I stedet for at have så meget fokus på hvorvidt det har en positiv effekt eller ej på trippet, bør man fokusere på om det potentielt set kan være farligt eller ej.
MDMA har en rimelig voldsom effekt i forvejen. Noget som ligefrem går ind og forstærker den effekt (i større eller mindre grad), lyder også til at kunne riste hjernen en del mere.
Har du nogen dokumentation/kilder på, at det skulle kunne være farligt/skadeligt, eller er det bare en formodning om at kraftigere MDMA-virkning alt andet lige vil belaste systemet og receptorerne i højere grad?
Inde på bluelight-tråden virker det groft skønnet, som om langt de fleste (60-80%) af dem der har prøvet det, har fået en positiv forstærkning i én eller anden grad, mens resten ikke rigtig mærkede forskel.
Husk på at folk sandsynligvis har større interesse for at dele en succesoplevelse end et flop.
Det er derfor kun 60-80% af dem der rent faktisk
har postet på Bluelight som har opnået en god effekt.
Jo, det har du nok ret i. Der var faktisk en del derinde, der skrev, at de var igang med choko-kuren, og ville melde tilbage med resultater efter få dage, men en del af dem forsvandt bare fra tråden uden tilbagemelding. Det kunne jo godt være tegn på en manglende succesoplevelse at berette om.
Det virker ikke, som om der er den store fidus til denne mirakelkur her inde på psy.
Ikke fordi jeg mener jeg personligt har brug for det som så, da jeg er ret omhyggelig med at moderere mit forbrug, men det kunne stadig være interessant, hvis det havde nogle brugbare applikationer - på en ufarlig måde vel at mærke.