Tand, tunge og læbe smerter kan begrænses enormt meget med at tage 400-500mg magnesium ca 1 times tid inden indtagelse af dit MDMA - det reducere dine kæberasler nævneværdigt. Udover det, kan det anbefales meget at have noget at tygge på som f.eks tyggegummi. Læberne kan gå hen at blive rigtig tørre fordi man hele tiden slikker sig om munden, noget læbepomad 1-2 gange under rusen og så igen lige inden du går i seng - så undgår du at dine læber gør ondt.
Angående din søvn. Jeg kan ca sove 6. timer efter MDMA med hjælp fra en smule cannabis, udover det er det også muligt at få en smule at spise ned hvis man ryger lidt cannabis til sidst i rusen og få drukket 2 store glas mælk eller en protienshake - Noget i den dur så du ikke ligger i en katabolsk fase og med lavt blodsukker hele natten. - Mad inden man går i seng kan virkelig gøre underværker.
Jeg ved også nogen bruge GHB eller benzoer for den sags skyld til at sove på efter MDMA, det er selvfølgelig også en mulighed.
Pauser fra MDMA bør være MINIMUM 1 måned, gerne mere. Personligt holder jeg 5-6 uger imellem hver tur på empathogener.
Næste gang, prøv en større attack dose, så vidt jeg ved er det den første dose der udløser mest serotonin.
Jeg vil anbefale sig at læse lidt i denne tråd:
viewtopic.php?f=4&t=38607
6990 ulfborg
Ullsgade 4a