Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 15:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey guys jeg er ny og håber jeg poster det rigtige sted.

Jeg har en aftale med en veninde óm at vi skal prøve kex sammen ,
Men så har jeg hørt en lille fugl synge om at piger kan blive sterile
Eller ihvertfald tag skade i livmoderen noget i den stil??? Er det mig der vrøvler eller blevet fejl informeret eller passer det virkelig :) ? Tak på forhånd

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har aldrig hørt om at piger skulle blive sterile af at tage MDMA, men man ved jo aldrig hvad extacy tabletter indeholder..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Fejlinformeret - Dog kan man stadig ikke vide sig sikker, for hvem ved at dine e-piller er cuttet op med? Hvis vi tager udgangspunkt i et dine e-piller er af rent mdma, hvilket det højst sandsynligt ikke er, så er der ingen fare.

Cannabis entusiast

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Hvis du mener ecstasypiller når du siger kex, altså piller hvor du håber på der er noget mdma i, vil jeg sige ja ? klart ? man ved ikke hvad der er i de lortepiller, så man ved jo ikke hvad de rent faktisk gør ved dig ? lad vær med at tage piller hvis du vil være skudt af på MDMA, se hellere om du kan få et "rent"/ renere product som (mdma i krystaller), og anskaf dig en vægt der er præcis og kan veje i mg til formålet.

Det er langt mere sikkert.

edit : de andre var vist lidt hurtigere ;)

Medlem

Er næsten tilbøjelig til at sige vi burde have en tommelfingerregel her på psy, om at vi skal gå langt udenom kex for god HR skyld..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er næsten tilbøjelig til at sige vi burde have en tommelfingerregel her på psy, om at vi skal gå langt udenom kex for god HR skyld..

Svjh. er det også imod regelsættet at diskutere extacy piller her på forummet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

www.pillreports.com
har fundet alle de piller jeg har hørt om derinde.

Junior medlem

jaa jeg mener E piller når jeg formulere kix, ved godt der ikke må diskuteres om e piller men , er der nogen fare i røde æbler ? mht ødelægge noget på pigen, jeg er erfaren med dem og tripper godt på dem. prøver ikke at bryde reglerne hvis jeg er igang med det men skal bare lige have det lille faq da jeg ikker rigtig kan finde det nogen steder på internettet :) ..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
jaa jeg mener E piller når jeg formulere kix, ved godt der ikke må diskuteres om e piller men , er der nogen fare i røde æbler ? mht ødelægge noget på pigen, jeg er erfaren med dem og tripper godt på dem. prøver ikke at bryde reglerne hvis jeg er igang med det men skal bare lige have det lille faq da jeg ikker rigtig kan finde det nogen steder på internettet :) ..

Jvf. regelsætttet for Syntetiske stoffer:

Citat:
Ingen E-pillediskussioner - Man må gerne snakke om diverse stoffer som MDMA, MDA etc., men specifik pillesnak("De dér røde bacardi'er er bare for fede, mand, er der nogen der ved hvad der er i?") er ikke velkomment her! Hvis man ønsker at snakke om piller, henviser vi til http://www.pillreports.com . En undtagelse fra denne regel er advarsler om potentielt farlige piller, disse er meget velkomne. Alle andre emner om ecstasy-piller vil blive lukket med henvisning til denne regel.

Junior medlem

-.-' .. hvorfor egentlig ??

Junior medlem

lige meget kommer off topic. tak for svarene ?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
-.-' .. hvorfor egentlig ??

