Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 16:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej jeg er nybegynder hvis man kan sige det sådan.. men jeg har et spørgsmål
jeg røg hash sammen med en ven her for nogen dage siden.. vi delte en joint
efter blev han selvfølgelig skæv men jeg følte ingen ting udover jeg følte mig lidt fuld? og jeg vaklede rundt som om jeg var fuld det var første gang jeg sådan rigtig har røget har prøvet bong før men der skete heller ikke det vilde 1 gang <
hvordan føles det at være skæv?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Det er meget normalt at man ingenting mærker den første gang, eller de første par gange. Jeg skulle selv ryge over 10 gange, før jeg kunne mærke det. Ligepludselig kommer det.
Jeg fik en placebovirkning første gang hvor jeg troede at jeg var skæv, men da jeg pludselig havde prøvet at være rigtigt skæv, så var jeg ikke i tvivl om at det var placebo jeg havde oplevet de første gange.
Da jeg blev rigtigt skæv første gang, fik jeg et enormt grineflip, blev MEGET tør i munden, fik lettere sløret syn, meget blodsprængte øjne og så det vildeste ædeflip jeg nogensinde har prøvet, der varede i halvanden time ca., hvor jeg bare kørte ædelse ind med begge hænder nonstop.

Du skal ikke fortvivle hvis du ikke bliver skæv de første gange, og du skal ihvertfald ikke jage rusen for meget, for så kan det være at den udebliver. Det var ihvertfald først da jeg begyndte at slappe af under jointen, og bare lod det ske der skulle ske, at jeg fik virkning, og før jeg havde set mig om var jeg vind og skæv[sup]666[/sup]!

Junior medlem

så må jeg jo prøve igen..
blev dog enormt sulten lige lidt efter plus doven :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Du skal bare ryge nogen flere gange. Dermed ikke sagt at jeg anbefaler dig at du skal gå i krig med cannabis nu indtil du kan mærke det, men prøv at se om ikke du får virkning når du har røget nogen gange sammen med gutterne, eller noget.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor det gror!
Håber det har været lorte tjald du har røget i den der bong for dig.
Fordi 5% af alle mennesker gennemsnitligt, er immune over for virkningen så vidt jeg husker :)

Bong slår som regel hårdt, førstegangs ryger eller ej.. :)

Junior medlem

fik bare et hovede eller 2 :D elendigt ristet :D

Junior medlem

Men jeg sad engang nede ved en ven da jeg ikke ville prøve at ryge hvor de røg massere af bong hoveder og joints og ingen udluftning der fik jeg grine flip kæft det var sjovt... :D kan ikke rigtig huske så meget fra den aften :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
Du siger at tobakken var dårligt ristet.

det kan være du har fået et nikotin kick i stedet for den "rigtige" skævert :)

Prøv og få tobakken ordenlig ristet inden i ryger.

personligt bruger jeg en af de der alu bakker som slagtere putter leverpostej i :)

i med 4 smøger og så bare ryste den over et sterinlys til tobakken er blevet til et fint pulver, og så hælder du hashen du har nuldret ud i og varmer bakken op igen og blander det hele sammen med dine fingre :)

Den metode virker altid for mig :)

Mvh :D

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Junior medlem

Geografisk sted: Helt ude i hampen!.
Evt. kunne det være en dårlig standard i har fået fat i , hvor alt thc'en er blevet trukket fra :).
Og hvis du ikke følte det virkede , så kunne det også være fordi at du blidt din hjerne ind at rusen ikke virker.. Tværtimod , cannabis kan både virke både fysisk og psykisk , så det kan sagtens havde været det der kunne være spørgsmålet?.. :)

- Og som svar på dit spørgsmål , om hvordan det er at være skæv.. - det forskelligt hvordan personer reagerer på Cannabis , men det mest oprigtig virking for de flest er at man blir lidt sløv , har griner på og har en god følelse at man slapper helt af i alle kroppens muskler og legemer og efterfølgende en sult der BARE ikke kan tæmmes , man grover æder som et svin og ta'r et på kilo på :-D. Men der virker også specielt - for mit vedkommende - så er cannabis en inspirationskilde til musikens verden. - Den åbner op for alle dine tanker.. Og så det bedst af skævheden er, man er bare så glad at man ikke tolerere et eneste negativt træk/tanker.. Du har det bare alt for godt.. :-)

