Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 18:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Folkens. (Læs Det hele) :)

Er ny herinde. Så prøver mig frem så vidt muligt.
Går og undre mig utrolig meget over hvorfor jeg er så utilpas efter jeg prøvede MDMA for første gang. Har altid godt kunne tænke mig at prøve det, så greb chancen en aften hvor vi havde arrangeret en aften til en af de omtalte progressiv fester, (Nævner ingen navne). Mig og en Kammerat købe 1gram MDMA, som vi delte lidt om, Det skal siges det hele blev ikke taget den aften. Starten, med at tage en normal streg, Hvor jeg så efter et godt stykke tid ikke kan mærke noget, halv time efter tager jeg en vand med hvad der svare til en streg drikker den og aften går videre igen. Kan intet mærke ( PS vi er ikke kommet afsted i byen endnu) Efter det suger jeg en streg, er oppe på hvad der svare til 3 streger indtil videre. Det skal siges jeg er en stor fyr på 193cm og 94kg. Inden vi kommer afsted har jeg taget 3-4 streger. på vej ind til byen tager jeg et par krystaller (sluger dem). På vej til byen begynder der en stille og roligt følelse af det ved at sætte igang. Og når vi så endelig kommer ind til festen begynder det, Lydende bliver for sindsyge og, det bar generelt super fedt, Fed oplevelse! Holder den kørende resten på aftenen med at drikke Vand med MDMA. tog nogle slurke løbende hele aftenen ikke noget vildt og voldsomt. Men Altså har en god fornemmelse har styr på tingene ud over min mund kørte på fuld knald og ja man kunne se jeg var godt blæst. Festen sluttede vi kom hjem. og næste dag startede var stadig blæst, og var jeg enlig de næste 3 dage. det var tydeligt. Det stoppede så efter de dage, Men lige siden jeg tog det MDMA som er godt og vel 3 uger siden nu, har jeg gået og været svimmel til tiden, hoved pine hverdag, svært ved at fokusere på ting, og mine øjne kan godt hoppe til tiden. Det skræmmer mig lidt og ved ærlig talt ikke hvad jeg skal gøre ved det ?. Det skal siges at jeg har slået mit hoved for lidt over 3 uger siden, inden festen. Hvor det føltes anderledes end normalt når man har slået hovedet. Slog det ind i en jern ting som hænger ned fra luftet og det sket mange gange hvor der ikke har været noget, Men denne gang ramte den mig i tændingen ikke hårdt, men den har ramt anderledes end hvad der sket før. Nu har jeg fortalt min historie, så håber der er nogle som kan komme med nogle input om hvad hulen der sker. For syntes det virker ret mærkeligt at jeg stadig går og er utilpas.

Mvh. Ham den lange!

syntes mest af alt at det lyder som om du har taget alt for meget MDMA hvis i næsten har delt et gram så tror det meget normalt at man kan have eftermen i så lang tid efter.

Junior medlem

Vi tog ikke det hele. Altså vi havde 1gram og vi tog hver 4 streger ca. Men forstår bar ikke jeg stadig går og er utilpas :S Det 3uger siden.

hmm synes du burde gå til lægen så hvis det med du havde slået hoved nu er alvorligt, ville jeg ihvertfald gøre.

Junior medlem

Går også og tænker på det kan være det. Men forstå mig ret, det en dum situation, altså er det mon det ene eller andet? Men er lidt på rov efter om folk måske har oplevet liggende?

Har aldrig selv prøvet mere end hvor det varede en uge fysisk sådanne symptomer, men psykisk har jeg prøvet længere nedture.
Men da dit lyder til at være fysisk så synes jeg du skulle få en tid hos lægen.

Junior medlem

Ja okay. Mangler hvertfald et svar på hvad der sker. Sir tak indtil videre. Hvis andre har nogle oplevelser eller forklaring på dette indlæg må i meget gerne skrive.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Kan være du har fået en hjernerystelse, da du slog hovedet. Stoffer kan godt være lidt hårde ved hovedet, specielt hvis man har en hjernerystelse, der ikke er gået over endnu.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Min kammerat har lige oplevet noget i samme stil som dig. Jeg tror du har fået det der vel kaldes en mindre OD. Sørg for at spise mange vitaminer og spise og drikke sundt så burde det gerne gå væk snart.

Læs eventuelt om Harm Reduction

Min kammerat kunne ikke komme på arbejde i 2-3 uger fordi han var så svimmel og havde de symptomer som du har beskrevet. Det skal så også sige at han tog alt for meget MDMA kan jeg huske. I bund og grund tror jeg ikke det er alvorligt som sådan, men jeg tror din hjerne har været i underskud af væske/næring.

Det skader aldrig at gå til lægen, husk han har tavshedspligt hvis du er nervøs

Min ven er på toppen igen :)

Junior medlem

Det kunne godt tyde på det er de ting i forskellige har fortalt. Har faktisk en tid til en neurolog pga jeg konstant er svimmel og hovedpine. Tror måske jeg har scoret mig en lille hjernerystelse og tror det MDMA har sat sin virkning på det. Spiser og drikker hverdag og håber det bliver bedre med tiden. Men det efterhånden 4 uger siden. Det virker utrolig mærkeligt.

