Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor penge lugter a fisse ... og fisse lugter a fisk..
google sir det er svært at finde og google antyder at det vist hovedsageligt findes som tilsætnings stof i nogle piller til styrketræning mv... såsom arom x , decavol osv

alligevel falder jeg over det rundt omkring på nettet ,som værende noget alle lige har liggende...
nu er det jo ikke lovligt at efterspørge produkter og forhandlere.. men er der noget jeg har overset i min googleri eller ER det bare de nævnte produkter der bruges når i foreks. herinde omtaler HPBCD ???

Admin
Brugeravatar

Det er hydroxypropyl-beta-cyclodextrin
Billede

Det er ikke et drug i sig selv, men virker ved at gøre apolære stoffer mere opløselige i vand. Et apolært stof kan sætte sig i midten af et cyclodextrin. Selve cyclodextrinet kan opløses i vand sammen med dets "gæstmolekyle", som kan være et drug f.eks. Det minder lidt om den måde, hvorpå sæbe kan opløse fedt i vand.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det er måske endda selv samme stof, man taler om at bruge i kombination med 25I-NBOMe, da det ellers har ringe biotilgængelighed?

Junior medlem
Brugeravatar

mange takker for svaret..

det var med henblik på hurtigere optagelse ved sublingual indtagelse...

dog er det stadig ikke lykkedes mig at finde hydroxypropyl-beta-cyclodextrin i ren form ?? og jeg ville da nødigt vågne op efter en go tur og se en 150kg bodybuilder i spejlet... :shock: hehe

Medlem

Jeps Fry, jeg mener også at cyclodextriner har været diskuteret på Bluelight i forbindelse med administration af 25I-NBOMe.

En triprapport fra en der benytter HPCBD sammen med 25I-NBOMe.. (post #8)
Bluelight-post fra samme person med mere information. (post #59)

Junior medlem
Brugeravatar

jep.... som skrevet tidligere , er det åbenbart noget alle folk har i skabet... jeg har som nævnt læst utallige beskivelser om stoffet og det´s anvendelses muligheder ..
spørgsmålet lød måske mere henad om det er noget folk fisker ud af et andet produkt ... eller hvor man skal søge henad..?? jo mere jeg googler jo mere ender jeg i bogbutikker og kvinde kend din mad .. osv... så ved man jo for alvor at man er på afveje ikke sandt hehe

så ..... findes hpbcd som et produkt der kan erhverves.... ellers hvad blir det trukket ud fra??

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hafnia
Prøv evt. at søge på CAS-nummeret "128446-35-5" og "supplier". Det kan købes ganske lovligt, det er ikke andet end glorificeret sukker ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]