Jeg har røget en del her på det sidste, men her i fredags skete noget mærkeligt.. Jeg var sammen med 4 gutter, en jeg kender godt og to andre hvor jeg havde mødt den ene en gang før og den anden havde jeg aldrig set før. Nå men der blev tændt en joint og det var helt fint.
Men så efter jointen havde gået et par runder, fik jeg at vide at jeg var blevet helt grøn i hovedet... det var meget sjovt i starten, men så blev jeg vildt svimmel! Mit syn blev forstyrret af det man ser når man har lukkede øjne efter at have kigget ind i en kraftig lyskilde. Jeg mistede balancen og blev nødt til at støtte mig til min kammerat, derefter gav mine ben fuldstændig efter og jeg faldt ned i græsset som var vådt og ret klamt. Jeg kunne se at dem jeg var sammen med var ret bekymrede men de var i en helt anden verden i forhold til mig og der var en slags slør imellem mig og dem, jeg kunne ikke rigtig høre hvad de sagde og de var slørede at se på.
Der gik nok et halvt minut, hvorefter jeg så kunne begynde at fatte noget af hvad der skete. Vi gik en lille tur ind til byen og omkring 5 minutter senere var der ikke noget andet end at jeg selvfølgelig var blevet lidt skæv

Er der nogen herinde der kan komme med forslag til hvad der skete?
Jeg ryger hver weekend og har aldrig oplevet noget lignende?? Efter det smuttede vi i sommer hus mig og 4 andre hvor vi nok har fået røget 10 gram god røg tilsammen uden nogen tilbagefald.
P.s. jeg suttede på en strepsil imens jeg røg pga. meget opsvulmede mandler og dårlig hals, kan det have gjort en forskel?
Tak fordi i gad læse!