Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 10:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej har lige to hurtige spørgsmål mht. MDMA

Jeg skal iaften prøve mdma for første gang:

- Hvis man tager 0,1 i en bombe hvor langtid er man så væk har fået afvide det er 3-4 timer? (Spørg om dette fordi jeg helst gerne skulle sove idag også :D)
- Eventuelle bivirkninger første gang?

Tak på forhånd :D

Medlem

Er 1.82 cm vejer 75, og er 17 år hvis det skulle kunne hjælpe :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
det varer lige knap 6 timer fra indtagelse, efter min erfaring. Husk at holde din væskebalance i tjek. mener det er ½ halv liter væske i timen man skal drikke, og det må ikke være alkohol, da MDMA er dehydrerende, og alkohol er vandladende. Dette skal overholdes til en hvis grænse, men er du fysisk aktiv, som feks at danse osv, så SKAL det overholdes.

Ellers er der vist ikke så meget mere man skal være opmærksom på :)

husk at skriv triprapport :P

Medlem

6 timer, virkelig? på 0,1? Vi skal tage det omkring 18 tiden og skal op i skole imorgen :D er det en god idé?

Medlem
Brugeravatar

det var i hvert fald sådan det var for mig første, og det var også 0.1 gram via bombe. ca 6 timer, men det tog så også ca 1 time før det virkede. og det er jo ikke fordi du er fuldstændig blæst hele tiden, den sidste time er relativt stille og rolig, og det burde ikke være noget problem at falde i søvn eller komme op dagen efter, med mindre du selvfølgelig er doven :p men altså du kan godt sætte 3-4 timer af til at være blæst, og 1 time i hver ende af til at komme ind og ud af rusen.

Medlem

Super tak for svaret :D har i øvrigt 2 med som har prøvet det før :P

Medlem
Brugeravatar

god idé :) og held og lykke

Medlem

tak tak skal nok skrive hvordan det gik :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ville sige det var en dårlig idé, nu hvor du har skole imorgen. Gør det en dag, hvor du ikke har noget du skal nå dagen efter.
Specielt hvis I "kommer til" at redosere, så bliver det svært at komme i skole.

Men hav respekt og udvis ansvarlighed, du er kun 17. Du har hele livet foran dig til at trippe. :- ) Husk at få en bid natmad.
God tur.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Hvorfor ik vente til på fredag? Man nyder sit trip meget mere, hvis man ikke hele tiden har tanken i baghovedet om at man skal tidligt op

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Øh what the fuck.

1. Du er 17-år det er ualmindelig tidligt at tage MDMA
2. Du skal i skole imorgen?

Nu tvivler jeg stærkt på du venter et par år, men så kan du i det mindste vente til næste weekend og tage det ordentligt i stedet for at lave impulsive beslutninger og æde det en søndag.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Synes også der burde ringe nogle alarmklokker her. Vent til du er ældre, og som minimum vent til det er weekend. Du/i skal virkelig passe på, ikke at gøre det til en vane at tage mdma, i så tidlig en alder. Det kan komme til at have langvarige konsekvenser, når du/i er så unge. Ryg hellere noget cannabis i weekenden hvis i keder jer, men mdma i den alder er no go og ikke anbefalelsesværdigt for jeres fremtid.

Medlem

Har tænkt det sådan her:

Fra indtagelsen 17-18-19-20-21-22 og så smutter jeg 23 og sover der så er et da ikke noget problem at komme op eller hvad?

Medlem

Vi redosere ikke vi tager kun 0,1

Junior medlem

Kan det ikke være fløjtende lige meget om man er 17 eller 20?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kan det ikke være fløjtende lige meget om man er 17 eller 20?

Nogle kan godt finde ud af, at håndtere det når man er 17. Men så får man også bare en smag for, hvor lækkert det er, og det kan være svært at holde lidt igen, men det må man selv finde ud af.
Jeg ville vente til jeg var ældre.

Casper, så I har tænkt jer at tage det her kl. 17? Så burde du nok kunne falde i søvn ved 24-01 tiden, men det er svært at sige. Det kan være du først falder i søvn senere, måske før.
Jeg ville stadig vente til en aften, hvor jeg var sikker på, at jeg ikke skulle noget dagen efter.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

Bare sørg for at tage det stille og roligt, drik rigeligt med vand, men lad være med at overdrive da det også kan have konsekvenser. Bivirkninger ; du har ikke særlig meget lyst til at spise, men prøv dog at klemme noget ned alligevel.
Dagen efter plejer jeg med et meget pænt ord at kalde en " emma koger " . Du er MEGET træt, har ondt i hovedet og du skal nok streje den dag ud i kalenderen, da man ikke kan overskue særlig meget.

Medlem

Så er jeg hjemme igen fra turen :) Og jeg synes det var et fantastisk trip! Klokken blev 19 inden vi tog det så vi blev nødt til at tage det i streger så vi ikke skulle trippe i så langtid (fordi vi skulle op og i skole) I ca. 10 minutters tid sveg det i næsen men det gik hurtigt over, kunne ikke rigtig mærke det i starten (10-20 min efter indtagelse) så begyndte det først at summe i kroppen og så begynde skyerne og flyve hurtigere og pupillerne blev store. Jeg fik det rigtig rigtig rigtig dejligt og chillede for vildt. Jeg fik en stor lyst til at bevæge mig, så vi gik rigtig langt og op på sådan et sted hvor vi kunne se ud over byen. (Esbjerg) Jeg kunne ikke mærke det mindste ubehag ved at tage MDMA'en jeg var rigtig spændt og glædede mig utrolig meget, så jeg var godt tilfreds med min beslutning om at tage det, og jeg er også en person som kan styre mig når det kommer til stoffer/hash så jeg vidste godt jeg kunne klare det :P Det var lige lidt min søndag aften :D

Medlem
Brugeravatar

huske at man skal vente ca 1-3 måneder(alt efter hvem man spørger) for at undgå tolerance, og på den måde får du mest ud af dit mdma i fremtiden :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu knepper jeg sikkert fluer, men det er ikke pga. tolerans man holder pause, det er mere pga. serotoninen tager længere tid at danne end dopamin og hvis man så tager MDMA ugen efter igen vil serotonin niveaut være væsentligt lavere end sidste uge og det resulterer i en dårligere rus og større bivirkninger.

Til sidst tager man kæmpe mængder MDMA for at forsøge at få samme rus som man gjorde sidst, men ingen serotonin, ingen "roll".

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]