Hej Folkens. (Læs Det hele)

Er ny herinde. Så prøver mig frem så vidt muligt.
Går og undre mig utrolig meget over hvorfor jeg er så utilpas efter jeg prøvede MDMA for første gang. Har altid godt kunne tænke mig at prøve det, så greb chancen en aften hvor vi havde arrangeret en aften til en af de omtalte progressiv fester, (Nævner ingen navne). Mig og en Kammerat købe 1gram MDMA, som vi delte lidt om, Det skal siges det hele blev ikke taget den aften. Starten, med at tage en normal streg, Hvor jeg så efter et godt stykke tid ikke kan mærke noget, halv time efter tager jeg en vand med hvad der svare til en streg drikker den og aften går videre igen. Kan intet mærke ( PS vi er ikke kommet afsted i byen endnu) Efter det suger jeg en streg, er oppe på hvad der svare til 3 streger indtil videre. Det skal siges jeg er en stor fyr på 193cm og 94kg. Inden vi kommer afsted har jeg taget 3-4 streger. på vej ind til byen tager jeg et par krystaller (sluger dem). På vej til byen begynder der en stille og roligt følelse af det ved at sætte igang. Og når vi så endelig kommer ind til festen begynder det, Lydende bliver for sindsyge og, det bar generelt super fedt, Fed oplevelse! Holder den kørende resten på aftenen med at drikke Vand med MDMA. tog nogle slurke løbende hele aftenen ikke noget vildt og voldsomt. Men Altså har en god fornemmelse har styr på tingene ud over min mund kørte på fuld knald og ja man kunne se jeg var godt blæst. Festen sluttede vi kom hjem. og næste dag startede var stadig blæst, og var jeg enlig de næste 3 dage. det var tydeligt. Det stoppede så efter de dage, Men lige siden jeg tog det MDMA som er godt og vel 3 uger siden nu, har jeg gået og været svimmel til tiden, hoved pine hverdag, svært ved at fokusere på ting, og mine øjne kan godt hoppe til tiden. Det skræmmer mig lidt og ved ærlig talt ikke hvad jeg skal gøre ved det ?. Det skal siges at jeg har slået mit hoved for lidt over 3 uger siden, inden festen. Hvor det føltes anderledes end normalt når man har slået hovedet. Slog det ind i en jern ting som hænger ned fra luftet og det sket mange gange hvor der ikke har været noget, Men denne gang ramte den mig i tændingen ikke hårdt, men den har ramt anderledes end hvad der sket før. Nu har jeg fortalt min historie, så håber der er nogle som kan komme med nogle input om hvad hulen der sker. For syntes det virker ret mærkeligt at jeg stadig går og er utilpas.
Mvh. Ham den lange!