Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 16:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey derude... Jeg har et par spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe mig med.

Er der en måde hvorpå jeg kan mindske størrelsen på mine pupiller efter jeg har taget amfetamin? Jeg har været så distræt at jeg havde glemt at jeg har en aftale hos min psykiater om 6 timer, og jeg har taget amfetamin (stille og roligt) de sidste 9 timer. Min psykiater har ingen grund til at mistænke mig for at røre nogle rusmidler overhovedet, men alligevel... Jeg tager ikke mere nu, men er bekymret for om mine pupiller vil sladre.
Er der nogen der har viden om hvor længe de (pupillerne) bliver ved med at være store?

Jeg håber I kan hjælpe mig :)

Medlem

Det tror jeg ikke er noget problem, start evt. med at nævn for ham at du ikke har sovet så godt i nat, når du kommer ind til ham.

Medlem
Brugeravatar

Er det ikke noget med, at hvis man lyver for sin psykiater/psykolog, så lyver man udelukkende for sig selv?

Medlem

Hvis du har god grund til at se en psykiater, er det også en god grund til at lade være med a tage amfetamin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Du kan ikke mindske dine pupillers størrelse, dog kan du kigge imod noget lyst (tændt lampe, solskin, hvid væg eller andet som står i skarp kontrast til dets omgivelser.) Dette udløser en naturlig refleks, hvilket vil få dine pupiller til at trække sig sammen i normale omstændigheder. Om det stadig gælder ved indtagelse af amfetamin, må komme an på en prøve, da jeg aldrig selv har rørt det skidt :) Sig du har langt vågen det halve af natten..

Cannabis entusiast

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er det ikke noget med, at hvis man lyver for sin psykiater/psykolog, så lyver man udelukkende for sig selv?

This.

Men for at svare på TS's spørgsmål, kan du bruge opiater til at mindske pupilstørrelse, men jeg ville ikke anbefale dig det.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan ikke mindske dine pupillers størrelse, dog kan du kigge imod noget lyst (tændt lampe, solskin, hvid væg eller andet som står i skarp kontrast til dets omgivelser.) Dette udløser en naturlig refleks, hvilket vil få dine pupiller til at trække sig sammen i normale omstændigheder.

Vil nok ikke virke med narkoøjne. De er pænt afslørende. Plus forfatters pupiller vil jo udvide sig igen.
Men synes da også bare du skal dukke op til psykiateren som du er. Så kan han/hun jo se en anden side af dig end normalt.

Medlem

Din psykiater kan i øvrigt nok udmærket se det på dig. Dummere er de heller ikke. Og det er nok godt nok.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin

Det kunne vidst ikke siges bedre. Jo mere du skjuler for din psykiater jo mindre for du ud af at være der. Og hvis personen gør sit job rigtigt vil han/hun ikke dømme dig for det. Men ellers så aflys da, jeg forstår sagtens at du ikke har lyst til at sidde og være kogt til sådan en samtale.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]