Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 20:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

hej jeg havde for nyligt en weekend med 3g ammo det skal siges jeg gav lidt ud af det men det var første gang jeg tog ammo og de 3g de holdte i 2 dage og jeg fik da spist en hotdog den første dag og sovet en time. Den anden dag kom jeg hjem om morgenen med lidt dårlig mave men jeg fik alligevel tvunget mig selv til at spise lidt havre gryn så tog jeg ellers af sted igen og tog en streg for at få fjernet tømremands føgelsen så løb jeg over i aldi og købte en pakke chokolade kiks på begge dage tror jeg kun jer har drukket 2 liter vand i det hele og vi har stået udenfor meget i 9 graders kulde osv. da jeg begyndte at løbe tør for ammo og fik mega meget paranoia, besluttede jeg mig for at tage hjem eftersom at jeg var ved at blive lidt sur osv. Nå men da jeg kom hjem den sidste dag gik jeg i seng og havde ingen problemer med at sove som sådan så vågnede jeg op næste morgen og fandt ud af jeg havde tabt mig 4-5 kilo og det er meget for mig fordi jeg kun vejer 50 sådan cirka. Det suden så kiggede jeg også på begge hænder og fandt ud af at jeg manglede hud nogle steder. Det skal siges det var ikke dårlig amf så jeg kan godt nok ikke huske meget men det med mine hænder havde jeg også første dag. Udover det var blodårene på mine ben fuld stendig synlige i en time efter jeg kom hjem mindst og jeg lignede millest talt lidt et lig på nogen punkter men altså da jeg vågnede op næste morgen havde jeg det sindsygt ringe men mine ben så normale ud igen. Så ville jeg bare lige høre ad om man på nogle måder kunne gøre sådan så at kroppen ikke bare begyndte at gå amok på alt mit fedt osv.

Dedikeret medlem

Lad vær med at tage amfetamin!

Hvis du skal tage amfetamin så lad vær med at tage så meget!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Protein eller vægtøgningspulver, evt. yoghurt, hvis du kan tvinge det ned. Fiskeolie og en multivitaminpille som minimum.

Most of the physical world is unseen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja do kunne jo prøve at spise normalt, selvom du tager amfetamin?
Det er hammer usundt det du udsætter din krop for, når du tager amfetamin en hel weekend, og hverken sover, spiser eller drikker vand. Tving dig selv til at holde, som minimum, et almindeligt føde- og væskeindtag, og gerne mere. Spis energirige ting som nødder, fed fisk, evt. chokolade. Drik mere vand, to liter i døgnet er ikke nok, slet ikke hvis du også drikker alkohol. Ordentligt med mad og vand vil også gøre at dine tømmermænd ikke bliver så slemme. Lad være med at springe søvnen over!
Hvis du i forvejen er undervægtig, men også i al almindelighed, så synes jeg du bør overveje om det er det værd, at køre igennem en hel weekend på amfetamin. Behandel din krop ordentligt, og sørg for at få noget søvn og ordentlig mad. Chokoladekiks og en hotdog er ikke godt nok :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Når man tager amf (specielt flere dage i træt) bliver der drænet MEGET væske fra din krop, mineraler, vitaminer , fedt osv, men jeg vil mene at ihvertfald de 3 kilo kommer igen i løbet af en uges tid, hvis du spiser normalt og drikker godt med vand. Specielt fordi din saltbalance kommer lidt i uorden ryger der lidt ekstra væske.
Men generelt så er det at tage amf flere dage i træk ikke det sundeste for krop og sjæl.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lad vær med at tage amfetamin!

Hold nu kæft! :facepalm:

Trådstarter:

Det var godt lidt af en dosis! Især når det er første gang. Jeg synes du skal skrue lidt ned for dosen næste gang, og lad være med at gøre det to dage i træk! Det er simpelthen ikke sundt! Gør det på en fornuftig måde. Så undgå du også alt den ubehagelige paranoia og nedtur bagefter. Brug det til at feste, og lad være med at bruge det igen dagen efter for at komme af med tømmermændene. Hvis man bruger det på den forkerte måde kan det altså hurtigt gå galt.

Mht. til din vægt tror jeg ikke du skal være bekymret. Mon ikke du kan se at den stiger igen, når du lige får lidt ordenligt mad ned i maven? Det er rigtigt nok at man taber sig af at tage amfetamin, bl.a. fordi man mister lysten til at spise, men det er altså ikke et slankemiddel på den måde at man smider 5 kg på to dage bare ved at indtage amfetamin.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hver morgen:
75g havregryn blændet til meget fint
500mL mælk
6tsk kakaopulver
20g proteinpulver (neutral smag)
1dL solsikkeolie

Boom, 1800kcal.

