Hello Psychedelia..
Lang tid siden. Der er intet nyt sket siden sidst, udover at jeg er fyldt år, omend mit tankemylder er knapt så afskyeligt, så er det tiltaget i kraft. Min hjerne kører hele tiden 150 km/t, og selvom jeg er dødtræt, så ligger jeg stadigvæk bare og glor op i loftet - hvis ikke allerede jeg er det, så bliver jeg snart vanvittig. Jeg kan overhovedet ikke fokusere, eller dedikere mig til noget, og det er næsten ligegyldigt hvad. Det betyder at jeg får fyret nogle tomme løfter af, som jeg egentligt har gode intentioner med, men bare aldrig kommer videre. Jeg er stadigvæk ikke specielt god til noget, udover computerspil, og det er nogle gange som om, jeg bliver dummere og dummere for hver dag. Stadigvæk heller ingen piger. Jeg skrev for nyligt til den eneste pige, jeg nogensinde har været forelsket i, efter at have brugt mange, mange dage på at udfærdige en kladde og nosse mig sammen, til at skrive til hende, men det var klart at hun for længst var kommet videre, hvilket jeg bare føler er noget fucking LORT, for hvorfor kan jeg bare ikke? Jeg kommer efterhånden knapt nok ud af døren, og når jeg endelig gør, så ender det altid i noget lort. Alt ender altid med noget lort. Jeg har prøvet at dyrke motion, både alene og med en ven, men jeg kan bare ikke dedikere mig til det. Jeg har taget rigtig meget på i vægt, og det hjælper bestemt ikke på det hele, folk kommenterer det, og det passer mig ikke særligt godt. Samtidigt er jeg blevet så dødtræt af skolen, som jeg ellers aldrig har haft nogen kvaler med. Jeg hader at være deroppe, alt sammen er så meningsløst... Den her uge 42 har været den største befrielse i mit liv, for der har i det mindste været én mindre ting at skulle gå og bekymre sig om, og jeg bliver virkelig bummed out ved tanken om at skulle starte deroppe igen. Al min tid går med at stene, og den håndfuld kammerater som jeg stadigvæk snakker med, brokker sig over at jeg er svær at få med nogen steder hen. Jeg orker aldrig noget, og hvis jeg endelig våger mig ud på noget, så fortryder jeg det altid - medmindre jeg kan få noget at drikke, som virkelig er en tveægget sværd for mig, da det slår ovenud fuldstændigt klik for mig hver evig eneste gang, men samtidigt giver det et hvilerum, også dagen(e) efter. Jeg holder mig dog fra det, for så vidt muligt. Jeg har aldrig haft voldsomme aggressionsproblemer, og der kan det også slå ret grueligt klik for mig. Min tålmodighed er fuldstændigt forsvundet, og egentligt vil jeg bare helst holde mig fri fra problemer. Jeg forsøger at holde mig fra ting, der får mit sind i kog, men det er svært efterhånden. Ofte gør det helt ondt i brystet på mig, når jeg bliver sur, og jeg kvittere ligeså ofte med at lade tingene omkring mig flyve, eller ved at lade det gå ud over mig selv. Jeg ligger hver aften og tænker på, tænk nu hvis jeg bare havde en plan med det hele, tænk nu hvis jeg kunne få en at bruge min tid på, i morgen gør jeg det ene og det andet.. Men mit liv går bare videre en tidløs tilstand. Selvom jeg har det på alle muligt sørgelige måder, så er det alligevel som om, jeg er ligeglad. Alle kammeraterne, tidligere forelskelser m.fl. bevæger sig fremad, men jeg løber bare så hurtigt jeg overhovedet kan, rundt og rundt i een enkel lille cirkel. Jeg ville ønske at jeg bare kunne tage mig sammen, men ved enhver given chance, er det som om at hele mit sind bare stritter imod, og trækker mig tilbage igen. Førhen tænkte jeg altid; Man skal gøre noget ved problemerne! Men når det så endelig kommer til mit eget stykke, så er jeg bare ikke mand nok.
Det kan vitterligt ikke vare længe, før jeg taber småkagerne fuldstændigt.
Tak fordi du lyttede.
|