Her den anden dag bestemte mig og 3 af mine gode venner os for at trippe i det gode vejr. Vi startede ud indenfor hos en af mine venner. Jeg oplevede noget rigtigt underligt som jeg gerne vil gøre folk opmærksomme på.
Mig og en af mine venner tog en moderat dose 2c-c sammen med 2 andre. De 2 andre trippede på MXE samtidig hele dagen.
(NOTE: "de" er de 2 af mine venner som havde taget MXE i nedenstående del)
Under mit Come-up fik jeg en overvældende følelse af at alt hvad de sagde var replikker. Det hele lignede et skuespil virkeligt meget. Heldigvis havde ham jeg trippede 2c-c med prøvet det før på aMT. Man fik en ret stærk fornemmelse af at det ikke kunne passe at de ikke kunne snakke normalt.
Nogen der har prøvet noget lignende før?
PS. Det skal også siges at hvis man ikke har prøvet det før og at man ikke er forberedt på det, kunne jeg forestille mig at det ville blive ret ubehageligt. Så det er nok en god idé ikke at tage forskellige stoffer sammen. altså for eksempel 2 på 2c-c og 2 på MXE som vi gjorde. Hvis ikke jeg havde kunne snakke med nogen om det som havde prøvet det før var det nok gået hen og blevet pænt nedern!