Hej, Psychedelia
Jeg er blevet diagnosticeret:
OCD og
udviklingsforstyrrelser. Da jeg var lille. Det meste af mit liv har OCD skyldes at jeg har haft en overvældende frygt for vand og vind, men der er ingen symptomer på at jeg har OCD længere. Heldigvis. Og min diagnose omkring udviklingsforstyrrelser har jeg aldrig selv troet på, der er også mange andre der siger det ikke passer, men har stadig gået i "Special Klasse" siden 3. klasse (er færdig med 9.) så jeg ved ikke om det har nogen betydning
jeg har aldrig før taget Syntetiske stoffer, Dog røget masser af Cannabis
Men jeg vil så gerne prøve at ryge 5-MeO-DMT, da jeg syntes at trippene lyder ekstrem fede
Så jeg ville sådan set høre jer herinde på psychedelia, om råds til den første gang. Som F. eks. når jeg skal til at ryge en god omgang hash. Skal der altid være sodavand og chips/popcorn til
Så første gang: "Skal" man have musik og ligge at slappe af ? Eller "Skal" man have en tripsitter ved siden af sig ?
Tror i overhovedet det er nogen god idé, at prøve på at ryge med de der "Såkaldte Diagnoser" ?
Har ledt meget efter om det er sikkert at tage stoffer med en form for diagnose. Men har ikke kunnet finde noget rigtigt, og der må jo være andre der har prøvet det før med psykiske lidelser som F. eks. Autisme, Skizofren, ADHD osv.....
Pyha, det var noget af nogle spørgsmål endelig at kunne stille, Og Tak fordi du læste alt dette
PS. Glæder mig sindsygt meget til at prøve DMT
~AbeMeistro~