Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 20:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hejsa psychedelia
Har fået fat i en "god ryger", den er MEGET blød og man bliver da også godt skæv af den. Ved et tilfælde brændte jeg en NOL af, af hashen og det var ligesom om at da jeg "fejede" asken væk, var der stadig en form for olie den havde afgivet??
Er jeg uheldig at have fået fat i en røg der er blandet op med alt muligt lort? Eller er der nogle der har oplevet noget lign med gode varer?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Det er nol olie/hash olie - (svjv).. eller det der.

der er nogle der laver den test at de brænder en lille nol af, man siger så at jo mere hvid og fin asken er jo bedre, jo nemmere den er at få væk/puste væk, og jo større olie pletten er jo bedre...

Jeg plejer bare at ryge det..det er en god test- men du kan være helt rolig, jeg er temmelig sikker på at det meste tilfrædstillende hash efterlader sådan en plet efter sig, self kan der også være tale om noget der er blandet op i din hash, men siden du siger den er rigtig god os.v ville jeg ikke bekymre mig, jeg mener det meste hash jeg har haft i hænderne (og som jeg har "testet") efterlader sig en ok plet når det bliver brændt af

Medlem
Brugeravatar

Mange tak for svaret det lyder super godt. Har også lagt mærke til den ryger mere en "konstant" (pinden) med denne hash end andet.
Har aldrig lagt mærke til de "pletter" før selvom jeg har røget tjald der er væsentlig bedre.

Dedikeret medlem

Det er formodentligt det samme der får en joint med godt med hash i, til at blive helt våd langs kanten ved gløden. Jeg må indrømme at jeg aldrig har lagmærke til fænomenet som du nævner det, der er dog ingen tvivl om at du ville kunne smage det, hvis der var andre olier i (som mad olie eller mineralsk olie) - de har en ret harsk røg.

Mht den med asken, så er det mere en indikator af en ren forbrænding end noget der kan sige noget definitivt om kvaliteten eller indholdet af hash/marihuana. Asken bliver hvid fordi der kun er mineraler tilbage, hvor den ville blive mørkere hvis der var rester af kulstof, altså ufuldstændige forbrændinger. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]