Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 17:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: urin test
Junior medlem

hej jeg har lige fået fodlænke på i 50dage med narko vilkård på da min urin prøve slog ud på thc og cocain mit spørgsmål er : Er der nogen der ved hvilke stoffer der ikke slår ud på de urin test de sender ind til analyse og kan man eventuelt ryge en gang i mellem uden de kurver der helst skal være nedad gående explordere???

Titel: Re: urin test
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Hvorfor ikke bare vente til de 50 dage, for så lang tid er det da heller ikke.

Men
- Hvis du ved hvornår de laver test på dig, så skal du (For at være helt sikker) ikke ryge i 2-3 uger op til.
- Der er mange stoffer, som hurtigt er ude af systemet, her i blandt Salvia D. Dog vil jeg ikke anbefale den.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Stoffer, der ligger i samme kategori (altså stimulanser fx), vil, så vidt jeg ved, være relativt nemme at detektere.. Når det kommer til psykedeliske stoffer, som slet ikke kan sammenlignes med stimulanserne, er det noget sværere at opdage..
Men der er da ingen grund til at tage stoffer, bare for at tage stoffer? Og slet ikke bevæge sig ud i de psykedeliske, bare for at være påvirket.

Måske du har godt af de 50 dages pause

Junior medlem
Brugeravatar

Tjaa... Nu når vi har urin test oppe.. Så har jeg lige et hurtigt spørgsmål... Gennem de sidste 6 år har røget hash... Og gennem den periode har jeg fået taget op til flere urin prøver.. Nogle test kun 12 timer efter jeg har røget, men jeg er aldrig slået ud på dem..? Hvordan kan det være..?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Stoffer, der ligger i samme kategori (altså stimulanser fx), vil, så vidt jeg ved, være relativt nemme at detektere.. Når det kommer til psykedeliske stoffer, som slet ikke kan sammenlignes med stimulanserne, er det noget sværere at opdage..
Men der er da ingen grund til at tage stoffer, bare for at tage stoffer? Og slet ikke bevæge sig ud i de psykedeliske, bare for at være påvirket.

Måske du har godt af de 50 dages pause

Fuldstændig enig! Bare fordi at LSD eksempelvis tages i så små doser, og kun kan spores i op til 72 timer i urinen, så er det ikke ensbetydende med at det er en god idé for dig, trådstarter. Tror måske også du har meget godt af lidt afholdenhed.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jaer, 50 dage er til at overleve! selvom en fodlænke må være deprimerende, og i det hele taget forfærdelig, bør du alligevel overveje at klare det uden narko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]