Citat:
På denne side skal man være regestreret bruger for at kunne give en kommentar på jeres indlæg her på siden, derfor svare jeg her for at lige vise jer at der er mange læsere som aldrig registrer sig på sådanne sider men blot læser med.
Hvorfor vil du vise os det.. deeeeet... tror du ikke vi har opdaget ?
Og for at kommentere selve indeholdet synes jeg det er forkert at i ikke tager alcohol så seriøs, specielt hvis det er feststoffer man har som udgangspunkt. Det er vigti at sætte ting i relation til hianden om man skal virke seriøs.
Hvordan synes du da at alkohol ikke bliver taget seriøst herinde.. kan du komme med et eksempel ?
Citat:
På denne måde kommer i til at fremstå at i blot advarer mod de ulovlige og derved falder standard og troverdihed lige så hurtigt som nemt.
blot advare imod det ulovlige ? kære ven, vi advare imod alt der kan skade dig, lovligt eller ej, vi vejleder dig i brugen af de euforiserende substanser du nu skal til at indetage så du kan passe på dig selv og holde dig i live, og det er det som siden går ud på, du må have misforstået nået, eller bare ha været blevet skuffet da du fandt ud af at psy.dk ikke blev oprettet efter dine behov.
Citat:
Skal man advare så skal man også have de seriøse dræbere med, så som alcohol. Det er også det russmiddel de aller flæste kan forholde sig til og kender brugen af.
Det kan være brugbart i div statistikker og at sætte dem i relation... hvor mange dør af ditten og datten, hvor mange kommer til skade... nu har vi alcohol som et frit og billigt tilgengeligt stof, hvad er koncekvenserne af at så giftig produk bliver brugt som fest stof i forhold til andre stoffer...
Jeg selv har advaret imod det og mange andre gør det, du ser det jo nok bare ikke ligeså ofte omtalt som andre stoffer da der er en stor viden inde for alkohol.. der svare lidt til at sætte et advarselsmærkat på en sodavands flaske hvor der står (dine tænder bliver ødelagt pas på!)
Citat:
Når i undlader alcohol, som sådan set her i landet giver de flæste fængseldomme, indlæggelser og afvænnings behandlinger, da kommer i til at lyde forkerte, som om i fortaler for det mest giftige og ikke advarer i hele spektrummet, men blot de ulovlige. få det hele med om troværdigheen skal bevares.
Fortaler for det mest giftige ? gider du at høre dig selv engang og bryde ud i latter tak ?
Citat:
Dersuden mangler der alternativer, som som det her er farligt, men hvis man endelig skal, hvordan gør man det så på den mindst farlige måde og findes der stoffer som ligner men ikke har lige store koncekvenser og bla bla...
? ? ?
har du overhovedet læst herinde på siden ?
Jeg er sikker på at hvis du spørg ind til om alkohol er farligt herinde, vil du også blive korrekt oplyst
Men du kan da bare begynde at lave flere siders advarsel imod alkohol, sende det til en admin eller mod og se om de vil gøre den sticky eller noget i den stil.. hvorfor har du ikke gjort det når nu du er så utilfreds ? kan du gøre det bedre tror du ?
Citat:
Generelt skal man væk med den idee om at prædike totalt afholdenhed, for det er der ingen som kan overholde eller også kommer de til at bruge alcohol i steden for som de kender og som også giver os mange udgifter grundet misbrug og sociale koncekvneser af vold og ødelæggelse.
Og er man grundig i varsler skal man være lige grundig i hvad-så at-lave, hvis i forstår.... alle fakta omkring hvorfor ikke, skal have lige så mange fakta omkring at hvis nu hvordan så... på den mest sikre måde.
og lige nøjagtig det synes jeg også psy gør ret godt (hvis du endelig skal hvad så ?)
Citat:
Væk med probaganda og frem med real oplysning, uden tanke for at folk kan blive rystede over hvordan virkelighen hænger sammen og hvad love har gjort upraktis at benytte og nemt at benytte. Så som alcohol vs. hash, at man rigti nok forklarer at alcohol rent faktis giver voldsomme forgiftninger og det er hvad tømmermænd er, en forgiftning.. så en aften i vold druk er mere usund en aften på piben...
ægte fakta...
og lige nøjagtig det er blevet oplyst herinde mange gange....
sig mig er du pisse stiv ?
Citat:
Hvis man ikke ønker at snakke ned til folk så har man matriale folk kan tænke over og ikke noget alle ved i forvejen og letlæseligt for selv en 4-årig. Der skal være udfodring og tænkeren skal i gang om man ikke skal snakke ned til folk, folk kan lide at tænke og ikke at folk fortæller dem noget de allerede ved, bare med andre ord og påstande eller noget.
Jamen det er jo netop det du gør lige nu... du fortæller os noget vi i forvejen ved.
Det du kommer med er der ikke tænkt særligt meget over.
men ja.. smut du ud og lav dig et nyt psy.dk
det vil jeg se
MEGET frem til.