Hey alle 
jeg skal til og i gang med at gro. Jeg har planer om at have en plante eller 2. Gerne med noget lowstress træning, og i en computer kabinet. Ja, jeg ved godt at det ikke er det ideelle sted, men jeg bor stadig hjemme. Så den skal være lille og give mest mulig udbytte.
Et af mine største spørgsmål ligger i, om det er nødvendig at anvende gødning osv. Jeg ved det mest er til for at få en stor blomst så hurtig som mulig, men da det kun er et kabinet. Føler jeg ikke det er nødvendig, eller er det bare mig?Planer:Min plan er at finde et stort kabinet til at have som "server" i baggangen. Jeg vil så meget som mulig sørge for at intet lys kommer ud. Jeg ved ikke hvilke slags det skal være, helst en lowrider. Som lys vil jeg smide 4-6 CFL's ind med en 5000 kelvin til veg, og 3000 kelvin til blomstring.
Indkøbs liste:1 oval potte.
Kvalitets jord.
2 kvadrat meter mylar til siderne.
Aluminiums tape.
Double klæbende tape.
3 blæsere, 1 ind, 2 ud. (ret mig gerne i dette!)
transformer til at køre blæserne.
10-12 CFL lys i forskellige kelvin.
Sidst men ikke mindst. 5 seeds fra enten en privat eller lokal bongland. Bare så man har noget at regulere med, til hvis de første ikke virker. Eller er male.
Smid endelig en lille kommentar om hvad i mener om det. Lyder det som noget der kunne lykkes?
Jeg ved godt at et pc kabinet ikke er det optimale, men det skal holdes en smule hemmeligt.
Et eksembel på en okay boks.
http://www.youtube.com/watch?v=zrzjbBK9egQ