Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 01:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

hey rødder..
tjek lige det her:
http://www.greendragonsoda.com/

til jer der ikke lige gidder at læse hele smørren, handler det meget kort om at kåge skunk i citron extrack, fordi det skulle virke hurtigere, ikke helt så hurtigt som at ryge det :( men hurtiger end at spise det, men der er nok ikke noget der slår at ryge det mmh langsom udpustning og bom bom.

øøh men for ikke at skrive ud i baggrunden er der
nogen der kender til det, og eller endnu bedre har prøved det.. om ikke andet skal jeg vald fald prøve.
Er der nogen der ved hvor man kan få noget citron extract, er det extrakt man finder i de der fine plastik citron flasker man kan købe i supermarkeder?.

bukker og takker for svar hej her fra

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Jeg aner ikke om der er alkohol i de danske citronflasker, men jeg tvivler. Find noget stærk sprut, så bør det virke ^^

Dedikeret medlem

Faktisk handler det om at koge cannabis i en stærk alkohol, fordi det er den hurtigste måde at få de aktiver stoffer ind i kroppen i en koncentration der kan gøre en skæv. (Rygning og vaporization ekskluderet)

I den artikel du linker til benytter han et citron ekstrakt med 80-90% alkohol, måske fordi det er det stærkeste han kan finde, måske fordi det smager bedre - at det er citron er som så irrelevant.
Husk kun at benytte alkohol der er egnet til indtagelse. At finde så koncentreret akohol i Danmark bliver dog nok mere besværligt end i fx. USA.

Som han også nævner, er det både brandfarligt og eksplosivt at koge alkohol.

Mht de små citron flasker man kan købe i supermarkedet, indeholder de ikke alkohol.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan finde finsprit her: http://www.vildmedvin.dk/deutch-mill-finsprit-96-100-cl.aspx
Så kan du hælde en flaske af det plastik citron i den, hvis det er for smagens skyld. Men sådan en flaske finsprit skulle gerne virke helt fint til at lave en ekstrakt af din skunk.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Lyder da meget interessant..

Har rimelig meget Pineapple Trainwreck liggende herhjemme så må da prøve det. Sig lige til hvis du finder ud af noget om det citronekstrakt.

Kommer kaffen ikke til at smage utrolig klamt hvis man fyrer finsprit i blandingen? Ellers må jeg prøve mig frem.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
THC bliver hurtigt nedbrudt når det er opløst i alkohol, så drik det relativt hurtigt og opbevar det mørkt.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
viewtopic.php?f=10&t=38978

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Dedikeret medlem

Jeg takker for link, var ikke bekendt med udtrykket "finsprit" som udtryk for en høj koncentration :gud:
Bubber skrev:
THC bliver hurtigt nedbrudt når det er opløst i alkohol

Hvis det står helt mørkt vil der ikke være nævneværdig accelereret nedbrydning, men hvis tinkturen får lys vil molekylerne i blandingen være meget udsat. På samme vis som et 'bud' der ligger i solen ikke vil tabe nævneværdig potens det første stykke tid, fordi en masse andre molekyler end de aktive tager langt det meste stråling (som flasken i mørke). Hvis det derimod finddeles udover et stort areal i et tyndt lag, vil det langt hurtigere miste potens. :)

Medlem
Brugeravatar

hmm finsprit, hvorfor tænkte jeg dog ikke på det, ang. frugt ekstrakt, er der så nogen der ved hvad aroma eller essens består af, jeg tænker på industri madopskrifter eller det mange hobby kunstner tilføre i parfyme, sæbe, slik, nå man selv vil lave det , har en ide om at det kunne være alkohol, men der er ikke meget beskrivelse om selve produktet på nettet..
og hey dejlig info... tak

Dedikeret medlem

er der så nogen der ved hvad aroma eller essens består af, jeg tænker på industri madopskrifter eller det mange hobby kunstner tilføre i parfyme, sæbe, slik, nå man selv vil lave det

Aromaer (som essens jo er) på industrielskala vil være det rene stof. Som oftest vil det også være et fremstillet stof og ikke et udvundet stof. Hvis det er en alkohol opløsning vil det ihvertfald fremgå tydeligt af deklarationen. Jeg kender dog ikke til nogen aromaer eller essens der kommer som ekstrakter.

Medlem
Brugeravatar

http://www.urtegaarden.dk/product/essen ... ssens.aspx

http://www.urtegaarden.dk/product/smag/ ... trakt.aspx

ved ikke om der er alkohol i ekstrakten
og der står ikke % på den anden, så har sendt dem en mail, så poster jeg lige nå jeg får svar
vååv Vanilleessens indeholder glycerin, hvis jeg nogen sinde skulle lave en bombe skal den sku også lugte godt :rocking:

Melassesprit kan man vist også få hos de danske gær fabrikker, men der står ikke så meget på deres hjemmeside

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]