Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: thc allergi?
Junior medlem

hej

igennem 1 år har jeg nu prøvet at kredse mig ind på hvad der gav mig efter nattesøvnen ekstrem tør hud i hovedet, og når jeg så smurte det kogte mit ansigt op og kløede det voldsomt det meste af dagen.

det startede i det små og ignorede det i starten derefter prøvede jeg så stille at finde en kilde, vaskepulver, hundebesøg (allergi der da jeg var barn), noget i huset svamp eller lign., og andre sjove "undskyldninger".Men jeg bemærkede langsomt i takt med det blev værre og værre at det forsvandt når jeg tog på job (isoleret i 14 dage uden "adgang" til alkohol og thc) og så kom med det samme når jeg kom hjem.

de sidste 6 måneder har været et helvede rent hudmæssigt og jeg fik det omringet til at det kun kunne være thc, alkohol eller begge så har kørt vekslende "forsøg" og er endt ud med 100% sikkerhed at mine elskede joints er kilden til mit hudhelvede....piv piv håbede faktisk det var alkohol

faldt over et 1 år gammelt indlæg herinde hvor en nævner næsten samme symptomer og vil nu igen prøve at høre om andre har erfaringer omkring dette, rent hash mæssig er der blevet røget mest pollen i denne periode, hash har været min trofaste "følgesvend" i over 20 år og er faktisk lidt ked af at skulle sige farvel.

kan det være pollen hash jeg flipper af???
kan det være at jeg har så meget hobbet op i kroppen at det er det som gør udslaget???
eller har min krop bare fået nok ???

venligst søren :hm:

Dedikeret medlem

Prøv lige og smid et link til den tråd du har læst.

Mvh

Junior medlem

viewtopic.php?f=3&t=35763

Junior medlem

vil tilføje jeg har pollen allergi men mit hududslæt i ansigtet er ikke i nærheden af at minde om en græs/birk allergi reaktion (altså tilstoppet næse kløe i øjne und so weiter) min hud tørrer fuldstændig ud i løbet af natten uanset om jeg smører inden jeg går i seng ....minder fandme om et wasa knækbrød

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Min kæreste får små nyseanfald ved indtagelse af et par genstande, uanset typen af alkohol. Løsningen på problemet viste sig at være en antihistamin før indtagelse af våde varer, selvfølgelig en ikke-sløvende én af slagsen. :)

Medlem

Jeg tænker også at poppe noget antihistamin. Har du prøvet at ryge det grønt for at slå fast, at det ikke er affaldsstoffer fra hashen du reagerer på?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]