Forresten, så er de 5kg når primært væske.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Puny_pete Det er simpelthen nok til en hel dag hvor man løber rundt osv?

Dedikeret medlem

Arthur Spooner hvad nu da.

Trådstarter klager over at han taber sig af at tage det - det er svært at undgå når man tager amfetamin.

Endvidere skriver trådstarter "og fik mega meget paranoia" og da det er første gang han prøver det så kan det jo godt tænkes at det ikke lige frem er sundt for hans psyke og da slet ikke i den dosis!

Det var såmænd det - men okay lidt for kort svar.

Dedikeret medlem

Puny_pete Det er simpelthen nok til en hel dag hvor man løber rundt osv?

Well, nu fortæller du ikke noget om dit køn, men kvinder skal indtage ~2000 - 2500 kalorier dagligt, for at holde vægten - mænd ~2500 - 3000, så 1800 kcal er lidt i underkanten.

Junior medlem

Jeg er mand. Så tænker jeg bare skal jeg få resten af de kcal ved noget cola eller et eller andet sukker holdigt mad?

Dedikeret medlem

Kakaomælk er en god ting da der også er protein i.

Insane psychedelia user!

Det kan godt være det er 1800kcal, men det er ikke særlig smart at halvdelen af kalorierne kommer fra fedt.

Dedikeret medlem

At indtage noget sukkerholdigt er jo klart det nemmeste, men jeg vil anbefale dig at spise rugbrød (det kan være MEGET svært at få ned, hvis man er knastør i kæften) men så kan du putte agurk, eller tomat ovenpå, det gør det lidt nemmere at få ned. Ellers er der varm mad, det er "forholdsvis" nemt at få ned, når man har været på amf.

EDIT: Så alle forstår. HVIS DU ABSOLUT skal du spise "usundt" så snup en burger, pommes frites eller pizza :)

Glad, fjas? :)

Senest rettet af Sway 26 feb 2012 17:41, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Hvorfor skal man spise usundt? Det er da netop når man har været på amfetamin at man skal spise sundt. VITAMINER er meget vigtige. Man kan næste lige så godtr lade være med at spise, som man kan fylde sig med tomme kalorier.

Dedikeret medlem

Hvorfor skal man spise usundt? Det er da netop når man har været på amfetamin at man skal spise sundt. VITAMINER er meget vigtige. Man kan næste lige så godtr lade være med at spise, som man kan fylde sig med tomme kalorier.

Jeg anbefaler ham heller ikke at spise usundt?. Siger HVIS han skal spise usundt, så er burger, pizza osv bedre end cola og slik.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Rugbrød på amf? Med tomat ovenpå for at tage tørheden? Fuck. Nu tager jeg ikke amf mere, men dengang jeg gjorde, var det slet ikke en mulighed.

Men hvis det er et valg mellem slik og cola eller burger og pizza, så er burger og pizza klart bedre.

Puny petes egen homemade synes jeg lyder god. Der er endda fibre og det kan hældes ned. Det er selvfølgelig ikke optimalt, men vi taler vel heller ikke om hvad det optimale er, men hvad der er realistisk.

Jeg mener en liter youghurt giver næsten 1000 kalorier. Det er da et stykke et vej. Kakaomælk er også en god ide.

Most of the physical world is unseen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Drenge rolig nu, det er jo ikke det eneste han skal spise, han skulle bare bruge det til at få en god omgang kcal ned, det er kun morgenmad, jeg har ikke sagt noget om de resterende 5 måltider.

^ Hvorfor er det ikke optimalt? Sundt fedt, fuldkorn, hurtig optageligt protein, langsom optagelig protein, hurtige kulhydrater og langsomme kulhydrater. Godt til at komme ud at nattens katabolisme.

Det kan godt være det er 1800kcal, men det er ikke særlig smart at halvdelen af kalorierne kommer fra fedt.

Ah ja, en masse sundt fedt, pisse uoptimalt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Senest rettet af Puny_pete 26 feb 2012 17:57, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dobbeltpost

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Arthur Spooner hvad nu da.

Trådstarter klager over at han taber sig af at tage det - det er svært at undgå når man tager amfetamin.

Endvidere skriver trådstarter "og fik mega meget paranoia" og da det er første gang han prøver det så kan det jo godt tænkes at det ikke lige frem er sundt for hans psyke og da slet ikke i den dosis!

Det var såmænd det - men okay lidt for kort svar.

Det var ikke et personligt angreb :wink: Det var bare hele den der " Don't do drugs" indstilling du kom med. Man kan godt tage amfetamin selvom man ikke vil tabe sig. Man skal bare gøre det på en fornuftig måde hvor man holder doserne nede og sørger for at spise normalt. Lige som du selv nævner :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]