Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 19:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hva kan det skyldes at den ene er dobbelt så høj som de andre?

Billede
Billede

Det er Kabala feminized autoflower, de er idag 44 dage gamle.
De står i 11 liters potter med Gold label special mix(jordblanding) og får dagligt Bio grow og Biobloom sammen med 1 liter vand. Det skal lige siges at det kun er de sidste par dage at den store har stået i midten under lampen, så det er hvertfald ikke fordi det er den der pt. får mest lys.

Har jeg været rigtig heldig med den ene, eller meget uheldige med de 4 andre?
Det er mit første seriøse grow, så jeg er ikke helt klar over hvad jeg kan forvente af størrelse og hvor meget jeg kan høste fra dem når de er færdige :lol:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
det ser ud til at din største plante har været lidt længere tid om at gå i blomst end de andre og derfor er har haft længere tid i den vegetative fase så den har vokset sig større det kunne skyldes det er en anden phenotype en de andre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
det er for sent at toppe den nu så hvis jeg var dig havde jeg bundet den højeste ned til de andres højde så lampen ikke er så uendeligt langt væk fra hovedparten af planterne

Junior medlem

det er for sent at toppe den nu så hvis jeg var dig havde jeg bundet den højeste ned til de andres højde så lampen ikke er så uendeligt langt væk fra hovedparten af planterne

Altså bøje planten så den gror vandret?
Har jeg forstået det ret, eller er jeg helt væk.. :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
du har ikke misforstået (: bare bøj den øverste del forsigtigt eller gradvist over et par dage så du ikke behøver have din lampe så langt oppe.

Moderator
Brugeravatar

Nu de er kommet så langt, ville jeg hæve de andre planter, så toppene er lige høje, i stedet for at stresse den høje plante, så den evt. tager endnu længere tid end de andre planter. Det ser ud til at du har masser af plads i højden og at den høje har overstået det meste stræk.

Men ja, det tyder lidt på ustabil genetik, eller at der er sneget sig et andet autofrø ned sammen med kabala'erne.

Junior medlem

Hey :-) Det ser sq godt ud! Har selv gang i et sæt kabala autoflowering cirka lige langt henne. Mine er så cirka samme højde, men et par stykker af dem skød i vejret ret hurtigt, de andre nølede lidt efter. MEn ja, i og med du har dem i potter og har mulighed for det, ville jeg også hæve de korte af dem.
Hvad angår høst... hvis du har 400w over dem, cirka 300-400g tørret topskud (Sats på 300g så blir du ikk skuffet)
600w gi'r alt imellem 450-600g tørret topskud.

hvad angår sorten har jeg lavet en tråd med mine erfaringer indtil videre, jeg vil anbefale dig at checke den ud ;-)

Junior medlem

Har du dyrket kabala før, siden du ved hva man cirka kan få ud af dem?
Har sendt en pb til dig :-)

Junior medlem

Har du dyrket kabala før, siden du ved hva man cirka kan få ud af dem?
Har sendt en pb til dig :-)

Nej men jeg er mere eller mindre erfaren og ved typisk hvad du får ud af sådan et telt under en given mængde hps lys :-) alt imellem 450-650g afhængig af sort og forhold ved 600Whps :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]