Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 14:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
SWIM:
Kan den rare og lykkelige følelse sammenlignes med et MDMA trip? :)

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hmmm.. Det ville jeg ikke sige. Eller måske til dels. Jeg har prøvet på MDMA hvor det var meget terapeutisk for mig, der føltes 5-MeO-DMT lidt som MDMA, men det er ikke helt det samme.
Jeg kan i hvert fald tydeligt mærke forskel, tror jeg de fleste ville kunne, men jeg synes 5-MeO-DMT føles mere "ægte" end MDMA. Jeg kan nogle gange få den indstilling, at det er fake lykke, når jeg er på MDMA, og tænke over det, hvor jeg til gengæld slet ikke tænker over det på DMT.
Så i den forstand nej, og man bliver heller ikke bombarderet med serotonin.
Men det med at man smelter fuldstændig og har det luxus kan godt sammenlignes.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tak for svar, SWIM. Det lyder til at være et lidt mere håndterligt trip i forhold til at ryge det. Dog vil jeg ikke betegne 5-MeO-DMT som noget der minder om MDMA. Det er et utroligt potent tryptamin, som på ingen mulig måde skal tages let på. Jeg vil på det kraftigste råde folk til at holde sig langt væk fra 5-MeO-DMT, hvis de gå ind i det, i den tro at det minder om MDMA, for det gør ikke!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan også kun forestille mig, at det er mere håndterligt ift. at ryge det. Uden tvivl.
En af mine venner var i kiosken på det lol.

Det minder slet ikke om MDMA, da MDMA klart er mere stimulerende, og da 5-MeO-DMT er meget psykedelisk.
Håber ikke, at nogle læste det som at man godt kunne substituere 5-MeO-DMT med MDMA, da det på ingen måde er tilfældet.

Jeg mente blot, at der er nogle lighedstræk mellem diverse følelser under hvert trip.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har du fået det afprøvet, Sultan?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Nej har desværre haft en del at se til på det sidste så har ikke haft tid. Men jeg vil se om jeg ikke kan finde tid til det når jeg kommer hjem fra min ferie. :)

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Så må du da være ved at være der Sultan69 ;)

Er også spændt på dit projekt.

//blazR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Lad os høre når du har fået afprøvet det :D

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg prøvede noget lign. den sammen metode som beskrevet her. dog med citron syre, men jeg fik også noget olie agtigt snask. skal jeg bare lade det tørre helt ind?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

^ Der er vidst noget med at citratet(salt lavet med citronsyre) er hygroskopisk - altså suger fugt fra luften.
Og er svært at få til at krystallisere..

Jeg har desværre ingen bud.. Havde samme problem med 5-MeO-DMT citrat for nyligt.

For øvrigt har jeg også en plan om at omdanne noget n,n-DMT til fumarat, men det bliver ikke de første 14 dage i hvert fald. Men jeg skal skam også nok poste mine erfaringer her ;)

//blazR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så fik jeg fumarsyre hjem og har siden igår konverteret ca. 500mg DMT freebase til ca. 650mg DMT fumarat.
Jeg har brugt fremgangsmetoden fra "The DMT Handbook":

1) 500mg DMT freebase opløses i et glas i 10ml acetone - 200mg fumarsyre opløses i et andet glas i 50ml acetone
2) Overfør fumarsyre opløsningen til glasset med DMT opløsning, med en sprøjte for at undgå spild
3) Der udfældes DMT fumarat med det samme, men blandingen er tåget i et stykke tid, indtil krystaller dannes i bunden og på siden af glasset.
4) Acetonen separeres fra krystallerne som har sat sig på glasset, dette er ingen kunstart da krystallerne sidder fast og glasset kan vippes og acetonen suges væk med en sprøjte - glasset kan vendes på hovedet for at mest muligt acetone drypper fra.
5) Lad glasset med krystallerne dampe af i 1 time eller 2 - eller til ingen lugt af acetone; Da der er brugt overskydende fumarsyre for at sikre at alt DMT freebase omdannes til fumarat, er der med ret stor sikkerhed fumarsyre i krystallerne - derfor tilsættes 20ml acetone til glasset med DMT fumarat krystaller og krystallerne skrabes herefter ned i acetonen fra kanterne så det ligger sig i bunden - lad det stå et par timer.
6) Separer acetonen fra krystallerne ved at hælde glasset og suge acetonen væk med den sprøjte og lad glasset dampe af natten over indtil krystallerne er tørre og ikke lugter af acetone.

Billede
Billede
Billede

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
acetone i en sprøjte?
ætser det ikke sprøjten? jeg har prøvet at gummitutten på en pipette blev opløst af acetone!
ellers nogle flotte x-tals

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Min sprøjte bærer i hvert fald ingen synlige tegn af skader fra acetone - heller ikke gummimembranen i sprøjten.
Acetone er et opløsningsmiddel og i hvert fald ikke direkte ætsende.

Var det en madpipette du har brugt og var det kun acetone? Bare af ren og skær nysgerrighed.

Medlem

nej det var én fra noget medicin i flaske, det er ikke pis dét med ætsning/opløsning, prøv at komme et stykke flamingo i noget acetone, og du vil se at det straks forsvinder, og du kan blive ved med at komme nyt flamingo i, i det ( næsten ) uendelige!
meget plastik bliver opløst af acetone

Admin
Brugeravatar

Sprøjter nede fra apoteket kan sagtens holde til acetone i kortere tid ad gangen. Så længe man ikke lader dem ligge i flere dage med acetone i.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Acetone og flamingo giver napalm, har jeg lært B)

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu er sprøjter fra apoteket jo heller ikke lavet af flamingo cloud9 :D Acetone og andre opløsningsmidler kommer i plasticflasker, så det er et spørgsmål om hvilken type plast vi taler om.

Junior medlem

Geografisk sted: Der hvor vejen bliver til sti
Nice work! :peace:

Medlem

de grønne flasker det fåes i, er jo speciel plastik som kan tåle lidt af hvert, og flamingo er faktisk plastik som er boblet op

Medlem

Geografisk sted: Der hvor du ikke kan nå mig
Hvad var meningen med det her?. Bliver det mere potent eller wut?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]