Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 09:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Er der ikke en/nogle som kender til brugen af salvia som vil kontakte mig over MSN messenger: R_kjaer@hotmail.com

Mange tak

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
hehe, hvorfor kan du ikke bare spørge her, der er ingen der disser dig, fordi du måske ikke er altvidende omkring emnet...

vis jeg skal bruge dem inde i munden hvor mange skal jeg så tage, og hvor lang tid skal de lægge der.

er det farligt at ind ånde partikler.

Kejser kjaer

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Oral brug af salvia (ved sublingual eller bukkal optagelse af det aktive stof) anses generalt for at være ret ineffektivt; man får meget mere "bang for the buck" ved rygning.
Hvis du mener den rene, tørrede urt (ikke ekstraktet), tror jeg at man skal over 2-3 gram som man holder LÆNGE i munden og tygger grundigt, før man mærker noget. Jeg har i hvert fald ikke haft succes. Men det skulle være muligt; det er vist nok en af de traditionelle måder at anvende urten på.

kan jeg godt lave det i en "skole jointe" nu når jeg ikke lige har en pipe

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Nej, joints er en meget dårlig måde at ryge salvia på. Den skal opvarmes meget mere end f.eks. THC-produkter. Det er klart at foretrække at bruge en pibe eller vaporizer, og gerne en stormlighter for at opnå høj nok temperatur.

hvad er vaporizer

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Kjaer: TAG DIG SAMMEN, og UTFSE (Use The Fucking Search Engine)!
Du har allerede postet 1 gang (et spørgsmål som der forresten allerede er blevet besvaret 10.000 gange...) om hvordan salvia bruges, og fik svar...

Brug dog søgefunktionen, det er det den er der for...
Den er ikke bare en pæn link oppe i højre hjørne som man kan kigge på og sige "ih, hvor er den pæn"...

VH Jonas!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]