modereret brugergruppe, hvor alle indlæg skal godkendes af en moderator før de bliver "offentligt" tilgængelige. Dette faldt dog ikke i god jord ved Opis, så hun begyndte, ganske snedigt, at spamme vores gæstebog med ufiltreret støj, indtil vi, for at gøre en lang historie kort, endte med at banne hende.

@bellaDonna, her er et direkte link til Netstofs spørgeskema, jeg er overbevist om, at dine synspunkter og forslag til forbedringer af Netstof.dk, vil komme dem mere til gavn der, end her i Psychedelias gæstebog, hvor jeg tvivler på de læser med (Indtil for ganske nylig, læste de vist ikke engang indlæggene på netstof.dk jvf. EB-artikel om hashsalg på siden høhø).

Det lykkedes Prom at decifrere mere af dit andet indlæg, end jeg er i stand til, så vil ikke gå i nærmere detaljer med det, udover at bede om en uddybning af den camouflerede narkosnak. Det lyder som et ret alvorligt problem for Psychedelia hvis der virkelig hersker tvivl om, om narkosnak foregår åbenlyst her.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
narkosnak? altså når man poster mens man er påvirket?

Svar med citat  
Dedikeret medlem

haha hvor er det godt det her. :D

Svar med citat  
Medlem

Bella, har brugt meget af min aften på at læse diverse gamle tråde.
Tråde du har deltaget aktivt i, nogen indlæg og tråde er blevet slettet, måske for dit eget bedste.

Og nej det handler ikke om at folk ikke vil have dig her., men folk ønsker bare du skal respektere ikke alt handler om dig. Det er fint nok at komme med sit synspunkt, men at at få en anden tråd til kun at handle sig om dig, det finder jeg respektløs, ikke mindst overfor andre men også overfor trådstarter.

Mange af dine gamle tråde har handlet om hvor dårligt du har haft det, og hver gang du har fået en godt råd, så afviser du det blank. Og kan ærlig talt godt forstå hvorfor folk til sidst bliver trætte af at høre på dig, når du ikke selv vil gøre noget for at få det bedre.
Jeg ved godt ligeså vel som mange andre, hvor svært det er at tage imod hjælp.

Bella, da jeg kom tilbage her på boardet efter flere år fraværelse. Der startede jeg selv en tråd om hvor dårligt jeg havde det, og at jeg cuttede i mig selv. Og jeg følte at alle herined var onde og hadede mig. Og ved du hvorfor de var det? - Fordi jeg i flere år havde beholdt det ofre rolle, og ikke ville gøre noget ved det. Jeg turde ikke tage skridt.
Den dag idag, er det nok noget af det bedste der er hændt for mig, for jeg vågnede op og indså at ingen andre end mig selv, ku tage skridtet mod videre helbredelse.

Du må ku forvente at såvel som mange andre forums er der folk der kender hinanden, og hvis det er sådan et stort problem for dig, kan du vælge at ignorre dem.
Du glemmer samtidig også er det er nettet du er på? - Du kan ikke forvente at alle svar er seriøse, der vil altid være mindre kloge svar, som dette ;-)

Jeg tror mere og mere efterhånden at det er dig der er sart, og sur over du har fået slettet et indlæg eller flere. Og hvis din måde at at opføre dig på som her i denne tråd, og har været fremme i de andre. Kan jeg ærlig godt forstå hvorfor de er blevet slettet. Selvom vi har ret til hver vores meninger og holdninger, så er der også måden man formulere det på.

Håber som 3ef, er indepå, at du har fået lidt mere styr på dig selv.

- Nika

Svar med citat  
Citat:
Hvorfor vil du vise os det.. deeeeet... tror du ikke vi har opdaget ?

Hvordan synes du da at alkohol ikke bliver taget seriøst herinde.. kan du komme med et eksempel ?