Lader tiden gå an, og så tager jeg den derfra. giver det 2 uger mere. Hvis jeg stadig går og er dårlig. Må jeg fortælle årsagen. Tak for svarene folkens.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Min fætter har døjet med hjernerystelse i ja... mindst to år. Det kan være virkelig seriøst og ende med at ødelægge din dagligdag, så jeg håber du tager signalerne og dig selv seriøst. Det ville ikke være fedt, hvis du sidder om et par måneder og ikke engang kan se TV.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

@Lang193

- Må jeg spørge dig om hvordan det går med dig?

Junior medlem

Min farmor gik med hovedpine i et stykke tid og faldt pludselig om og var død. Hun ville sikkert have overlevet hvis hun var gået til lægen med det. Hun blev kun i midten af 50.

Ikke at det går dig sådan, det tror jeg ikke. Men det skader ikke at tage til lægen og sige: Jeg føler mig utilpas og døjer med lidt hovedpine.

Enten siger lægen: Tag en slapper det næste stykke tid, eller også sender han dig videre hvis du skal have skannet noget.

Sikkert det første.

Men pas på dig selv ;-)

Junior medlem

Skæg :

Det går ikke speciel godt. Det virker som om det bliver værre. Går hele tiden og er tung i hoved svimmel, og har svært ved at fokusere på ting. Føler mig ikke rask eller på toppen. Har fået en henvisning til en neurolog, tager det her meget seriøst, Har en tid den 23April, og føler ligesom jeg ikke rigtig kan bruge det til en skid. Ringede til min læge igår og fortalte den lange vente tid, Fik afvide jeg skulle kontakte nogle andre neurologer, har prøvet hele KBH og sir dig. Det umuligt. Skal snakke med min læge igen imorgen, og regner med at få en akut tid. så håber på det bedste der.! Skal nok komme med lidt mere info, når jeg er videre i sagen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Okay, det er godt, at du tager det seriøst.

Hvis du vil, så kan vi snakke PM omkring behandling, da min fætter havde bivirkninger af hjernerystelse i 2 år. Og vidst nok stadig har.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.

Medlem
Brugeravatar

Skæg :

Det går ikke speciel godt. Det virker som om det bliver værre. Går hele tiden og er tung i hoved svimmel, og har svært ved at fokusere på ting. Føler mig ikke rask eller på toppen. Har fået en henvisning til en neurolog, tager det her meget seriøst, Har en tid den 23April, og føler ligesom jeg ikke rigtig kan bruge det til en skid. Ringede til min læge igår og fortalte den lange vente tid, Fik afvide jeg skulle kontakte nogle andre neurologer, har prøvet hele KBH og sir dig. Det umuligt. Skal snakke med min læge igen imorgen, og regner med at få en akut tid. så håber på det bedste der.! Skal nok komme med lidt mere info, når jeg er videre i sagen.

Wow, det lyder godt nok slemt! Min ven kom sig igen efter nogle uger. Lyder godt nok mærkeligt at der ikke er nogle neurolog'er der har tid til dig, har du prøvet at forklare dem din situation?
Jeg håber det bedste for dig!

Giv endelig feedback!

Junior medlem

Heey. Endelig er der lidt nyt i sagen. Fik en akut tid hos en neurolog, Og er blevet tjekket fra top til tå. Han formåder og sir jeg har fået en hjernerystelse den gang jeg slog hovedet ude på arbejdet. undersøgelsen er positiv, Altså han siger at chancen for at mine symptomer forsvinder er stor, og det glæder mig selvfølgelig. Så indtil videre går det nogenlunde, Jeg går stadig og er svimmel til tider, Har fået afvide jeg skal lytte til min krop og slappe af hvis jeg går hen og bliver svimmel igen, Så det lytter jeg selvfølgelig til. Ellers har jeg stadig svært ved at fokusere, om det er på noget stort eller småt det gir sig selv. Men føler det går den rette vej, så det er positivt, ser godt nok stadig frem til at det er helt væk :). En negativ ting er at der er Påske Tam Tam her den 4 april. Og det vil jeg endelig ikke gå glip af :). Hvordan det kommer til at gå har jeg ingen ide om. Men prøver at tage det stille og roligt, hvis det går mig over hovedet må jeg bar smutte hjem jo, Men så har man prøvet :D. Skal nok skrive når der kommer fremskridt i det her lort :D. Pt. er det omkring en måned siden det skete :) Må være tålmodig!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Håber ikke du har tænkt dig at tage narko, tror det kan have nedern konsekvenser i det lange løb, men hvad ved jeg.
Godt det går fremad, god vind!

Medlem
Brugeravatar

Jeg er enig med SWIM, fristelsen til narko vil sandsynligvis være stor til sådan et event. Hold dig nu rolig og få udhvilet!

- Lyder godt at det går den rigtige vej, men for din egen skyld så hold dig nu på måtten.

Junior medlem

det lyder som da jeg kvittede med mine lykkepiller for 2 år siden uden at trappe ned(ku sku ik tåle det, selvom lægen mente at det var nødvendigt at propppe cipralex på mig)

Det du skriver, varede i ca par mnd for mig.

Dog får jeg stadig stød i hjernen en gang imellem..dog meget sjældent. ik noget der genere mig....men det første år, døjede jeg en del med det.

Tiden læger de fleste sår og jeg er sikker på du skal blive fit for fight ;). Vær dog skeptisk med at æde hvad din læge/psyk siger til råt. Altså hvis det handler om medicinering.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]