Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 02:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: solen
Hey ..

Jeg har ville prøve de der, auto-blomstende skunk, længe nu.
Så har anskaffet mig 12 femi frø, til min silverbox.

De er: 6 x Easy bud. (indica dom) og 6 x Quick one. (sativa dom)

Er der nogen som har lidt baggrunds infomation på dem, da jeg knap kan finde andet end THC, vægt og højte på dem.

Peace.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
der er næsten umuligt at fortælle dig noget om de sorter. der er tusindvis af krydsninger. hvis forhandleren du har købt dem af ikke har informeret dig om dette så prøv at søg på diverse cannabis dyrknings forummer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
hvad er det præsis for noget baggrunds infomation du søger?

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Det kan være han vil vide noget om højden, blomsteringstid mm .. efter en søgning på 2 minutter fandt jeg lidt frem, men igen som kixen siger er det ikke helt til at sige om det er den samme strain, som den du har fat i der, men noget kunne tyde på det var Royal Queen Seeds du havde fat i.
Har ikke lige læst den info jeg poster nu, men håber den kan bruges.

Citat:
Yield 35 grams
Height of the plant 50-60 cm
Harvest month 8-9 weeks after sprouting
Genetic background Ruderalis Indica
Flowering time Autoflowering
Effect Physical
Cannabinoid content Medium
Most of our autoflowering feminized strains are easy to grow. This one, however, is so easy to grow that we had to call it Easy Bud.
Easy Bud is very similar to the autoflowering strain White Dwarf. It is a cross between autoflowering Ruderalis and strong Indica strains. The autoflowering Ruderalis genetics mean it can grow almost anywhere. And it will flower automatically after just a few weeks. The Indica genetics have given it a stronger smoke and a relaxing physical effect.

Easy Bud will grow and flower from seed in just 8 to 9 weeks. The plants stay small, growing to an average height of 50 to 60 cm. This allows it to be grown in small grow rooms or areas that may not accomodate larger plants.

For such a small, easy-to-grow plant, Easy Bud gives fair yields and, in good conditions, will yield around 35 g per plant. The buds have quite a strong, skunky smell and a sweet taste. This is a great variety for people who just want a nice and easy grow. Whether you are a first-time grower or just looking for something different to grow, it’s easy with Easy Bud.

Citat:
Sex : Feminized
Type : Indica, Sativa, Ruderalis, Indica / Sativa
Flowering : Autoflowering
Genetics : Unknown Ruderalis x Unknown Hybrid, Kanada
Flowering Time : Medium
Outdoor Harvest : Within 2Months of germinating.
Height : Short
THC Level : 10%-12%
Characteristics : Unknown
Royal Queen Seeds Quick One takes 8 weeks to harvest from germination. It's yield can grow from 250 - 300 grams. Quick one has a THC of 10%-12% and gives a physical effect. All Royal Queen Seeds are feminized seeds and have been thoroughly tested for purity of their cannabis genetics. All botanical specimen seeds originate from organic parent plants only.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: solen
Okay. Mange tak alle sammen.
Jeg fik dem, af en gammel ven. Som ikke vidste at det var auto.
Men jo det er Royal queen seeds, han sagde han købte dem fra. Så den beskrivelse er vel god nok.
Men kan vel regne ud, at de sorter ikke er alm dyrket, da jeg kun kan finde et par dårlige udedørs billeder på google.
Men igen tak til deres indsats. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]