Hey. Det er nu tirsdag nat klokken 2, og om ca. 11 timer er jeg henne hos mine to venner og spiser et par HBWR frø. Vi er kun 3, og den ene, N, har prøvet kokain, og den anden, M, har prøvet ketamin, og vi alle tre har erfaring med alkohol og hash. Jeg har kun prøvet 4 gram svampe, men det skal nok siges, at de svampe jeg fik var gamle og havde mistet en del af psilocinen i dem og virkede ikke specielt godt (ellers ville jeg ikke have taget 4 gram selvfølgelig, startede med 1,8), så er med andre ord ret uerfaren - jeg fik en meget lille nedbrydning af mit filter for mine tanker og mine pupiller fyldte omkring 98% af mine øjne, men det var også det. Ikke noget psykedelisk eller forandrende overhovedet, men M kunne godt mærke det, og jeg 'reddede' ham også da han var tæt på et bad trip (N synes det var en god ide at sætte sig ind til de andre og spille Fifa, og jeg regnede med M fyldte med, men det fandt jeg så ud af lidt efter at han ikke var med på).
Vi tænker at tage 3 frø hver, da vi ikke har nogen tripsitter, men jeg tænker, at selv med 3 frø kan det godt være lidt heftigt, og at en tripsitter ville være en meget god ide, da vi trods alt er uerfarne med forvrængede tankegange og verdensforestillinger. Har dog et par spørgsmål: Hvor meget foreslår I som førstegangsdose? 4-5 frø, måske? M vejer omkring 80-90 kg, og mig og N vejer ikke mere end 60, så kan godt være han skal have lidt mere end os andre. Er det godt at tage hash første gang? Man oplever en del kvalme og musklerne kan godt spænde lidt osv., så noget godt hash kan bruges til at gøre det lidt nemmere, men jeg er ikke sikker på, om hash ville gøre mindfucket mere forvirrende hvis vi samtidig er skæve. Har kun hørt varme anbefalinger om det, men jeg bliver stadig godt skæv, når jeg ryger, så det er måske ikke direkte optimalt for mig.
_________________ Ever since I was a child I have had this instictive urge for expansion and growth. To me, the function and duty of a quality human being is the sincere and honest development of one's potential.
|