Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 09:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej er en dreng på 19 snart 20..
jeg har røget hash omkring 3 gange i mit liv den første og anden gang var meget dejligt og afslappet men den trejde gang gik der noget galt..
gutterne lavede en stor joint og jeg tog kun omkring 3-4 hiv altså sug her i lørdags den 19 marts 2012..
og lige pludselig fik jeg det dårlig når jeg lukker mine øjner i den tidspunkt følte jeg som om jeg svævede og jeg følte min hovede var så lille at jeg kunne holde hele mit hovede med begger hænder ..
jeg fik det meget dårlig og følte som om at min mund /læber ville bare kom af fra dens plads og da jeg komt hjem efter 15 minuter jeg fik ryget det.. begyndte jeg at kaste op.og derefter liggede jeg mig på mit seng og jeg kunne forstille mig altså jeg havde den samme følese når en løve råber altså jeg stod med mig selv og tænkte på løve så havde jeg samme følese som den jeg kunne gabe min mund så meget at den var som et løve og hvis jeg tænkte på andre dyr havde jeg godt nok den samme følese som det har det..
Og jeg tænkte mig lad mig bare lige putte noget i munden for at få det væk men da jeg puttede bare et ske færdig lavet ris blev det endu være og meget mere tørt så jeg to det direkte væk fra munden og fandt noget tomat fordi jeg tænkte at der er mere saft i den og kunne hjælpe lidt jeg kunne ikke smage noget da jeg puttede den i munden så jeg smidt det væk..
jeg begyndte at svede meget og troede jeg skulle dø jeg rystede mig rigtigt meget og blev hel bleg i ansigtigt.. dagem efter havde jeg det også dårlig jeg kastede ikke mere open siden den dag men havde kvalmer og svedeture og jeg føler mit højere lår nogle gange kommer der et mærkelig føleser på muskel leden når jeg slapper af ligesom om det prikker og spreder sig jeg bliver bange når jeg får den følese og så bevæger jeg bare bene for at få det væk..
den tredeje dag havde jeg det stadig dårlig og besluttede mig at tage til lægen og jeg var meget bange for at hvis jeg fortælte sandheden at jeg ville blive anmeldt til politiet og blive smidt ud af skolen og ikke kan forsætte mit uddannelse så jeg fortælte dem hvordan jeg følte mig osv og så sagde det at jeg skulle tisse på et kop så det lavede nyre test og hun sagde at det vare meget fint ...
4 dag følte jeg mig lidt bedre men stadig svimmel og mit lår prikker når den er afslappet i fjerde dag begyndte jeg at spisse noget så jeg spiste bare et lille smulle og når jeg spisser føler jeg mig svimmel og kan bare ikke mere ..
jeg føler mig stadig væk tørstig og svimmel og i dag er det ca 6-7 dage siden jeg røg det jeg har evt tabt mig før vejede jeg omkring 77 nu vejer jeg 72... please hjælp mig jeg er meget bange for at blive endu mere tyndere og vill ikke sige det till mit læge for at risikere at blive smidt ud af skolen og uddanelse :( hjælp mig pls..

Dedikeret medlem

Jeg syntes du skal slappe lidt af :) Måske noget motion ? det er helt normalt at dagen efter man har røget så er man lidt smadret hvis ikke man ryger tjald normalt men ja 6-7 dage det lyder godt nok vildt.

Husk lige at poste det rigtige sted den høre til under cannabis og ikke syntetiske stoffer :)

Stodder
Brugeravatar

Din læge har tavshedspligt.

Medlem

Hej. Jeg tror stadigvæk du har lidt angst over dit trip, som får dig til at føle en masse. Jeg syntes du skal prøve at spise noget ordenligt føde, samt gå en lang tur eller dyrk noget motion. Bliver det ikke bedre, så prøv lægen. Din læge siger intet videre, så frygt ej konsekvenser ved at bestille en tid. Min ven oplevede lidt det samme, dog prikkede det i hans arm, han tog til lægen, og fandt ud af han intet fejlede , også gik det væk med det samme. Så har lidt på fornemmelsen at du måske selv bilder dig det ind.. - lige for at gøre det klart for dig, du dør IKKE :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Min ven oplevede noget lignende første gang han røg. Prøv at slappe af, spise en masse sundt, dyrke motion og snakke med nogle gode venner omkring det.
Det lyder som om du måske oplevede nikotinchok? Eller lavt blodsukker og dermed var ved at besvime? Det har jeg selv prøvet, og det er meget lig med det du beskriver.
Dog har jeg ikke prøvet at det blev ved i de efterfølgende dage, men det kan formentlig også være psykisk.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

