Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Kæft hvor i kører på ZloR, er det ikke en debat for alle herinde?;) eller er det stofmisbrugere der dømmer stofmisbrugere? ;)
Ej hehe... Emma er dejlig, men hun gør en lidt sløv... Det er så også det eneste ved mdma der er irriterende.

Hvis ens avatar er en T-shirt, der står "Emma love <3" på, er man selv ude om det.

Junior medlem

Jeg blandede det nytårs aften, og jeg synes at "tømmermændene" var meget mere voldsomme når jeg inddrog amfetamin i mit trip.
Jeg har dog en kammerat der blander dem tit, han siger han ikke kan mærke forskel, på om amfetamin er inddraget eller ej.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Da jeg var til Xstatic i oktober, havde jeg absolut ikke noget problem med, at give den gas hele natten (heller ikke da Gia & miosa <3 gav den gas med hardcore til sidst). Jeg havde inden festen, fået et "par" streger god amf - havde været vågen siden fredag morgen/formiddag(festen var lørdag), så "et par steger" betyder 0,5 - 1 g amf (fra fredag morgen til lørdag aften). Til selve festen havde jeg taget 4 kapsler med - 1 på ~ 180 mg og 3 på 100 - 130 mg. De holdt mig kørende på fuld skrue hele natten - og væske fik jeg selvfølgelig indtaget en del af, både vand og modjo (saftevands agtig energi-alkohol-drik) Desuden havde jeg fyldt maven godt op med mad i timerne op til festen.

Jeg kan og vil på ingen måde anbefale dette til folk (ej heller kammerater/venner), da folk reagerer MEGET forskelligt på narko - specielt serotonin udløsende stoffer. - jeg tager ikke mdma ret ofte (sikkert oftere end så mange andre) men der plejer at gå 1 - 3 mdr mellem hver tur og når jeg ikke indtager det til tramperfest, så kommer jeg sjældent over 300 - 400 mg (1 startdose + MAKS 2 redoseringer - ofte er det 180 mg i startosis + 120 mg redosering). Grunden til dette (store, men kontrollerede) indtag er, at jeg ikke får noget ud af mdma'en efter 2 redosering.

Hvis folk gerne vil være på mdma hele natten, kan i pakke jeres mdma i "ecstasy-lignende doser" dvs kapsler med 50 - 70 mg i hver - måske 100 mg startdosis og så 3 eller 4 kapsler med 50 - 70 (dette giver en slutdosis på 250 - 380 mg). anbefaler selvf at folk ikke kommer over de 250 mg (denne dosis er ikke helt i HR øjemed, men folk har det med at skide på HR). For mange er 100 - 130 mg (startdosis) + 50 - 70 mg redosering nok til at give diverse nedture osv, så det er vigtigt at kende sin psyke og krop, før man begiver sig ud på dette spor (specielt hvis I, som jeg absolut ikke anbefaler, vælger at indtage det, som jeg gør - dette kan kun siges for lidt/for få gange

De tømmermænd jeg havde dagen efter, er ikke noget at skrive hjem om - jeg sov selvfølgelig meget af søndagen væk, men havde absolut ingen nedtur på. - Det får jeg aldrig, dunno why. Måske er jeg bare så glad en person, at et underskud af serotonin ikke gør så meget ved mit humør.

Jer der har det med, at hate og nedgøre folk pga. diverse doser, kombinationer osv - I skal være velkomne til, at kaste med sten og feje mig væk med kosten, så længe I gør det på en ordentlig måde - det hjælper ikke dem, der har brug for info omkring dosering osv, at I sviner mig til.

For at slutte af, så skal I kende jeres krop og psyke + hvordan I reagerer på (alt for store doser) mdma, før I kaster jer ud i sådan noget på et offentligt sted - dog ser jeg helst, at I holder jer under 250 mg (som også er for meget)

Edit: For at svare på spørgsmålet, så lad for guds skyld være med, at tage speed mens I er påvirkede af mdma - det tager, efter min mening, alt for meget af den dejlige mdma virkning! Der er selvf andre grunde, som egentlig er vigtigere - dem der omhandler ens helbred - overophedning, "tømmermænd", blodtryk, puls og jeg skal komme efter dig. Men der er jo nogen, som er ret ligeglade med dette, så derfor siger jeg " SPEED TAGER DEN GODE MDMA VIRKNING"!

Junior medlem

Har læst at MDMA og Amfetamin sammen skulle øge neurotoksiteten, det er vidst ikke bevist konkret. Jeg plejer selv at starte med at trippe 1-2 timer på Amf, også indtager jeg MDMA resten af natten, indtil der ikke er mere, det forekommer dog at jeg tager en bane speed eller 2 under MDMA trippet. Når der ikke er mere MDMA plejer jeg at køre Amf igen for at holde mig kørende. Synes dog ikke 2. dagen er så slem efter den blanding, mærker slet ikke nogen bivirkninger, hverken psykisk eller fysisk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Har læst at MDMA og Amfetamin sammen skulle øge neurotoksiteten, det er vidst ikke bevist konkret. Jeg plejer selv at starte med at trippe 1-2 timer på Amf, også indtager jeg MDMA resten af natten, indtil der ikke er mere, det forekommer dog at jeg tager en bane speed eller 2 under MDMA trippet. Når der ikke er mere MDMA plejer jeg at køre Amf igen for at holde mig kørende. Synes dog ikke 2. dagen er så slem efter den blanding, mærker slet ikke nogen bivirkninger, hverken psykisk eller fysisk.

Det lyder som en rimelig hovedløs, udhensigtsmæssig og respektløs måde at tage stoffer på.

Hvad er der med dig og at genoplive emner fra engang i januar? Du tilfører ikke debatten noget nyt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]