Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 02:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
hey guys.

jeg er meget ivrig efter at prøve pot (eller skunk... bare det er grønt :D). jeg vil gerne ryge det rent, men jeg ved bare ikke hvor meget det fylder, altså hvor mange gram man skal bruge for at fylde en (king size) joint op?

jeg har også læst mig frem til at det brænder meget dårligt. i hvor stor grad er det? er det sådan at man skal tage et hvæs hvert 30 sec. eller er det som prince smøger som slukker sig selv efter ca. 5 minuter?

tak på forhånd :joint:

P.S: jeg søger på både :google: og psy før jeg skriver et emne, så jeg behøver ikke at få af vide 1000 gange at jeg skal bruge søgemaskinen!!!

Junior medlem
Brugeravatar

Bland det op med lidt tobak, så får du mest ud af det du har, efter min mening. Du skal i hvertfald ikke tage et hvæs i 30 sek. Hvis det er din første gang. Chill, du finder selv hurtig ud af hvor lang tid du skal suge, og hvor lang tid du skal holde det inde.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jeg har røget hash 3-4 gange hver weekend i knap 2 måneder, og så har jeg smårøget en gang i mellem i 6 måneder, men det er først nu jeg prøver pot, så helt nybegynder er jeg jo ikke :)
det jeg mente med at tage hvæs hvert 30 sec. var, at folk siger det brænder dårligt, så man ligesom skulle holde gang i den. men tak fordi du gad at bruge lidt tid på at svare på mine spørgsmål :joint:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København <3
du kan sagtens ryge det rent, så let brænder det heller ikke :joint:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Personligt synes jeg at smagen bliver for kraftig, og det irriterer mig meget hele tiden at skulle tænde den igen/rette på den. Så for en mere behagelig oplevelse vil jeg anbefale bare at blande en smule tobak i. Men der er intet galt med at ryge rent.

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Junior medlem

Før jeg fik min vaporizer, plejede jeg altid at nyde mit bud rent i en joint. Du skal bare klippe det ret fint, så det ikke er pakket for løst. Men det er rigtigt at forkert behandlet pot brænder dårligt. Noget hurtigt tørret noget kan være så det næsten bare brænder sort, mens lighteren er på det, for at gå ud så snart du ikke suger. Men ordentligt behandlet cured topskud brænder super. Hvis jeg endelig skulle blande mine topskud op med noget, plejede jeg at bruge urten "filtbladet kongelys" fremfor tobak. Jeg kan bare ikke døje nikotinskævert i min skævert. Den bliver så svimlet, så jeg mister meget af det kreative og lystige.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]