Mvh Doggydogg
- "Mennesket skabte alkohol og kemiske sager.. Men Gud skabte det Grønne Græs" ! :D

Junior medlem

Så er jeg tilbage lidt mere erfaren men alligevel langt fra :-)

jeg har røget hash et par gange efter hånden og rusen bliver bedre og bedre men har den erfaring af jeg skal have måske 4-5 hiv af en joint ellers bliver jeg alt for nicotin skæv og derved ikke får den "gode" rus
ved desuden ikke om det bare er noget jeg bilder mig selv ind men jeg får det kanon godt når jeg er beruset/ mindre fuld og ryger så er den helt hjemme!

så det bliver bedre og bedre men håber jeg kan vænne mig til nicotinen for det er godt nok træls :-)

lige når jeg har taget de der 4-5 sug så bliver TORSKE svimmel det er helt vanvittigt så håber snart det forsvinder :-)
eller har i nogen ideer om hvorfor jeg bliver så pisse svimmel?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Fordi 5% af alle mennesker gennemsnitligt, er immune over for virkningen så vidt jeg husker :)

Det vil jeg gerne se en kilde på.

Medlem

personligt bruger jeg en af de der alu bakker som slagtere putter leverpostej i :)

i med 4 smøger og så bare ryste den over et sterinlys til tobakken er blevet til et fint pulver, og så hælder du hashen du har nuldret ud i og varmer bakken op igen og blander det hele sammen med dine fingre :)

hva snakker du om lær det ordentligt man tobakken skal ikk være fint smulder så bliver det lorte smag og brænder forkert lad mig gætte det er også helt sort dit tobak fucking newbee

Medlem

Håber det har været lorte tjald du har røget i den der bong for dig.

Bong slår som regel hårdt, førstegangs ryger eller ej.. :)

der findes ikke et menneske der er immune overfor hash vores nerve system er bygget til at det stof lige passer i vores verve system som en nøgle der åbner for vores egne endorfiner osv så det handler bare om en stærk nok dose til den enkelte person

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov

hva snakker du om lær det ordentligt man tobakken skal ikk være fint smulder så bliver det lorte smag og brænder forkert lad mig gætte det er også helt sort dit tobak fucking newbee

lol..

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tror ikke ligefrem det er endorfiner cannabis udløser, er det ikke noget med THC er meget kemisk beslægtet med anadamid og sætter sig på disse receptorer fordi hjernen "tror" det er anadamid?

Udover det, snak liiige pænt mfssupporter, "newbier" må gerne søge information her.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Hvis det er mig du mener med mit hash er sort så nej det er ikke sort :) det er rimelig god kvali jeg køber :) men har i nogen råd :)?

Medlem

Tror ikke ligefrem det er endorfiner cannabis udløser, er det ikke noget med THC er meget kemisk beslægtet med anadamid og sætter sig på disse receptorer fordi hjernen "tror" det er anadamid?

Udover det, snak liiige pænt mfssupporter, "newbier" må gerne søge information her.

se jo. thc det åbner ens nervesystem som en en nøgle der passer i vores nerve system så alle de stoffer der normalt kommer til udløsning i vores krop når vi har sex/motion osv ´kan ikk huske navne for der er mange forskellige. sådan så der bliver åbnet for de stoffer så de frit kan komme ud i vores krop jeg kan selvfølgelig ikk forklare det præcist.... men se dukumentaren cannabis the evil weed der er det forklaret bedre
men ja jeg var måske lidt grov sorry

Medlem

THC fungerer som en agonist på CB1 receptoren og i mindre grad på CB2 receptoren, mens cannabidiol i større grad fungerer på CB2 receptoren. Førstnævnte sætter gang i en strøm af dopaminfrigivelse i nucleus accumbens, mens cannabidiol fungerer som en positiv modulator af mu opioid receptoren sådan at kroppens egne endorfiner aktiverer deres receptorer kraftigere. Det kan på en måde godt siges at cannabis fungerer på endorfinsystemet, men det er en meget sekundær effekt og ikke hovedansvarlig for det man kalder at blive skæv.

Kilde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]