Citat:

blot advare imod det ulovlige ? kære ven, vi advare imod alt der kan skade dig, lovligt eller ej, vi vejleder dig i brugen af de euforiserende substanser du nu skal til at indetage så du kan passe på dig selv og holde dig i live, og det er det som siden går ud på, du må have misforstået nået, eller bare ha været blevet skuffet da du fandt ud af at psy.dk ikke blev oprettet efter dine behov.
Citat:

Jeg selv har advaret imod det og mange andre gør det, du ser det jo nok bare ikke ligeså ofte omtalt som andre stoffer da der er en stor viden inde for alkohol.. der svare lidt til at sætte et advarselsmærkat på en sodavands flaske hvor der står (dine tænder bliver ødelagt pas på!)

Citat:

Fortaler for det mest giftige ? gider du at høre dig selv engang og bryde ud i latter tak ?

Citat:

? ? ?
har du overhovedet læst herinde på siden ?
Jeg er sikker på at hvis du spørg ind til om alkohol er farligt herinde, vil du også blive korrekt oplyst
Men du kan da bare begynde at lave flere siders advarsel imod alkohol, sende det til en admin eller mod og se om de vil gøre den sticky eller noget i den stil.. hvorfor har du ikke gjort det når nu du er så utilfreds ? kan du gøre det bedre tror du ?

Citat:

og lige nøjagtig det synes jeg også psy gør ret godt (hvis du endelig skal hvad så ?)

Citat:
ægte fakta...

og lige nøjagtig det er blevet oplyst herinde mange gange....
sig mig er du pisse stiv ?
Citat:

Jamen det er jo netop det du gør lige nu... du fortæller os noget vi i forvejen ved.
Det du kommer med er der ikke tænkt særligt meget over.

men ja.. smut du ud og lav dig et nyt psy.dk
det vil jeg se MEGET frem til.

en anden gang du har lyst til at være overmodig og nedgøre andres svar så sørg lige for at nedgøre det rigtige... det ser så meget bedre ud for dit imeg når man skal være hovmodig på andres tingeltangel...

Så nu hvor du ser så meget forkert i mit indlæg, så er det måske fordi at du læser det som om det er denne debatside jeg skriver om... altså denne her vi er inde på nu, men det er det ikke, det er den side som er omtalt i det indlæg. Så en anden gang, så prøv og læs ordenligt og så spørg ind til de rigtige ting... eller måske er der ikke så mange fejl tilbage når du får rettet dine egne...når nu du ved så meget bedre... who knows.. :stupid:

Svar med citat  
Bella, har brugt meget af min aften på at læse diverse gamle tråde.
Tråde du har deltaget aktivt i, nogen indlæg og tråde er blevet slettet, måske for dit eget bedste.

Og nej det handler ikke om at folk ikke vil have dig her., men folk ønsker bare du skal respektere ikke alt handler om dig. Det er fint nok at komme med sit synspunkt, men at at få en anden tråd til kun at handle sig om dig, det finder jeg respektløs, ikke mindst overfor andre men også overfor trådstarter.

Mange af dine gamle tråde har handlet om hvor dårligt du har haft det, og hver gang du har fået en godt råd, så afviser du det blank. Og kan ærlig talt godt forstå hvorfor folk til sidst bliver trætte af at høre på dig, når du ikke selv vil gøre noget for at få det bedre.
Jeg ved godt ligeså vel som mange andre, hvor svært det er at tage imod hjælp.

Bella, da jeg kom tilbage her på boardet efter flere år fraværelse. Der startede jeg selv en tråd om hvor dårligt jeg havde det, og at jeg cuttede i mig selv. Og jeg følte at alle herined var onde og hadede mig. Og ved du hvorfor de var det? - Fordi jeg i flere år havde beholdt det ofre rolle, og ikke ville gøre noget ved det. Jeg turde ikke tage skridt.
Den dag idag, er det nok noget af det bedste der er hændt for mig, for jeg vågnede op og indså at ingen andre end mig selv, ku tage skridtet mod videre helbredelse.

