Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 16:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej. Jeg er i besiddelse af en ca. 1500mg lyrica. Jeg har aldrig prøvet det før. Jeg vil gerne have et godt buzz på, men er i tvivl om hvor meget jeg skal tage da jeg i forvejen har en okay høj tolerance overfor benzoer, har det noget at sige, ved jo at lyrica også bruges imod epilepsi? På forhånd takker.

Junior medlem

Ok. Fuck it. Ingen hurtige svar.. Har nu her kl. 23. Indtaget 800mg. Og venter spændt som et lille barn :D

Dedikeret medlem

HOLD DA KÆFT det er dårlig stil ?. Hvorfor spørg du her inde hvis du bare indtar dit lort alligevel ?.

Du kan skuda ikke forvente at der på 15 minutter lige flyver mennesker til som ved noget om lyrica bare fordi du lige skal være lam onsdag aften.

Lær at undersøge doser og sæt dig ind i stoffet før du fylder dig med receptpligtigt medicin. :whogives:

Junior medlem

Tja, søgte bare et hurtigt kvalificeret svar herinde fra, da jeg ved folk har erfaring. Men er sku da ikke dum. Selvf. Gjorde jeg mig noget research på nettet, og fandt nogle udemærkede rapporter.. Og ja er i skrivende stund stadig pænt lam. IMO får lyrica benzoer til at ligne slik til små børn, når det gælder lammepotentiale Hermed ment at man ikke falder i søvn, men nærmest bare tripper i en drømmetilstand, lidt ligesom rævesøvn, hvor man et eller andet sted altid stadig er bevidst. Det er i hvert fald sådan som jeg føler det :)

Junior medlem
Brugeravatar

Jaah, efter et par timer og stadig påvirket af lyrica følte jeg mig egentlig træt og faldt da også i søvn, da jeg vågnede igen var det med følelsen af at jeg havde været vågen i min søvn, og glemt at jeg var træt. Hvis i forstår? En svær følelse at beskrive.. Dagen efter var jeg stadig påvirket, og det mest irriterende var svimmelheden især når man kiggede til siderne, en lille kvalme kom også snigende efterhånden..

Junior medlem

Jep, jeg er i skrivende stund stadig en smule påvirket. Genkender svimmelheden, men har på ingen måde kvalme. Eller nogle negative/irriterende symptomer som f.eks. Ved mdma/syre osv. (koldsved, ømhed diverse steder) føler faktisk bare at jeg har taget et par hundrede mg tramadoler lige nu. All in all synes jeg dette drug er god tidsfordriv hvis man ikke har nogle kryds i kalenderen dagen efter.

Gad vide hvad halveringstiden er, tror lige jeg vil undersøge det :) ..

Edit: halveringstiden er 5-6,5 timer.

Medlem

Geografisk sted: hasselager
hold jer nu fra det lort, i får slemme abstinster af dem efter længer tid brug og det er psykofamica af en grund.. jeg har selv fået dem for angst som var skylde concerta, og syns bestemt ikke der er nogen grund til og spise et sådan medicin, men har selv være der hvor jeg bare skulle afprøve det hele.

Junior medlem

Trold: hvis du nu læser lidt efter, så nævner jeg blot at jeg er i besiddelse af en mindre mængde lyrica, og derfor gerne vil afprøve stoffet for at få et godt buzz.

Det er er jo selvskrevent at skidtet vil give abstinenser efter længere tids brug, er det vel ved alle psykoaktive stoffer, specielt angsthæmmende præparater.

Lyrica var på listen over stoffer jeg endnu ikke havde afprøvet. Nu har jeg prøvet det. Done deal. Der går måske måneder, år, før jeg brænder 1-2 dages tid af på det skidt igen. Jeg kan godt lide at udforske nye stoffer og analysere virkningen på mig selv bagefter. Intet andet. Så please, tag det med ro før du braser ind i tråden bedrevidende om noget du (sikkert) ikke har sat dig ind i.

Medlem

Geografisk sted: hasselager
jamen jeg kan godt følge dig, har selv haft det sådan, men tro mig nogen stoffer er altså ikke det vær, og mine erfaringer med lyrica siger mig det ikke er noget man skal expermenter med...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens, Danmark
Jeg blev som 31-årig ramt af en voldsom blod-infektion, som lægerne aldrig havde set så kraftig i DK (der var et tilfælde i UK med dødelig udgang) em efter en måned på infektions-medicinsk i Skejby, fik de slået det værste ned, og påbegyndte skyldning af fod og knæ-led hver anden dag, for at infektionen ikke skulle ødelægge dem. Det gjorde den nu, så jeg har to nye knæ og titanium-rods i skinnebenene.

Infektionen ødelagde også nerver i stort set hele kroppen, og især når jeg er træt er det som om der kravler myrer rundt inde under huden på mine fødder. Lægerne prøvede alt, indtil en foreslog Lyrica, og DET hjalp. "Myrerne" forsvandt med tiden, men Lyrica kan altså i nogle tilfælde bruges mod nerveskader og måske andre typer fantom-smerter?

Medlem

Har hørt lidt om din sygehistorie, Tommy :/ Er det derfor du får udskrevet så store mængder oxycodone?

Medlem

Lyrica bliver også brugt mod nervesmerter, hvis det er det du tænker på.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg fik lyrica mod angst, tog det i doser mellem 25 og 75mg, men jeg måtte stoppe igen pågrund af diverse bivirkninger.

Medlem

Jeg fik lyrica mod angst, tog det i doser mellem 25 og 75mg, men jeg måtte stoppe igen pågrund af diverse bivirkninger.

25-75 mg?
Hvilken bivirkninger fik du da?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg blev temmelig stimuleret rent mentalt - til et punkt hvor det var udmattende at gå rundt at være påvirket dag ud og dag ind.
Desuden fik jeg en underlig knugende fornemmelse i min hals.

Det kan også være symptomer min angst har fremprovokeret, men det stoppede alt sammen da jeg droppede medicinen.

Jeg er meget følsom overfor det meste medicin. Var i en kort periode på en SSRI'er, det var det rene helvede for mig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Jeg blev temmelig stimuleret rent mentalt - til et punkt hvor det var udmattende at gå rundt at være påvirket dag ud og dag ind.
Desuden fik jeg en underlig knugende fornemmelse i min hals.

Det kan også være symptomer min angst har fremprovokeret, men det stoppede alt sammen da jeg droppede medicinen.

Jeg er meget følsom overfor det meste medicin. Var i en kort periode på en SSRI'er, det var det rene helvede for mig.

Man kan ikke altid sammenholde det faktum at symptomerne forsvandt da man stoppede med lægemidlet med at lægemidlet var skyld i symptomerne.
Som du selv nævner kan det være angsten der er blevet fremprovokeret, hvilket den også ville kunne hvis du går ind i behandlingen med "den forkerte indstilling". Placebo og Nocebo, du ved. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hey, jeg har fået adgang til nogle Lyrica 75mg - jeg indtog en enkelt og synes de havde et fint lille buzz selv i den dose. Jeg læser om folk som æder op mod de 1000mg(!) og det virker for mig lidt vanvittigt. Jeg havde motoriske- og balanceproblemer 12-18 timer efter. Men helt klart interessant - og det er ret effektivt til at tage toppen af abstinenserne af diverse opioider.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]