Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: ...heaven
hej Folkens,

Er begyndt at få lidt interrese inden for opium valmuen. Men hvordan er det lige det er man indtager det stof og hvad er effekten og bivirkningerne.jeg hat hørt rygter om at man skulle lade nogle birkis fra valmuen ligge noget tid i noget opvarmet juice.. og der efter drikke det og få det vildeste trip.. ´Men hvad er effekten, hvad sker med én? er der andre måder man kan tage det på, hvad med bare løse birkis i pose fra supermarkedet..?

/Linux68 (efter en længere pause)

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
UTFSE!

Men jeg har søgt lidt for dig:
og http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=000480
og http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=000582
og http://www.poppies.org/
og http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=000290
og http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=000312
og http://www.erowid.org/experiences/exp.php3?ID=2350
og http://www.erowid.org/chemicals/opiates/opiates.shtml

Der står ikke det helt vilde, men bedre end ingenting [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 20 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man kan tage det på mange måder.Ryge det æde det,fixe det,men det regner jeg ikke med at du havde tænkt på.
Eller lave tea af hele planten,det er faktsk en ret god måde at få Opiumet ud af planten.Det der med at skære i valmuer er som sædvanlig en al for besværlig operation,jeg har prøvet,og det kan langt bedre betale sig at lave tea.Men du kan læse dig til det meste,det har været diskuteret. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
læs gamle posts og trip raporte, jeg har duskuteret emnet mange gange

Junior medlem

Takker, plejer altid at fucke up, og ikke få det præcise svar når jeg søger, det var mest derfor..

Men til Gonzo, tager du bare heleblomsten, koger den, lader den trække og drikker væsken?

Junior medlem

har tjekket alle linksne.. kunne kun finde frem til at bivirkeningen var at man fik lidt hovedpine under trippet.. hvad ellers, de samme skader som hash..?

Undskyld mine dumme spørgsmål, vil gerne vide hvad det er jeg indtager..

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
HALLO!
Der ligger tonsvis af information om det på nettet!!!!!!!!!!!!!!!!
Check erowid, eller prøv i det mindste at søge lidt på det....
Hvis du havde gjort det (bare i 5 minutter) så havde du fx. ikke behøvet at spørge om man kommer på "det vildeste trip" af at komme i birkis i varm juice og drikker det [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Tilgiv min dårlige tone men jeg er i et dårligt humør...

VH Jonas!

[ 21 2003: Besked ændret af: MuscleBundt- ]

Medlem

Geografisk sted: my secret garden
Kog IKKE 10-20 hoveder i en time, det er spild! De gode indholdstoffer bliver nedbrudt!

Tag 1-3 hoveder (afhængig af størrelsen), hæld kogende vand over, lad det trække i 10 minutter. Bland evt. med velsmagende urter (pebermynte kan anbefales) og/eller sort te.

Forbered dig på at blive noget døsig [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

linux ikke for at spille smart men hvor gammel er du ? med den information soom du besidder vil jeg mene at du ikke er parat til at leje med opiom præpereter da det efter min mening er det sidste stof i rækken når man har prøvet det hele, jeg er lidt konsekvent i min udtalelser men et lkille tip kunne være,

skaf nogle birkes, så dem til neste forår i haven som alle andre blomster vent til midt-sidst i juli høst dem kog ca 10-20 store hovedder per person i 1 time og drik det stille og roligt og du kommer ikke på trip men til kærligehedens land, dette er midt bedste råd vh. doeneg

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Linux68:

Men til Gonzo, tager du bare heleblomsten, koger den, lader den trække og drikker væsken?
<HR></BLOCKQUOTE>

For det første du skal aldrig koge Morfin,det nedbryder det.Hold temp.på omkring 80 grader.Bare så det lige simrer.
Ja hele planten kan faktisk bruges,undtagen bladene,dem har jeg aldrig brugt.
Jeg tror Liz råd er godt,jeg ved ikke helt om 1-3 hoveder er nok,men 5-10 skulle være det.
Så simrer du det en halv time,og reducerer det.Instant kløe.

[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

ja der lärte jeg måske et spare trick, men jeg tror osse 3 hoveder er lige godt under dosen

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
kommer også meget an på hvor stærke de er.

derfor er det smart at starte lavt ud, med en 3-5 stk.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Opium er sgu fedt, men pas lidt på med det, for det er rigtig lækkert. Noget man nok nemt kan blive afhængig af, hvis man ellers bryder sig om opiat-effekten. Ikke alle der gør det jo.

Mvh. Psyko

Dedikeret medlem

jeg tror ikke der er nogen der ikke vil brydde sig om den selv min hellige mor

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af doeneg:
jeg tror ikke der er nogen der ikke vil brydde sig om den selv min hellige mor<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg bryder mig ikke om det. Jeg Har eksperimenteret med morfin i en kortere periode. Jeg synes ikke at følelsen er special rar, men alligevel dragende på en uhyggelig måde.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af doeneg:
jeg tror ikke der er nogen der ikke vil brydde sig om den selv min hellige mor<HR></BLOCKQUOTE>

Nu har jeg aldrig prøvet opium, men hvis det kan sammenlignes, så bryder jeg mig ikke særligt meget om effekten af heroin, hverken røget eller i blodbanen.

Du må hellere revidere din tro [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
-Child

Dedikeret medlem

ok da jeg revidere min tro om min mor, men jeg er heller ikke nået til de negative efter virkninger, men selve rusen mener du at rusen på hero er dårlig, ikke for mig sorry.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]