Det lyder som om det i høj grad er psykisk betinget. Du skriver, du bliver bange, når din arm for eksempel prikker og det er nok en selvforstærkende effekt. Som de andre siger, skal du prøve at slappe og af og sige til dig selv, det bliver bedre.
Du har haft en voldsom og ubehagelig oplevelse på hash, der godt kan være hjulpet på vej af lavt blodsukker eller uristet tobak, men det du beskriver med at føle dig som et dyr er helt normalt under kraftig påvirkning af hash, du skal altså ikke være bange for, at du er blevet sindssyg.
Din læge har som sagt tavshedspligt og melder dig ikke til politiet. Politiet vil og kan i øvrigt ikke gøre dig noget som heslt for, at du har røget hash en gang i fortiden. Du bliver ikke smidt ud af din uddannelse for at have dummet dig en enkelt gang, hvilket du tilsyneladende har inderligt fortrudt. Det er højst usandsynligt, at nogen overhovedet får kendskab til det, udover dig selv. Desuden er folk som de er flest ligeglade med, at andre myndige personer ryger hash en gang imellem. Ligesom dig har de også først og fremmest travlt med deres egne bekymringer, så tag det helt roligt og sig til dig selv, at det nok skal gå over, for det skal det nok.

P.S. Lad være med at ryge mere hash lige foreløbig.

Titel:
Junior medlem

jk

Senest rettet af hjælpmig123 24 maj 2012 18:23, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Hej...
Jeg ved ikke hvordan jeg skal takke jer .. jeg har aldrig i mit liv oplevede sådan noget ligende .
faktisk, dagen efter jeg fik røget det så fik jeg lavet et bloodtest jeg ringede til min læge i går bare for at få infomationer om det , Hun sagde at alt var perfekt undtagen mit blod procent var for lavt. måske har det også noget med det at gøre..
Men en spørgsmål til .. hvorfor har jeg så already mistede lidt over 6 kg bare på få dage... bliver jeg endu mere tyndere. altså jeg lyder godt nok som en lille pige men helt seriøst .. jeg er slet ik sådan... det bare første gang jeg har oplevet sådan noget ..
og som sagt jeg har prøvet det 2 gange før uden der skete noget men hvorfor skete det så denne her gang? ja det var lidt støre men jeg tog bare 3-4 hiv..
tusind tak for jeres kommentar betyder virkligt for mig ved ikke hvordan jeg skal takke jer.. :')
glemte også at sige at når jeg bare spisser noget eller drikker noget så bliver jeg svimmel...
samme tidspunkt når jeg f.eks læner mig på sofaen og stå op bliver jeg også meget svimmel jeg var tog enda et bad idag.. kold bad.. men da jeg komt ud af bruseren var mit højere øjen helt helt rødt og kunne evt se mine blodåre altså i øjne var helt røde ..det varede omkring halv time før det gik...
og hvorfor føler jeg mig heletiden tørsdig..

Medlem

Tænker lidt på hvorfor hash pludselig høre ind under syntestiske stoffer.

Dedikeret medlem

nemlig ! :D sagde det i det første svar her til men den er ikke blevet flyttet endnu :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

De 6kg kan forklares med at du ikke har fået nok at spise, halvdelen ville jeg dog sige var væsketab, det er meget normalt at der ryger en par hurtige kg væske hvis man ikke har fået nok mad. (Du føler dig også hele tiden tørstig?)

Få nu spist en masse mad og få bundet noget væske til kroppen.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

nemlig ! :D sagde det i det første svar her til men den er ikke blevet flyttet endnu :P

Undskyld jeg stadig ny her og det er mit første indlæg hvis det har irriteret jer så ville jeg mange gange sige unsykld for det :)

Junior medlem

De 6kg kan forklares med at du ikke har fået nok at spise, halvdelen ville jeg dog sige var væsketab, det er meget normalt at der ryger en par hurtige kg væske hvis man ikke har fået nok mad. (Du føler dig også hele tiden tørstig?)

Få nu spist en masse mad og få bundet noget væske til kroppen.

:).. Ja åbenbart, jeg drikker hele tiden vand og føler mit på stadig er tørt og er tørstig..

Dedikeret medlem

Undskyld jeg stadig ny her og det er mit første indlæg hvis det har irriteret jer så ville jeg mange gange sige unsykld for det :)

Du skal skam ikke undskylde det er bare en god ting at de ligger de rigtige steder :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]