Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 21:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Tramadol
Junior medlem

bedre kendt som dolol. Er der nogen der ved hvor længe Tramadol kan ses i urinen efter indtagelse?

Dosis'en er 10 x 200 mg, og svarer til 40 dololer. Ved det lyder af meget, men er vant til at spise oxy eller metadon.

Nogle der har nogle råd om hvordan man kan få det til at forsvinde hurtigere ud af urinen?

nogen der har erfaringer med brug af aktivt kul?

eller citron?

eller store mængder vand?

På forhånd tak

Titel: Re: Tramadol
Junior medlem

come on... anyone? Det er mest det, hvor længe det er i urinen!

Medlem

vil lige sige at det ikke nytter noget at skynde på folk, ikke alle brugere sidder ved deres computer 24/7

Junior medlem

Skal snart have taget en urinprøve, og vil gerne vide hvor længe der går før det er ude af blodet.

iøvrigt er jeg træt af folk der skriver ting der ikke har noget at gøre med emnet.

Medlem

okay? så må du jo være træt af det...

ot:

Tramadol omsættes meget forskelligt fra individ til individ, så det er umuligt at sige, hvornår stoffet er helt ude af kroppen. Typisk holder virkningen for Tramadol Retard sig i ca. 12 timer, og den såkaldte plasmahalveringstid er ca. 6 timer dvs. at den mængde tramadol man kan måle i plasma er halveret efter 6 timer. Så fra man ophører med at indtage stoffet, vil koncentrationen altså halveres hver 6. time, men der skal mange halveringstider til, før midlet er helt ude af blodbanen. Dertil kommer at halveringstiden er meget længere, hvis personen er ældre eller hvis personen har nedsat nyre/lever-funktion.

Medlem

se det tog mig 5 minutter at finde et svar for dig, prøv at søge på det før du stiller et spørgsmål...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du nu tænkte dig om, og lod vær med at æde 40 Dolol inden en urin prøve. Så havde du slet ikke det her problem. Der er en grund til at du har brug for at få taget en urinprøve, så du snyder jo dig selv i sidste ende.
Folk sidder ikke herinde, for at rådgive folk som ikke har fulgt enten, sin læge's henvisning eller psykiateren. Dette er et HR forum, ansvarlig omgang med rusmidler.

Edit: :P

Senest rettet af incase 18 jul 2012 19:39, rettet i alt 1 gang.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Folk sidder ikke herinde, for at rådgive folk som ikke har fugt
:D

OP: Dett er ikke et live forum, og du kan formentligt bruge Google ligeså godt som alle os andre. Du virker arrogant og doven

Århus Universitetshospital siger 3 dage (med et sikkert svar I guess), detektionsgrænse på 300 ng/mL, og det følgende
Citat:
U-Opiater: Testen reagerer på morfin, kodein og metabolitter deraf. Meget sjældent kan birkes (valmuefrø) give positive resultater. Såfremt der ønskes opfølgning med specifikke analyser rekvireres analyserne U-Morfin/Heroin (specifik analyse) (NPU26819), U-Kodein (specifik analyse) (NPU26818), U-Buprenorfin (NPU04584), U-Ketobemidon (specifik analyse) (NPU02523), U-Metadon (specifik analyse) (NPU18180) og U-Tramadol (specifik analyse) (NPU04549).

http://www.auh.dk/om+auh/afdelinger/kli ... gnelse/thg

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Skal snart have taget en urinprøve, og vil gerne vide hvor længe der går før det er ude af blodet.

iøvrigt er jeg træt af folk der skriver ting der ikke har noget at gøre med emnet.

Hvorfor vælger du at indtage et opiat kort før du skal have taget urinprøve?
Jeg har erfaringer med aktivt kul, citron og store mængder vand... Dog ikke i forbindelse med urintest cheat :P

PS. har du fugt?

Junior medlem

Tak for svarene.

De positivt ladede hvertfald. Jeg er ikke doven eller arrogant, jeg har bare nogle fordomme om folk som kun sidder og nedgør andres svar, hvilket var størstedelen af panelet hos bodyhouse. Så havde håbet det var mere seriøst herinde. Og desuden bryder jeg mig ik om folk som nedgør mine spørgsmål eller doser. Jeg er 26 og gammel nok til at tage ansvaret.... Bare ikke konsekvensen af en urinprøve =) haha

hehe og nej jeg har ikke fugt :-)

Medlem

forventer du andet end et negativt svar når du ikke engang selv gider gå på google og se om du kan finde svaret? igen det tog mig 5 minutter... dovent... og samtidig forventer du at man svare prompte... og nu skriver du at det her ikke er et seriøst HR forum..

og hvis du tager stoffer op til en test, og vil snyde med den, så er jeg ked af at sige det, så er du ikke gammel nok til at tage ansvaret..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]