Du må ku forvente at såvel som mange andre forums er der folk der kender hinanden, og hvis det er sådan et stort problem for dig, kan du vælge at ignorre dem.
Du glemmer samtidig også er det er nettet du er på? - Du kan ikke forvente at alle svar er seriøse, der vil altid være mindre kloge svar, som dette ;-)

Jeg tror mere og mere efterhånden at det er dig der er sart, og sur over du har fået slettet et indlæg eller flere. Og hvis din måde at at opføre dig på som her i denne tråd, og har været fremme i de andre. Kan jeg ærlig godt forstå hvorfor de er blevet slettet. Selvom vi har ret til hver vores meninger og holdninger, så er der også måden man formulere det på.

Håber som 3ef, er indepå, at du har fået lidt mere styr på dig selv.

- Nika

At jeg får det til at dreje sig omkring mig.... hvordan skal jeg kunne andet når du skriver så meget personligt til mig og direkte til min person...???

Så hvis du synes det er for meget omkring min person, så skulle du måske lade være med at tage de ting op igen... nu kom det hele jo til at handle om mig igen....

Mange af de slættede indlæg har jeg selv slættet, langt størstedelen faktis i en voldsom vinter psykose.
Så selv om du også har ret til din mening, så burte man nok mere kikke på de spørgsmål der bliver stillet... man er da en slyngel når man hakker på folk for at svare på direkte spørgsmål, frem for at hakke på dem der stille de forkerte spørgsmål... og ja dit svar er en af de mindre kloge, det har du sku ret i... sådan som du funderer over hvordan alt kommer til at dreje sig omkring mig.... måske er det fordi tåber som dig ikke ved hvad de skriver og blander op i snakken, når de skal haselere omkring andres opførsel og hvor meget opmærksomhed de tager.... og sorry at jeg ikke har et problem med at fortælle omkring mig selv og du selv er så lukket at du synes sådanne ting skal holdes hjemme, men det er nu engang hvem jeg er og jeg skammer mig ikke over mig selv, men tit over mine medmennesker som ikke tør at skrive om sig selv og gemmer sig bag forblommede udtryk og fordomme...

Dersuden kan du skrive gode råd til mig i de tråde der handler omkring det... det er abselut ikke hvad jeg har bedt om i denne tråd... så hvad med at du selv holder dig til emnet og ikke får det hel til at dreje sig omkring mig når du nu har så ondt i røven over det????

Og et godt råd til dig, nu vi er i gang med at gøre i den slags... styr dig selv og giv gode råd når emnet handler om det og ønsker du ikke folk tiltrækker sig personlig opmærksomhed, så lad være med at give dem metralie til det.... og hvor meget jeg skriver omkring mig selv... ja ærligt talt så ved jeg ikk hvem jeg ellers skulle skrive omkring og dersunden har jeg vist set ret mange indlæg hernde hvor folk fortæller om deres personlige misbrug og den slags, så kan abselut ikke se noget galt i at jeg synger med i koret og undskyld hvis mit liv stødr dig og jeg ikke kan bruge jeres råd til noget... jeg spørger hvis jeg ahr brug for et og kommer de uden at jeg har bedt om dem, ja så skal man ikke regne med at jeg kan bruge dem til noget, så den venlighed kan jeg ikke bruge til noget, bare fordi mit liv er lort og jeg skriver om det betyder ikke at jeg beder om nogens råd, Du r ligesom mig nødt til at acceptere at sådan er det bare, at folk har det sådan som mig uden man kan gøre så meget.... Måske du skulle haft kikket efter hvor meget har har søgt råd efter når jeg afviser folks "gode" råd... og ja jeg siger ligeud at det er noget lort hvis det er sådan, som du selv siger vi er på nettet og folk må kunne tage hvad de skriver...

