Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 19:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psy

I lørdags besluttede nogle venner/veninder og jeg at tage Emma hos en af mine kammerater (nogle af os for første gang, herunder mig).

Lørdag d. 7 Juli kl 22:30 tog jeg 100 mg 100 % rent MDMA (indtog det blandet op med vand). Jeg mærkede egentlig ikke det vilde, det føltes meget som at jeg havde taget kokain, så jeg besluttede mig derfor at tage 180 mg kl 23:50. Dette kunne jeg mærke efter en lille halv times tid. Det var den bedste og mest ubeskrivelig følelse jeg nogensinde har haft, tiden fløj bare af sted og alt føltes rigtigt. Omkring 3:30 da jeg havde været påvirket af rusen i ca. 3 timer kunne jeg mærke at det begyndte at aftage, derfor tog jeg 60 mg for ligesom at komme "tilbage" om man vil.... Der gik et par timer indtil vi besluttede os for at gå i seng. Jeg kunne modsat mine venner ikke sove, og fik derfor kun halvanden times søvn den morgen/dag, MEN NU TIL EMNET. Selv to dage efter havde jeg store problemer med at sove, mine øjne gled nærmest bare op, jeg havde på dette tidspunkt ( Tirsdag kl 00:00) sovet 8 timer siden jeg stod op lørdag kl 13:00. Jeg var træt og udmaget alle steder pånær øjnene som forblev utroligt friske.

Jeg synes Emma var fantastisk, men jeg vil høre om der er nogen der kender en virkelig god kur til dagen efter? Så jeg muligvis kan slippe for visse tand-, tunge-, læbesmerter og søvnløshed? Jeg synes nedturen var forholdsvis hård, og det ødelagde egentlig lidt mindet fra den aften.

Jeg tænker på at tage Emma igen omkring 7-8 August, da jeg gerne vil holde et par uger uden. Er det en fornuftig grænse?

Dedikeret medlem

En masse god mad, nu kender jeg ikke lige din indstilling til hash, men den plejer også at virke. Generelt har jeg ikke selv noget problem med "nedture" efter diverse stimulanser. Prøv at foretage dig noget du nyder hvis du har friheden til det.

Medlem

når det først går over, så kommer du til at have en dejlig følelse igen, og hvis det er på samme måde som med mig, så glemmer du ikke din første tur på Emma. og mine minder fra en god aften på Emma, plejer at overskygge nedturen.

jeg vil sige at du skal holde ca. 3 ugers pause immelem at du tageer det, så jeg synes at en måned lyder fornuftig.

Dedikeret medlem

Jeg oplever ikke nedturen fra MDMA som noget heeelt vildt. Jeg syntes fx amfetamin "knepper" mig MEGET mere (sikkert fordi jeg tit ender ud i søvn mangel på det stads)

Jeg syntes det virker enormt godt med MDMA hvis du sørger for at få noget at spise og noget søvn specielt søvn ! Der efter syntes jeg det kan virke meget opfriskende at gå en tur selv om det kan virke lidt uoverskueligt :P

Der ud over har jeg hørt/læst at 5-htp skulle være rigtig godt ! dog ikke noget jeg selv har prøvet så det lader jeg lige en anden snakke videre om ;)

Forsat god dag til dig :)

Edit: Jeg tror desuden ikke helt dit MDMA er 100% rent for så virker det ret underligt at du skal op på 280mg før der sker noget ! 120mg virker 100% hos mig som start dose hvis jeg skal kunne snakke ordenligt med folk og sådan. Hvis der virkelig skal være knald på spiser jeg 150-170mg som start dose og det bliver nogle gange for meget hvis jeg ikke passer på :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du ikke kan mærke det vilde ved 100mg, er det nok ikke 100% rent. Max renhedsprocenten ved MDMA Hydrochloride, er 84%.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tand, tunge og læbe smerter kan begrænses enormt meget med at tage 400-500mg magnesium ca 1 times tid inden indtagelse af dit MDMA - det reducere dine kæberasler nævneværdigt. Udover det, kan det anbefales meget at have noget at tygge på som f.eks tyggegummi. Læberne kan gå hen at blive rigtig tørre fordi man hele tiden slikker sig om munden, noget læbepomad 1-2 gange under rusen og så igen lige inden du går i seng - så undgår du at dine læber gør ondt.

Angående din søvn. Jeg kan ca sove 6. timer efter MDMA med hjælp fra en smule cannabis, udover det er det også muligt at få en smule at spise ned hvis man ryger lidt cannabis til sidst i rusen og få drukket 2 store glas mælk eller en protienshake - Noget i den dur så du ikke ligger i en katabolsk fase og med lavt blodsukker hele natten. - Mad inden man går i seng kan virkelig gøre underværker.
Jeg ved også nogen bruge GHB eller benzoer for den sags skyld til at sove på efter MDMA, det er selvfølgelig også en mulighed.

Pauser fra MDMA bør være MINIMUM 1 måned, gerne mere. Personligt holder jeg 5-6 uger imellem hver tur på empathogener.

Næste gang, prøv en større attack dose, så vidt jeg ved er det den første dose der udløser mest serotonin.

Jeg vil anbefale sig at læse lidt i denne tråd: viewtopic.php?f=4&t=38607

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Max renhedsprocenten ved MDMA Hydrochloride, er 84%.

Kilde plz?
Jeg kan naturligvis tage fejl, men jeg vil mene MDMA HCl sagtens kan fremstilles renere end 84%.
Eller mener du at man ikke ser det på gadeplan?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside

Kilde plz?
Jeg kan naturligvis tage fejl, men jeg vil mene MDMA HCl sagtens kan fremstilles renere end 84%.

Tror der menes på gadeplan - det kommer fra DR - danskernes akademi med Kim Gosmer tror jeg... http://www.dr.dk/DR2/Danskernes+akademi/Samfund_Jura/Ecstasy_kemisk_kaerlighed.htm

Men jeg er dog ikke sikker... :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kilde plz?

The molar mass of MDMA is 193.
The molar mass of MDMA.HCl is 229.
100X(193/229) = 84%

(Ret mig endelig hvis jeg taler bullshit :P )

http://www.emcdda.europa.eu/publication ... files/mdma
De snakker lidt purity ved afsnit "Typical purities"

Jeg har aldrig set noget mdma der er renere end 84% :)

Edit; De snakker dog frem og tilbage på BL omkring det. Her er en der skriver
Citat:
The form of MDMA has more to do with potency than purity. 99% MDMA HCl is still 99% MDMA HCl.

Det jo sådan set også rigtig nok. Men den formel til de 84%, ligger overalt på nettet. Og der er ikke rigtig nogle der har sagt at det er direkte forkert. Bedøm selv ;)

Admin
Brugeravatar

Jaeh... fra et vist synspunkt kan man godt sige, at MDMA HCl aldrig kan overstige 84% indhold af MDMA molekyler. Men hvis man måler renhed af et stof på den måde, er det kun stoffer (aminer) på freebase form, der kan være helt rene. Men ja, i princippet får man kun omkring 840 mg MDMA, hvis man køber et gram 99,9% rent MDMA HCl.

Hvad angår tråden er det irrelevant. De doseringscharts rundt omkring på erowid, wiki, pihkal og andre steder er lavet efter MDMA HCl. MDMA freebase er en olie, og dosis ville selvf være lavere, hvis det var MDMA freebase, man skulle indtage.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]