Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 19:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har faktisk aldrig hørt hendes taler, men man kan da håbe de er skrevet af nogle andre end hende.
Sidste års demonstration havde dog et udmærket resultat. Medierne fokuserede mere på, at den blev afholdt (og at en del blev anholdt), end hvad der blev sagt, synes jeg.

Det kan man håbe. :) På facebook virker det som om at der bliver lagt meget vægt på den personligfrihed og retten til selv at vælge, hvilket selvfølgeligt også er helt rigtigt og jeg er meget enig, men hvis budskabbet skal nå længere ud end til dem som i forvejen er enige, så bør der være en masse fokus på de positive samfundsmæssige konsekvenser. F.eks. økonomien og mindre kriminalitet osv. osv. Men jeg har heller aldrig været med, så jeg må hellere passe på med at dømme for meget på forhånd..

Junior medlem

Okay, meget skal man høre på! Når man gør noget, som er totalt uvant... Laver march i Arhus...

Ingen andre i Århus tager et initiativ til at gøre noget, for at få hash legaliseret.

De fleste er bare nogen tåget hasomaner!

Jeg har turdet gøre noget ved det, og nu er jeg sgu sur!

Nogen talere her`? for jeg er ikke nogen taler, men jeg tør.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
Århus2012 skrev:
Okay, meget skal man høre på! Når man gør noget, som er totalt uvant... Laver march i Arhus...

Ingen andre i Århus tager et initiativ til at gøre noget, for at få hash legaliseret.

allerede den måde du svarer på er barnlig men det overser jeg lige for øjeblikket.

1. at kalde dem som støtter dig for tågede *Hashomaner, er for det første pisse dårlig stil og ret så ynkelig når man tænker på at du slet ikke har en demo uden dem.

2. at du ikke er taler er en dårlig undskyldning, hellere at der ikke er en taler end en taler som forværre situationen som vi fx ser det med Cutter merhi.

3. tal ordentligt til og om folk, der er ingen grund til at være en røv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er du Ulla, hvis jeg må spørge ? :)

Junior medlem

JA! jeg er Ulla... Og hvorfor er I så ikke med, istedet for at bare at komme med kritik herinde i dette forum ?''

Junior medlem

Og i kender åbentbart til arrangementet på facebook...så hvorfor skriver i ikke der, så det kan bruges til noget`?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

JA! jeg er Ulla... Og hvorfor er I så ikke med, istedet for at bare at komme med kritik herinde i dette forum ?''

fordi at kritikken er velbegrundet, kan du ikke klare kritik så hold dig væk. det kan vist ikke gøres mere klart end det.
har du derimod tænkt dig at lytte og debattere så stop med at gå i forsvars-mode så snart noget ikke går som du vil have det

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kommer og jeg glæder mig. Jeg har ikke deltaget før, men jeg synes det er fedt at der er nogle som gør en indsats for at få en god sag frem i lyset! Thumps up for det! Jeg har ikke deltaget de tidligere år, så jeg ved ikke hvordan det kommer til at foregå eller hvem der taler og hvordan personen gør det. Min kritik går på at, at den facebook gruppe hvor der informeres om eventet, ikke indeholder noget infomation om hvad der bliver lagt vægt på i talerne. Der kunne godt stå noget mere information om hvad der vil blive sagt og hvilken tilgangesvinkel der vil blive brugt til at argumentere for at det skal lovliggøres. Når jeg møder op og stiller ansigt til, så vil jeg gerne vide hvad det er jeg støtter op om. En march for legalisering af cannabis er fint nok, men hvorfor synes i som afholder arrangementet at det skal legaliseres? Hvilke argumenter har i for det? Det kunne være rart at vide..

Junior medlem

og jeg kalder ikke dem som støtter mig, tåget hasomaner... det er dem, som ikke letter røven fra sædet, og bare snakker!' Jer!
som er anonyme

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Århus2012 skrev:
og jeg kalder ikke dem som støtter mig, tåget hasomaner... det er dem, som ikke letter røven fra sædet, og bare snakker!' Jer!
som er anonyme

igen og igen taler du nedladende?
du lyder godt nok som en sympatisk person.... hvordan vil du overbevise nogen som helst om at legalisering er en god idé nå du på ingen måde ejer skyggen af diplomatiske evner. tal pænt til folk så lytter de til dig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

som er anonyme

Jeg har fået det indtryk af at der er mange her inde fra som møder op, og sådan har det også været andre år. Måske bør man genovervejer det, efter de hårde ord du kaster i nakken af os. Det er en fed sag at støtte og det er nice at gøre noget. Men når personen som står bag projektet, ikke engang kan tåle en smule fair kritik som ovenikøbet kan bruges som gode råd og til at forbedre demonstrationen, så tror jeg at jeg vil tænke mig om en ekstra gang inden jeg møder op. Jeg synes du skal ryge dig en joint Ulla, sæt dig ned og få en kop kaffe, læs den kritik du får og så vend lige tilbage med nogle lidt mere overvejede svar.

Junior medlem

jeg vil gerne have kritik, men foretrækker et forum, hvor man ikke er anonym... så i er velkomne i gruppen pa facebook.

https://www.facebook.com/events/390916180934985/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg vil gerne have kritik, men foretrækker et forum, hvor man ikke er anonym... så i er velkomne i gruppen pa facebook.

https://www.facebook.com/events/390916180934985/

Det forstår jeg ikke. Jeg er ikke aktiv i facebook gruppen da det vil vise sig på min profil hvad jeg har skrevet derinde. Det går desværre ikke, da jeg er venner med min chef på facebook. Jeg synes du skal læse den kritik som vi har givet dig herinde. Her findes rigtig mange gode tråde og indlæg hvor der argumenteres for hvorfor cannabis burde være lovligt. Jeg vil gerne finde nogle links til dig, hvis du er interesseret? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er da fuldstændig ligegyldigt om man står frem med navn og adresse, du vil vel ikke til at kritisere en person fremfor hans/hendes argumentation?

God march.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er da fuldstændig ligegyldigt om man står frem med navn og adresse, du vil vel ikke til at kritisere en person fremfor hans/hendes argumentation?

Lige præcis.. :roll:

Medlem
Brugeravatar

som er anonyme

Respekt for at du gør noget ved det, og tager kampen op. Men du lyder barnlig og uintelligent, når du siger sånoget crap. Hvem er "jer"? Du ved ikke hvad folk herinde bruger deres energi og engagement på, udover at være såkaldte anonyme keyboardkrigere.

Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
Kommer helt sikkert til Århus .. Er for en gangs skyld i DK når det sker

Hvis nogen omkring Kolding eller opover mangler et lift så har jeg plads i bilen til en enkelt person(gule plader)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The final frontier
Ved stadig ikke helt om jeg kan komme med den 5. Sidder og skriver speciale, og det meste falder først på plads den 2. når jeg har snakket med lærerne.

Ellers må i da have en hyggelig dag :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Selvom de mener det godt, er det altid de forkerte typer der arrangere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]