Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 08:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hej derude!

Jeg står og skal til en fest her på lørdag, og har ikke rigtig nogle penge.. Samt prøver jeg at undgå alkohol for tiden.

Snakkede med en god ven fra Sverige som nævnte han tog ca. 2 * NVR R10 ritalin piller og så ellers noget godt hash/pot.
Jeg står med en ret god hashklump som jeg tror er forholdsvis sativa-holdig, da sidste gang jeg røg uden at have drukket gik rimelig party mode.

Ritalin har jeg prøvet før, men det var en lille dosis(næsten en hel pille) og det var da sjovt nok.

Jeg planlægger at knuse indholdet af kapslen i en kop og så dele det ud i baner. Ritalinen tager jeg et par minutter inden festen, og derefter vil jeg lave et par spliffs jeg tager med.

Nogle eventuelle tips i kan give mig? Min eneste bekymring er sådan set hvor lang tid virkningen vil holde..

Medlem

virkningen(ritalin) vil nok holde 3-4timer. sidst jeg tog 20mg. ritalin fik jeg det pisse klamt i comedown, som allerede var 2timer efter, desværre. jeg synes at du skal tage 5-10mg. af gangen, i stedet for at tage 20mg. på engang. jeg synes at blandingen af ritalin og tjald er fed, men jeg kan ryge meget mere når jeg er på ritalin(klart nok når ritalin ´´dækker over´´ deprassanter). pas på med hvor meget tjald du ryger så du ikke knækker dig, og prøv at klemme lidt mad ned i løbet af aftenen, det skulle hjælpe mod ritalin tømmermændene næste dag. protein drik og lignende skulle være rigtig godt. god fest

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes at din fremgangsmåde lyder meget "fornuftig" jeg ser ihverfald igen grund til at tage en bane ritalin for derefter at ryge en stor joint. Hold tingene adskilt det er vel derfor man tager narko for at få en virkning. Du kunne evt. hygge dig med Ritta hele aftenen og slutte af med nogle joints?

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg sys også du skal hygge dig på din ritalin, og gemme dine joints til comedown.
Personligt kan jeg ikke lide at ryge joints på stimulanser, medmindre jeg drikker eller har en anden downer..

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvor meget ritalin har du tænkt dig at tage, synes ikke helt det fremgår af posten?
5-10 mg synes jeg personligt helt klart er for lidt...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

1 ritalinpille giver heller ikke det store.
og lad være med at sniffe det. Det føles virkelig klamt, og giver ikke ret godt. Samt det er skidt for din næse.

Synes sagtens man kan blande hash og rita med succes.
Fordel pillerne over aftenen, og forvent en rigtig nedern tid, når du engang skal sove. Sidst jeg gjorde det var det sgu lige før sengen vibrerede af min hjertebanken.

Medlem
Brugeravatar

Jeg ved det faktisk ikke helt, men eftersom jeg kunne mærke en lidt svag rus af en næsten hel pille så overvejer jeg at tage 2-3 denne gang.

Har aldrig prøvet at bare synke pillerne.. Så jeg synker en en halv time inden festen, og tager måske en et par timer senere? Sidste gang på ritalin var en sjov bytur, da jeg blandede en del alkohol, en pille og ½ joint. Det skal siges de joints jeg ruller er forholdsvis svage, da jeg har været inde i nogle dumme dumme trips før. Så er uber forsigtig lige på det punkt.

Ville også helst undgå snifning, var bare under den overbevisning at man fik max virkning der. Det er sgu ikke så super behageligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

mjah, synes egentlig det er en kort rus man får af at sniffe det. og du kan sagtens få en fin rus af 2-3 pille oralt.

Medlem
Brugeravatar

Jamen helt fint så. Jeg kommer nok ikke til at kunne holde mig fra en øl eller to, og heller ikke fra en joint..

Medlem
Brugeravatar

Fandt lige dette:
This pill is RITALIN LA 20 MG
Generic Name Methylphenidate

Pillerne er altså 20mg, og har 2 styk af dem. Så det burde vel være nok.

Medlem
Brugeravatar

Så er weekenden overstået og er kureret for de værste tømmermænd.

Nå men en lille oversigt over lørdag aften:

-21.00: Tager første pille 20mg ritalin
-21:30: Ankommer til festen. Drikker den ene øl jeg har med.
-22:00:Ryger en fed med et par venner, ritalinen og den giver mig en forholdsvis god rus.
-22.30-2.00: De andre begynder at drikke tæt med alkohol og jeg kan ikke lade være..
-00:00: Popper nr. 2 pille.
-2.00: Smutter i byen. Drak 6-8 genstande + 2 joints delt mellem 4 til selve festen.
-4.00: god stemning og fyrer endnu en joint med par venner. Der er dog nogle rookies som gerne ville være med på den, så jeg holder lidt igen og går ind i et awesome grineflip.
-6:00: En del af vennerne tager hjem. Der bliver langsomt lukket i byen. Føler mig ikke klar til at stoppe.
-7:00: Smutter ned til havnen og får nostaligiske tanker med en real homie fra hjemmeøen. Stjerneklar himmel, havet er helt roligt.
-8:00: Crasher i lejligheden. Ryger en joint.
-12:00: Vågner, kan ikke falde i søven igen. Tømmer maven.

Alt i alt var det en rigtig sjov aften. Ca. 10 genstande, 2 joints og 40 mg ritalin. Dog var tømmermændende ikke særlig slemme i forhold til en aften på vodka+redbull. Da jeg hverken spiste mad eller drak noget vand efter kl 21. Synes ikke ritalin gav mig så stor en effekt. Tror sagtens samme måde kunne være opnået med alkohol + hash.
Lige pt sidder jeg og læser op omkring ADHD og er sgu halv bange for at jeg har haft ADHD... Har altid benægtet sådanne sygdomme da jeg ikke har troet på dem, men mange symptomer henvender sig. Bestiller tid til lægen imorgen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]