Og når du nu synes det er dumt at bruge sig selv som eks, som jeg gør i mine indlæg når jeg skal skrive om noget... er det så ikke dumt selv at begynde en anadokte omkring dengang du begyndte her på psyk og bla bla dig dig dig??? :stupid:

Svar med citat  

Det er i princippet rigtigt, at hun på egen hånd fik slettet/redigeret alle sine indlæg til kun at indeholde '...', og derefter ikke ønskede at deltage på forummet længere. Men du har vist glemt/fortrængt hendes senere inkarnation Opis, som vi til sidst faktisk endte med at banne. Dog ikke for at blotlægge vores fejl og mangler, men som en yderste konsekvens af, at hun på daværende tidspunkt, fik afsporet debatten i stort set samtlige tråde hun deltog i. Uanset trådenes oprindelige emne, kom de i stedet til at handle om de problemer hun sloges med på hjemmefronten.
Det er selvfølgelig forståeligt, at det fylder meget i ens bevidsthed, når man går og kæmper med svære problemstillinger. (Jeg vil lige indskyde, at jeg håber din tilværelse flasker sig bedre i dag, end den gjorde for et par år siden, bellaDonna). Men det burde også være forståeligt, at det var uhensigtsmæssigt at Opis' privatliv skulle være omdrejningspunktet for hele Psychedelia, da vores primære fokus trods alt ligger et andet sted. Derfor blev hun bedt pænt om at skære ned på off topic-indslagene i tråde der ikke specifikt havde hendes situation som udgangspunkt.
Hun gjorde dog udtrykkeligt klart, at hun ikke ville efterkomme dette ønske, og derfor så vi os nødsagede til at benytte vores eneste sanktionsmulighed før et ban - og placerede hende i en modereret brugergruppe, hvor alle indlæg skal godkendes af en moderator før de bliver "offentligt" tilgængelige. Dette faldt dog ikke i god jord ved Opis, så hun begyndte, ganske snedigt, at spamme vores gæstebog med ufiltreret støj, indtil vi, for at gøre en lang historie kort, endte med at banne hende.

@bellaDonna, her er et direkte link til Netstofs spørgeskema, jeg er overbevist om, at dine synspunkter og forslag til forbedringer af Netstof.dk, vil komme dem mere til gavn der, end her i Psychedelias gæstebog, hvor jeg tvivler på de læser med (Indtil for ganske nylig, læste de vist ikke engang indlæggene på netstof.dk jvf. EB-artikel om hashsalg på siden høhø).

Det lykkedes Prom at decifrere mere af dit andet indlæg, end jeg er i stand til, så vil ikke gå i nærmere detaljer med det, udover at bede om en uddybning af den camouflerede narkosnak. Det lyder som et ret alvorligt problem for Psychedelia hvis der virkelig hersker tvivl om, om narkosnak foregår åbenlyst her.

Synd det ikke nytter at banne mig helt hvad....?

Det er jo altid to sider af sagen... sagen var at jeg prøvede at gøre jer opmærksom på hvor nemt det er at lave flere brugere, når i påstod at det kunne ikke lade sig gøre og bla bla... så efter i bannede mig, kom jeg bare ind igen og igen for at vise jer at jeres ord er tomme, det kan sagtens lade sig gøre at have flere bruger og snyde herinde... og prøveede at gøre jeg opmærksom på at i havde en snydebruger som ikke var af den gode slags... dersværre var han vist en af jeres venner... ups min fejl.. så får man jo travlt med at feje under gulvtæppet... man smider jo ikke venner ud, i hvert fald ikke den slags :life:
Håber det uddybede narkosnakken lidt...., for bliver bare slættet og hyttet ud igen igen og er så pisse besværligt at skulel lukke sig selv ind igen blot for et ord eller to... hurra for cencur.. ingen tør at sige noget om nogen....og ja, det er et alvorligt problem for jeres brugere spæcielt tøserne herpå, når der sidder sådanne mænd og man ikke må advare imod dem for de har jo jer drenge til at dække opkring sig, virkelig sørgeligt faktis, men gjorte hvad jeg kunne, men ingen ville lytte... håber ikke at i får flere ofre på samvittigheden, for alt i alt så er det her en god side, bortset fra de par rådne æbler i prøver at dække over... men også svært at se forskællen på hvordan en hankøn behandler sine kvnder i forhold til mandelige venner... og det havde alt med denne side at gøre, det var herinde han skrev sin probaganda og indfangede sine "offre"

