Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, vi er et par drenger som skal til noget hygge fest. Og har så bestemt os for at tage noget hash med til at ryge, vi er kun 3 og har fået en ven til at rulle det og så videre, vi har kun 1.2 gram, hvilket jeg tror er rigeligt :D men kan så bare ikke lige finde ud af hvor mange joint jeg tager med (Vi bruger 0.4 gram i hver), er 1 joint nok eller skal jeg tager mindst 2 med?

På forhånd tak :)!

Site Webmaster
Brugeravatar

Det er der ingen der kan svare dig på.

Vi aner ikke hvor godt hashen er, hvor meget i plejer at ryge, jeres forhold til cannabis og alkohol sammen etc.

Hvad med bare at tage 2 med, og ryge efter behov, stedet for at planlægge det på forhånd.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Tag da 2 med.. de kan altid komme med hjem igen ^^

Junior medlem
Brugeravatar

Det skal lige siges at vi kun har røget pot/weed, whatever, ca 2-4 gange før.. Aldrig Hash (sådan rigtigt) hvis i forstår :-) Og igen vi har 1.2 gram - vi er 3 personer..

Site Webmaster
Brugeravatar

Det skal lige siges at vi kun har røget pot/weed, whatever, ca 2-4 gange før.. Aldrig Hash (sådan rigtigt) hvis i forstår :-) Og igen vi har 1.2 gram - vi er 3 personer..

Har i prøvet effekten af cannabis og alkohol sammen? De fleste klarer ikke den blanding særlig godt de første mange gange.

Hvis i har tænkt jer at drikke alkohol, så split jeres joint over et par omgange. Tænd, tag et par sug hver og sluk jointen, og gentag når i føler jer klar igen.

Cannabis og alkohol kan slå de flest i gulvet, så vær forsigtige.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Junior medlem
Brugeravatar

Alkohol kan undværes :-).

Junior medlem
Brugeravatar

altså, hvor meget alkohol snakker vi? :-) et par øl eller slet ingenting? :D

Medlem
Brugeravatar

jeg vil sige i skulle starte med at ryge lidt.. og så drikke lidt og mærke efter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]