Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 00:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Hash og alkohol høre bare ikke sammen. HVER gang jeg har gjort det, har det altid endt med badtrip, eller psykose som nogle så fint kalder det. :D

Jeg synes at alkohol og thc er en rigtig sjov blanding. Der er selvfølgelig en hårfin grænse mellem at have det sjovt og have det af helvede til, så man må ligesom lære at dosere korrekt.
Hvordan vil du beskrive denne "psykose"?

Ja, vi har vel alle prøvet at ryge for meget engang imellem. Det er de samme symptomer.
Sad faktisk hjemme hos en veninde, vi begyndte at sidde og drikke noget hvidvin, og et par øl. Så fyrrede vi en joint og jeg havde det sku udemærket, men efter 20 min ramte det mig pludseligt.
Hvordan jeg vil beskrive føelsen hmm. Du har hjertebanken, kvalme, svimmel og nogle gange kan man have det somom man skal brække sig.
Jeg må ærligt indrømme at jeg ved det er dumt af mig og drikke ryge samme tid da jeg altid har haft dårlige erfaringer med dette, men når " psykosen " endelig kommer, plejer jeg at tage det meget fint. Sidder bare og kigger ud i luften ind til det går over, men SJOVT er det sku ikke.. Tror det varede i noget omkring 3 timer..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Ja, vi har vel alle prøvet at ryge for meget engang imellem. Det er de samme symptomer.
Sad faktisk hjemme hos en veninde, vi begyndte at sidde og drikke noget hvidvin, og et par øl. Så fyrrede vi en joint og jeg havde det sku udemærket, men efter 20 min ramte det mig pludseligt.
Hvordan jeg vil beskrive føelsen hmm. Du har hjertebanken, kvalme, svimmel og nogle gange kan man have det somom man skal brække sig.
Jeg må ærligt indrømme at jeg ved det er dumt af mig og drikke ryge samme tid da jeg altid har haft dårlige erfaringer med dette, men når " psykosen " endelig kommer, plejer jeg at tage det meget fint. Sidder bare og kigger ud i luften ind til det går over, men SJOVT er det sku ikke.. Tror det varede i noget omkring 3 timer..

Pas på med at kalde det en psykose. Din virkelighedsopfattelse fejler vel ikke noget i situationen, selvom du har det gennemført nederen i hele kroppen og hovedet, og har det som om du skal brække dig.
De fleste har prøvet at få sådan en tur. Det hele sejler, man bliver ligbleg og taber farven i læberne, man kan ikke være nogen steder eller finde en behagelig stilling at ligge i. Hvis man så falder i søvn og får sovet den ud, så er man noget tåget når man vågner op igen. Måske har man endda lagt en pizza på gulvet i mellemtiden.
Næste gang så prøv at ryge først, hvorefter du drikker en øl eller noget hvidvin. Det er nemmere at styre for de fleste på den måde, når den hedder cannabis -> alkohol og ikke omvendt.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle
Giver Halose ret. Cannabis og derefter alkohol. Jeg har nemlig fået den opfattelse, at mange tenderer til ikke at tænke over dosering af cannabis, når de vil ryge, når de har drukket. Altså kan man argumentere for, at man er mere fornuftig når man har røget og skal til at drikke, da man typisk går langsomt frem og ikke bæller en flaske vodka uden videre. Det er bare om at bruge sin sunde fornuft, om man så drikker, ryger eller gør begge dele.

Medlem

Det er meget forskelligt fra person til person... For mig har det altid været ligegyldigt, jeg kunne både drikke og ryge mig lam samtidigt uden der skete så meget, ligesom mange af mine kammerater kunne det - ligeså vel som mange ikke kunne det. Det handler mest om at få afgrænset sin egen tolerance overfor kombinationen.
OP, idet din kammerat tidligere har haft succes med kombinationen, såvidt jeg har forstået, så tror jeg simpelthen bare, der har været tale om en dårlig dag. Måske har det været en skummel pita, måske har han ikke sovet nok, og simpelthen kollapset. Det er en risiko man løber når man ønsker at blande rusmidler.

Medlem

skal os skide så kraftigt når jeg ikke har drukket og røget.. kan os være noget i har ædt..

Medlem
Brugeravatar

http://en.wikipedia.org/wiki/Whitey_%28drugs%29

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]