Men I om det... jeg smutter gladligt igen, jeg har ikke længere voldsomme problemer med fyren og holder ikke længer øje med ham, det er på jeres samvittighed om han fucker flere piger herindefra op... af hvad jeg ved var jeg nummer 2... ? var hovr mange han skulle have lov til at fucke op, og i syntes han skulle have frit spil herinde og sorry, men det har jeg altså ikke ret meget respekt for og så kan i ellers kalde det hvad i vil og få det til at se ud som i vil og skrive det som i vil... i er stadi ansvarlige for hvad der foregår herinde og jeres bruger... også dem der har flere bruger.... og jeres psykopater er også jeres ansvar, specielt når i ligefrem forsvarer dem som i gjorte ved ham her... jeres gode ven.... og sorry at jeg tænkte at andre piger herinde også skulle infomeres omkring sådanne en psykopat der farer rundt herinde... det er jo et HR forum... eller hvad?

Og hvis i synes at det gør bedre brug på deres side, så underligt nok fandt jeg det her spørgning herinde og svare herind... hvad er det du ikke forstår i mit første indlæg her???
De spørger jo hvd er fejl i deres ting... og skriver jo til dem at en af fejlene er at de lægger det herind hvor ike alle kan svare... og kan se du er ening, med dem altså... ikke alle skal åbenbart skulle kunne svare... men takfor din opmærksomhed på det, du ahr ret... det spørgeskema har ikke så meget at gøre på denne side her...

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Kære Opis - verden er fyldt med psykopater, psychedelia har desværre ikke et filter der kan sortere dem fra... Lær at leve med det...

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Du skriver noget tåget. Hvem er en psykopat, hvem holdt hånden over hvem, hvordan skal vi kunne holde styr på alle der opretter en profil herinde, og hvordan skal vi kunne verificere at den ene part taler sandt og den anden ikke når der opstår personlige problemer mellem to parter? Det er på ingen måde vores ansvar hvordan brugerne herinde vælger at interagere med hinanden - så længe de ikke bruger boardet til ulovligheder. Alt hvad man vover sig ud i privat med folk man har mødt herinde er folks egen sag.

Svar med citat  
Du skriver noget tåget. Hvem er en psykopat, hvem holdt hånden over hvem, hvordan skal vi kunne holde styr på alle der opretter en profil herinde, og hvordan skal vi kunne verificere at den ene part taler sandt og den anden ikke når der opstår personlige problemer mellem to parter? Det er på ingen måde vores ansvar hvordan brugerne herinde vælger at interagere med hinanden - så længe de ikke bruger boardet til ulovligheder. Alt hvad man vover sig ud i privat med folk man har mødt herinde er folks egen sag.

Ja, nok ret tåget, fandt jo ud af at herinde bliver ens indlæg censoreret for at skrive sandheder og jg har meget svært ved at omgås dem. Så når nogen spørger nærmere ind til alt dt jeg ikke måtte skrive om i første omgang giver det et noget tåget svar når jg sådan skal huske hvad jeg måtte skrive og hvad ikke måtte skrive, det kan jeg sku da ikke holde styr på jeres latterlige regler om hvem man må sige noget om og hvem man ikke må... sorry jeg ikke kender jer sådan i privaten dengang.... og det var ikke noget med privaten at gøre, det var indlæg herpå som han havde skrevet fra sit privat liv som var rene forstillninger og han søgte medynk på... hans metode at finde den næste pige med stor medlidenheds faktor... jo nemmere at udnytte.... Så advarede mod hans private metode at indfange sårbare piger, som jeg selv var dengang og stadig er, for jeg r føt sådan og et nemt offer, sorry det kan jeg bare ikke gøre for og har lært af det. Jeg holder mig jo væk fra denne side som ikke er villig til at passe på sine bruger, den er et for hårdt område for mig at bevæge mig på, jeg kan ikke begå mig herinde med de folk der er herinde og klare til at udnytte piger som mig.
Ville ellers haft været fint om man kunne haft brugt denne side, skrive om sig selv og finde hjælp og støtte..... for ved da jeg er for dum at klare mig alene, det er jo bevist flere gange af jer fyre som gladeligt udnytter folk som mig :(

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Nu kender jeg ikke noget til din historie eller dig, men vil bare lige indskyde at der er idioter/psykopater/tosser oma. alle steder, det er der her, på facebook,på dating og i den virkelige verden, og det er ens eget ansvar at styre uden om disse mennesker, både herinde og på alle andre sider eller steder. Stop med at kalde dig selv dum mm., så sætter du dig automatisk selv i en offerrolle.

