Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Halløjsa Psychedelia.

Jeg har endelig fået taget mig sammen til at få lavet en bruger herinde, plejer mest at bruge siden til inspiration, og læse andres Historier.

Til sagen, jeg har røget hash siden jeg var 16 men overhovedet ikke hverdag, røg måske engang hver måned fra 16 til 21 år, men siden Januar har jeg røget hash hverdag, jeg var jo godt klar over at på et tidspunkt ville det blive mindre "fedt" at ryge hash. Efterhånden bliver jeg ikke skæv mere af joints og bong, eller lad mig omformulere mig mindre skæv, og fik af vide at nogle venner at man bare skulle holde 2-3 dage så fik man griner osv på igen. Men det har jeg prøvet i 5 dage men jeg fik det som jeg plejer når jeg ryger, søvnig magter ingen ting, og vil bare se film og spille pc når jeg ryger! Er der nogle af jer der har prøver lign ? og har fået en løsning på hvordan jeg bliver Half Baked skæv igen! :rocking:

Lige til sidst det er ikke hashen kvalitet.

Help me get high!

Rasmus. :peace:

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
jeg vil anbefale dig at holde MINDST 14 dages pause, gerne 1 måned eller mere. Så skal du nok kunne blive ordentlig skæv igen.. Sådan er det med mere eller mindre alle rusmidler, overforbug /misbrug = fesen effekt eller kæmpedoseringer, der alligevel ikke giver helt den ønskede effekt.

Senest rettet af Sway 16 apr 2012 15:56, rettet i alt 1 gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
5 dage dages pause hjælper ingenting når du har røget hver dag i snart 4 mdr.

Tag en måneds pause, nej, hellere to, og så ryg dig skæv, så lover jeg dig at det er som var det næsten første gang igen.

God ryger :)

EDIT: Damn, beaten on the line.

Medlem

First world problems

Junior medlem

1 måned lyder mere realistisk for mig hehe, tror jeg vil give det et skud hvis jeg kan undvære det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

synes du skal skære ned til weekendmisbrug. hver eneste ryger er god, og din hashtrang bliver mindre og mindre for hver uge, der går.
men udover det, er der ingen, der siger man SKAL have couchlock hver gang. Hvis du ryger med andre, og holder dig udendøre, skal du/I nok få energi til noget griner.
Jeg har nu røget hver dag i 4 måneder, og kan næsten altid holde mig kørende en hel aften, det samme kan mine venner, da vi bruger det meste af vores tid på at gå rundt og finde spots, og snakke etc etc

Junior medlem

synes du skal skære ned til weekendmisbrug. hver eneste ryger er god, og din hashtrang bliver mindre og mindre for hver uge, der går.
men udover det, er der ingen, der siger man SKAL have couchlock hver gang. Hvis du ryger med andre, og holder dig udendøre, skal du/I nok få energi til noget griner.
Jeg har nu røget hver dag i 4 måneder, og kan næsten altid holde mig kørende en hel aften, det samme kan mine venner, da vi bruger det meste af vores tid på at gå rundt og finde spots, og snakke etc etc

Tror også det er det jeg vil med weekenderne. Er tit ude og det er faktisk rigtigt nok der bliver jeg ikke træt men det er jo ikke altid det er vejr til at sidde ude :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Amager
Ryger du kun hash? Du kunne evt. prøve sativa-domineret skunk for at få grineflip osv. :)

Medlem

Hold 6 ugers pause det hjælper altid.

Junior medlem

Ryger du kun hash? Du kunne evt. prøve sativa-domineret skunk for at få grineflip osv. :)

Ryger mest hash, skunk pot osv er kun når vi en sjælden gang laver en troldmand :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]