Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej da jeg bliv kørt ned for en uge siden og lå på hospitalet kunne jeg ikke vande min cannabis plante og da jeg kom hjem i tirsdags hang alle bladene helt ned ad gav den dov vand for at prøve at se hvad der skete og nu har den da taget blade op ad men de hænger stadig lidt ned. skal jeg bare blive ved med at vande den eller skal jeg give den noget spicielt gødning eller noget andet på forhånd mange tak for svarene :D :?

Medlem
Brugeravatar

Jaaaaa bare bliv ved med at vande den - *normalt*.. bemærk, normalt. Hvis du overvander, så er det ikke sundt for planten. Ellers, prøv evt. at give den en smule nitrogen - men, kun lidt. Start småt med gødningen, siden det er starten af maj går jeg ud fra at dine planter ikke at særlig store endnu :) Held og lykke med det, og god bedring med nedkøringen, eller hvad man nu kalder det... :D

Junior medlem

jo tak. og tak for hjælpen den er ca 30cm og den bliver max 60 så ca halv vejs er den men den er begyndt og lave små blomster det er vel os normalt

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The final frontier
Eneste problem du nok får i sidste ende, er at den måske ikke giver så meget ryger som den ellers ville have gjort, men det ser da ud til at du har reddet den godt.
Ellers god bedring :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]