Svar med citat  
Nu kender jeg ikke noget til din historie eller dig, men vil bare lige indskyde at der er idioter/psykopater/tosser oma. alle steder, det er der her, på facebook,på dating og i den virkelige verden, og det er ens eget ansvar at styre uden om disse mennesker, både herinde og på alle andre sider eller steder. Stop med at kalde dig selv dum mm., så sætter du dig automatisk selv i en offerrolle.

øhhh, det hedder selverkendelse og så er der noget der heder medansvar, slå lige de ord op.... jeg har selverkendelse nok til at vide jeg er for dum til det her forum hvor man ikke har medansvar nok til at passe på naive mennesker som mig, du kan lige slå naiv op også hvis du har problemer med dat forstå den også og der findes den slags mennesker, sådan er det bare... og ja, mit ansvar af det er at undgå sider som denne hvor medansvar er en by i rusland og cencur på højde med Kina.
Sætter mig i offerrollen... hvor læste du ikke hvor fucking meget offer jeg fakitis er grundet ignoranter her på siden som ikke vil passe på andre for man skal være klog nok til at kunne begå sig her på siden ellers er det sku bare synd.....
Gæt hvilken katogori du tilhører..... Så ja, jeg kan ikke være på denne side for den er fyld op af mennesker man skal styre udenom om man er som jeg er..... hvilket virkelig er ærgeligt, for jeg er også ensom og har også brug for andre at snakke med, bare synd det er ens eget ansvar at kunne gøre det på en forsvarlig måde herinde, at man skal helgradere sig med hemmelig indentitet for at bruge stedet hr til hjælp i sit liv med denne slags liv man kan føre hvor man virkelig har brug for andre og svært med at komme i kontakt med de rigtige mennesker... troede jo at det var et HR forum, sådan et sted hvor man passede på hinanaden.... min fejl og uvidenhed..... så ja, sku ked af jeg ikke kunne hente hjælp her og er for dum og naiv til at omgås mennesker som jer.... for der er virkelig ikke mange steder jeg kan gå hen for hjælp, for kender ikke mange her hvor jeg er flyttet til :( Kunne virkelig godt haft brugt gode råd fra andre og støtte til at holde med div substanser... det er meget hårdt at gøre det hele alene og hele tiden skulle kæmpe mod udnyttelse fra sine omgivelser for man er for dum til at socialicere ......

Men som du selv siger, sku op til dig selv som du siger det er til mig, og når du så ellers har den menng at det ikke vedkommer dig så hold sku da tuden for dig selv og bland dig helt udenom... mit problem... ik os.... hold stilen af totalt ligeglad ignorant der har nok i sig selv....

og så er det vist ikke mere at bløde på den sag, jeres side, jeres problem at folk bare kan gøre som de vil herpå, jeg har sku nok at rydde op i mig selv efter det sidste besøg herpå og sku sidste gang jeg hjælper nogen herpå, for føj da for helvede hvad det er for nogle tyber der søger hjælp herinde.... det er sku ikke for uskyldige folk af den naive slags, ikke det sjove sted at udøve hjælp til andre, så er virkeligheden sku nemmere at forholde sig til, der kan man da i det mindste sparke dem i nosserne for at chekke at de virkleig har sådan nogle..... for hold da op det er svært at finde nogle herinde fra med nosser med tanken om at hovedtallet er erklærede hankøn herpå.... suk.... sku glad for jeg ikke er som jer og nej... nossser har jeg ingen af, men en del erfaring herindefra....
Så skrider igen og lader det her til ligegyldighederne so i gjorte med mine HR meninger.... sorry at i kun vil passe på jeres pusher og ikke jeres brugere....

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]