Jeg ved ikke om det er i den rigtige kategori men hopper direkte ud i det.
Jeg har en diagnose som paranoid skizofren, samt flere typer angst.
Jeg er medicineret med: Sertralin, truxal, seroquel, propranolol.
Jeg har været clean i 3 år for stoffer men har leget lidt med tanken om at kunne gøre det i relative små mængder bare en gang imellem. Nogen som har kendskaber til brug af stimulanser og være psykisk syg ? Evt nogen råd? Nogen som er i samme bås?
God jul
Først og fremmest, flot med de 3 år som clean!
Jeg er ikke ekspert indenfor psykiske lidelser, og ved ærligtalt ikke meget om skizofreni, udover det mest "basale". Angsten kender jeg lidt mere til, da jeg selv tidligere har kæmpet lidt med den mht. det sociale, men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilke typer angst du går og kæmper med. Mit bedste og eneste råd er: Lad vær'!
Jeg er ikke i samme bås, og jeg aner hvordan det vil påvirke lige netop dig, men med de diagnoser du har og med den type og mængde medicin du får, er det fandme ikke risikoen værd! Jeg havde en kammerat, der på tragisk vis valgte livet fra, for et halvt år siden, kort tid efter han bl.a. havde fået erklæret at han var skizofren. I hvilken grad/type vil jeg ikke gøre mig klog på, men han fik du erklæret i forbindelse med en behandlingsdom, som han desværre aldrig nåede at komme ordentligt igang med. Han havde nogen perioder hvor han lugtede lidt for meget til stimulanser - primært amfetamin, og det gjorde tydeligvis bare livet endnu mere håbløst. Jeg forsøger ikke at sammenligne jer, og aner som sagt ikke hvordan det vil påvirke dig, men det er ikke risikoen værd.
Keep it clean