Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

http://gonews.dk.msn.com/krimi/1-maj-te ... dte-i-kaos

Citat:
En technofest i forbindelse med 1. maj festlighederne i Fælledparken i København udviklede sig voldsomt, da fire mænd blev overfaldet og stukket ned.

To personer måtte på hospitalet efter at være blevet stukket i ryggen og ballen, fortæller Københavns Politi. Begge er dog udskrevet igen.

Politiet havde sent i aftes 13 anholdte og flere indlagt med overdoser efter festen. Ifølge Københavns Politi forløb dagen meget fredeligt, og der har ikke været yderligere uroligheder i forbindelse med fejringen af 1. maj i København.

- Det har ellers været en ganske rolig 1. maj, men her til aften har der været uro ved technofesten. Der har været 13 anholdelser. De fleste har været for uorden eller overtrædelse af våbenloven, da der blev fundet et par knive, lød det sent i aftes fra politikommissær James Keiwe.

Han fortæller, at 11 personer er indlagt for overdoser, da der har floreret en del stoffer til festen.

- Vi antager, at de nok har drukket fantasi, men vi ved det endnu ikke, siger han.

Technofesten var arrangeret i forbindelse med 1. maj, og arrangørerne havde tilladelse til at holde gang i festen til kl. 23.00.

Så selv en som havde overdoseret GHB, spurgte hans venner om de havde styr på det, og det havde de åbenbart.
Får sådan en dårlig smag i munden, når man er magtesløs overfor sådan en idioti.
Det sidste de vil, er jo at tilkalde en ambulance, så man forestiller sig virkelig, at det er på et fissehår han overlever.

Synes det er en kedelig udvikling..

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

det er simpelthen skammeligt sådan folk opfører sig !

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Og så rendte jeg rundt hele aftenen og ledte efter hætter uden held??? :cry:

Btw var jeg den eneste der syntes at lydkvaliteten ikke helt var i top?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det var du ikke Entheo, men de sagde vist noget med, at de enten manglede subwoofer eller ikke kunne afspille i "fuld" styrke, dem som stod bag.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Der var blevet lejet en halvdefekt generator, som var skyld i den lave volumen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Det kan godt være at det blot er fordi jeg er jyde, men jeg synes allerede det blev helt kaotisk da politiet begyndte at møde talstærkt op. Specielt dem på hestene :shock:

I'm getting too old for this shit :mrgreen:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Det kan godt være at det blot er fordi jeg er jyde, men jeg synes allerede det blev helt kaotisk da politiet begyndte at møde talstærkt op. Specielt dem på hestene :shock:

I'm getting too old for this shit :mrgreen:

Det er ikke fordi du er jyde. Det er for meget. Synd at nogle ødelægger det.

Men jeg er også et gammelt røvhul, der ikke gider, uanset om der er ballade eller ej.

Most of the physical world is unseen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Er ved at brække mig over at der er så mange idioter, der gang på gang skal ødelægge festerne, og give alle ravere et dårligt ry. I baren om aftenen (hvor der godt nok kun stod 3 mand, som var en smule for lidt imo), var der en der blev ved med at råbe og svine en af bartenderne til. Til sidst fik bartenderen nok, og fløj over og begyndte at råbe ham i hovedet. Det endte med at idioten der svinede dem til, næsten var på vej ind over baren for at begynde at slås med bartenderen, så jeg selv og kun hans veninde (wtf?) måtte hive ham tilbage.
Der er seriøst brug for en god gang hippie mentalitet i det københavnske psy miljø. Håber virkelig der snart kommer flere fester i stil med Psympatia's Senpati fester og lignende!
PLUR!

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes hippie mentaliteten trives i det danske psy miljøer, men det var 1 maj i fælledparken. Synes altid der er mange store seje skaldede mænd derinde 1. maj, men venlige folk og hippiementalitets-raves er da helt klart til at opstøve i kbhoe. Synes det er blevet meget bedre de seneste år. Stadigvæk ærgerligt at så nogle fjolser ikke kan opføre sig ordenligt, æv æv, men har ikke den store sympati eller tiltro til jeg-er-farlig-og-skaldet-og-går-i-flok-typerne i forvejen. Alt i alt må man vel sige, som panserne også siger, at det er rart at der trods alt er så lidt vold, i.f.t. at der er samlet hvad... 80.000 tusinde mennesker derinde?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Synes stadig at hippie mentaliteten står meget i skyggen af rockerne og lignende. De eneste psy diskoteker der er i Kbh, som Tuben, Tempo og Escobar er stærkt præget af dem i hvert (ret mig gerne hvis jeg tager fejl, eller er uvidende om andre steder).
Og ved godt at der ellers er gode raves at opstøve rundt omkring, synes bare der er en smule langt imellem dem.
Og jo, ud af 80.000 mennesker var kun lidt vold. Men ud af den smule der stod ved tramper scenen, er hele den dårlige atmosfære med slåskampe, od'er, dårlige attituder og andet en smule for kraftig. Desværre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Du får det til at lyde som om du ikke befinder dig i offentligheden..... her er alle mennesker jo sjovr nok : )

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Jeg giver Mr. Cheshire helt ret. Det er ikke nødvendigvis antallet af voldstilfælde i sig selv, men atmosfæren og attituden.

Most of the physical world is unseen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Suk...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]