Det er der mange gode årsager til.
For det første kan det være misvisende information, da der ofte er flere batches i omløb med det samme stempel og næsten det samme udseende, men med forskelligt indhold. Dermed risikerer man at nogen opfatter et bestemt mærke som safe, hvor de tabletter de har, indeholder noget helt andet end hvad den anden som har taget samme mærke tog.
For det andet vil vi ikke risikere at nogen der dealer anvender siden til at reklamere for deres produkt. Det er et anonymt forum, og hvis vi ikke holder meget stramme regler, kan siden anvendes i reklameøjemed for lovlige og ulovlige produkter.
For det tredje er det simpelthen bare så trættende at se på tråde hvor der diskuteres ecstasy-piller. Langt de fleste der melder ind har i bund og grund ingen anelse om hvad de har taget, men beskriver en effekt som lige så godt kunne skyldes en høj dosis kombinerede piperaziner eller andet smuds. Desuden har den slags tråde det med at tiltrække folk som reklamerer med et groteskt overforbrug.
For mange år siden har vi haft et ecstasy subforum her på siden, men det blev nedlagt da det blev klart at det ikke fungerede. Det var usagligt, grimt at følge med i og en skamplet på siden. Så det har vi ikke tænkt os at genindføre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg syntes du skal holde dig fra ecstasy, du kan aldrig vide hvad de skide piller indeholder. Der er fundet mange underlige stoffer i dem. (kan ikke lige finde et link pt. Er i skole). Jeg har før taget ecstasy, og fået det meget dårligt/underligt! Det sker bare ikke på samme måde med ren MDMA, hvis selvfølgelig set og settings er iorden. Hvis du alligevel vælger at tage dem, så læs godt op på dem. Sæt dig godt ind i det.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg syntes du skal holde dig fra ecstasy, du kan aldrig vide hvad de skide piller indeholder. Der er fundet mange underlige stoffer i dem. (kan ikke lige finde et link pt. Er i skole).

Her er opgørelsen fra SST / Retskemisk for første halvår af 2011: Hvad indeholder ”ecstasy”tabletter og ”nye” illegale stoffer - Overvågning af beslaglagte ”ecstasy”tabletter og Early-Warning stoffer i Danmark

Det er skræmmende læsning. Der er større chance for at pillerne indeholder piperaziner end MDMA.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg syntes du skal holde dig fra ecstasy, du kan aldrig vide hvad de skide piller indeholder. Der er fundet mange underlige stoffer i dem. (kan ikke lige finde et link pt. Er i skole).

Her er opgørelsen fra SST / Retskemisk for første halvår af 2011: Hvad indeholder ”ecstasy”tabletter og ”nye” illegale stoffer - Overvågning af beslaglagte ”ecstasy”tabletter og Early-Warning stoffer i Danmark

Det er skræmmende læsning. Der er større chance for at pillerne indeholder piperaziner end MDMA.

Tak for artiklen Promo! Den burde man bruge hver gang en uerfaren kommer med spørgsmål angående hvorvidt han/hun skal tage ecstacy piller. Der står nogle rigtigt gode ting i artiklen. Bl.a. at selv om en pille har samme logo, indeholder de ofte vidt forskellige stoffer!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!

Det virker også til at rent mdma er langt mere værd, end ecstasypiller indeholdende mdma.

Jeg kan kun finde på uhumske årsager til man hellere vil tabe penge, for at få sit mdma i piller i stedet.

Junior medlem

Det slet ikke det jeg Er intra i at vide jeg vil bare vide om der var noget bestemt i ecstacy piller som kunne gøre piger sterile ikke hvad i synes jeg skal tag , men tusind tak for jeres faqs

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Du hører ikke rigtig efter, gør du?
Vi kan jo ikke fortælle hvad der er i dine piller, da det er tabletter og enhver køkkenkemist kan have blandet dem sammen i et usselt lab et eller andet usselt sted. VI VED IKKE HVAD DER ER I DINE PILLER! og kan derfor ikke fortælle hvad der vil ske med dig eller din dame/veninde, når i tager dem.
For at skære det helt ud, alle ecstasy piller bliver ikke lavet ud fra samme formel --> kun hxn der lavede pillerne ved hvad der er i --> vi har ikke en jordisk chance for at gætte hvad der vil ske med dig --> rådet bliver at i tager noget "rent" MDMA.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hyg jer med jeres mCPP.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er jeg så stærkt uenig med. Man kan sagtens spise ecstasy piller, HR-minded. Hvis man vel og mærke har adgang til de rigtige tabletter, og ved hvad de indeholder. Gå efter hollandsk ecstasy.. :rocking:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]