Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej Psy.

Jeg har det ekstremt dårligt, og har taget omkring 3G Amfetamin. Jeg er slet ikke vandt til at tage så meget men det løb ligesom af sporet.
Jeg har ikke sovet i 29 timer og hele min krop ryster.. Men jeg er bange for at ligge mig til at sove, kan der ske noget ved det eller skal jeg vente til jeg 100% sikker på det er ude kroppen? hvad kan der ske hvis jeg bare ligger mig til at sove nu?

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
Jeg vil anbefale dig at få noget søvn hurtigst muligt!

Det har din krop tydeligvis brug for, hvis du kan klemme noget mad ned inden vil det være bedst, evt en drikkeyogurt

Sov godt ;)

Medlem
Brugeravatar

Jeg vil godt mene du kan ligge dig til at sove, hvis du altså kan sove. Se om du kan spise lidt mad, og ellers drik så meget vand du kan overskue inden du ligger dig. Held og lykke med tømmermænd.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det er farligere at holde dig endnu længere vågen, end at gå i seng nu. Hvis du har noget valium liggende, kunne det måske være en god idé at tage lidt, for at hjælpe dig med at falde i søvn. Og som de andre siger, så få noget mad indenbords! Du har højst sandsynligt ikke spist særligt meget i de 29 timer, hvilket belaster din krop yderlig. Selvom du absolut ikke har nogen appetit, så tving noget mad ned, uanset hvor svært det måtte være.

Og held og lykke med tømmermændene... du kommer nok til at have det pænt skidt de næste mange dage.

Junior medlem
Brugeravatar

Tak for svarene så vil jeg sove nu! :)
Altid rart med hjælp

Medlem
Brugeravatar

Sov godt så :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
husk evt. en god tår vand før og efter søvnen. ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har ofte undret mig over, om det ikke ville være godt at få en proteinshake/en liter mælk eller et eller andet med god næring i, inden man hopper i seng både efter amfetamin men også alkohol?

Og ja, hop i seng! Din tosse...

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Jeg har ofte undret mig over, om det ikke ville være godt at få en proteinshake/en liter mælk eller et eller andet med god næring i, inden man hopper i seng både efter amfetamin men også alkohol?

Og ja, hop i seng! Din tosse...

En protein-shake efter en amfetamin tur kan varmt anbefales :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:

Selvfølgelig, det er nemt at få ned og man kommer ud af den katabolske fase.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

til twofaced: ved godt at du nok ikke stadig overvejer om du skal sove, men havde du indtaget andet end amf?? jeg overvejer nemlig selv at prøve at holde mig vågen, på ritalin, 24timer(self med mad og drikke(ikke alc)) men har sgu ikke lyst til at ryste og havde det pisse dårligt
til alle: kan jeg godt holde mig vågen 24timer på ritalin uden at ryste og den slags?? og self med HR i hovedet, så jeg ikke spasser rundt uden at æde noget osv?

Medlem
Brugeravatar

Ja, det kan du sikkert godt, men ikke uden at få det dårligt. Jeg vil bestemt ikke anbefale dig at gøre det. Du får pisse nasty tømmermænd, og specielt de sidste par timer du er vågen er ubehagelige. Jeg ville aldrig søge at holde mig kørende 24 timer, specielt ikke på ritalin, men du kan vel godt gøre det, selvom jeg ikke forstår hvorfor du vil holde dig vågen 24 timer. Lover dig, at dine tømmermænd kommer til at strække sig over mere end een dag efter rita. Selvom du siger du vil spise undervejs, er problemet bare, at du ikke kan få en bid ned, når du er på rita. Som nævnt ovenfor er drikkeyoghurt eller proteindrikke gode at indtage, når man ikke kan få mad ned. Jeg ville ikke gøre det, hvis det var mig. Skal du absolut være vågen i 24 timer, anbefaler jeg dig at prøve kaffe :roll:

Dedikeret medlem

Øh ja er det nødvendigt med andet end en god kop kaffe og lidt sodavand for at skubbe nattesøvnen? Spændende aktiviteter - nattefiskeri - gaming og lignende vil også hjælpe.

Medlem

jeg kan godt presse lidt mad ned mens jeg er på rita, man skal bare drikke en masse til, og har næsten altid protein drik og vitaminer med. ved godt det virker underligt at jeg vil prøve at holde mig vågen så lang tid, men jeg har det med at blive pisse hurtigt træt og søvnig når jeg er til fest, specielt hvis jeg ryger hash til festen. så jeg tænker at inden jeg holder mig vågen så lang tid til en fest, vil jeg lige prøve det ´´i trygge/fornuftige omstændigheder´´ fx hos en ven, men jeg vil sgu da ikke ryste osv. tømmermændene kan man vil altid bide i sig, og jeg synes ikke de er så forfærdelige hvis man husker at spisse og drikke, sidde ned engang imellem og holde doserne halv lave. jeg har altid en benzo med til at falde i søvn på, så i behøver ikke at skrive at jeg skal huske sådan en. tak for svarene, en kop kaffe er sgu da ikke heftig nok, desuden skider jeg sindsygt meget splat lort af kaffe... jeg tar det op til overvejelse igen om jeg vil prøve det

Medlem
Brugeravatar

At holde sig vågen i 24 timer burde da ikke være svært uden stimulanser. Eller det er måske kun mig der synes det?

Medlem

Helt enig JuJu.
Hvis man har været til LAN party før så kan man sgu godt skubbe de fyrre timer uden at fylde centralstimulerende midler i kroppen :D

Junior medlem
Brugeravatar

Hej igen gutter :) Jeg har det helt fin og normalt idag.
Men til Johs: Nej jeg havde kun taget Amfetamin, men det var så også noget der sagde spar2! Har aldrig prøvet så vildt Amf.
Men havde taget det samme weekenden før hvor jeg havde det helt fint.
Tror at grunden til jeg fik det sådan er fordi at jeg sad og kamp sugede med mig selv, og der gik måske 10 - 15 mellem hver streg.
Hvor imod min ven ventede 45 min. mellem hver streg. Han havde det helt fin, men han tog godt nok heller ikke så meget som mig.
Men mange tak for svarene gutter! :)

Medlem

godt at du har det godt twofaced! jeg har aldrig været til LAN party, og der er måske også lidt forskel på om man danser og går rundt eller om man bare sidder og spiller cunter strike. jeg kan sikkert godt holde mig vågen, men tror sgu jeg bliver kedelig og bare går rundt og gabber konstant. hvis jeg ryger en halv joint bliver jeg søvnig og kedelig allerede 3-4timer efter, det er enlig mest derfor jeg godt kan lide at tage ritalin ´´til´´ hash. tror folk har glemt spørsmålet: er det muligt at holde sig vågen 24timer på ritalin uden at få det halvskidt og være bange for at sove osv.??? hvad siger jeres erfaringer?? undskyld for at hugge din tråd twofaced

Medlem
Brugeravatar

Er det muligt at holde sig vågen 24timer på ritalin uden at få det halvskidt: Nej det tror jeg ikke, men kommer an på hvor meget ritalin du tager osv. osv.

...være bange for at sove osv.???: Tror ikke du skal være bange for at sove, men drik vand/mærk efter kroppens signaler.

hvad siger jeres erfaringer??: At jeg får det virkelig skod af at holde den kørende for lang tid på ritalin, specielt når jeg skal til at sove.

Medlem

mange tak KRK! lyder som om jeg skal overveje særiøst om det virkelige er det værd

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]