Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Vestsjælland
Konklusionen er: Stoffer er skidt for dig! tænk at det har taget så mange år at komme der til hvor jeg kan sige til mig selv at stofferne ikke er gode for mig.
Jeg har efterhånden været en del igennem og har været skyld i det meste selv, dog er der ting som jeg ikke har været herre over som har gjort alt værre. Men ved min side har Amfetaminen altid været og jeg tror på at en cocktail af : Dårligt Selværd + Enormt Selvhad + Absurte Mængder Af Amf =DISASTER!
Jeg var en god knægt, jeg havde en plan med mit liv men fuckede det op pga en kunstig lykke, som ikke kun har kostet mig mit helbred og halvdelen af min finger, men også familie og personer som jeg elskede!!
Hvergang jeg var høj, blev risikoen for at jeg døde eller mine kære gjorde det 4-dobblet! Og det var jeg fuldt ud bevist om!!! Men mit eneste svar til tanken dengang var: Det rager da ikke mig.

Jeg sidder lige nu, på mit værelse hos en "pedagog" som jeg bor hos, og græder mine øjne væk, jeg ville for alt i verden gerne ha chancen til at gøre mit liv om så ikke jeg sad hvor jeg gør (Uden min bror, uden Jessica, uden kæreste/eller familie der vil vide af mig) men det for man bare ikke !
Hele grunden til jeg gider sidde her og skrive det her er at jeg håber der er en chance for at der sidder en og er på vej ind i det samme spind som jeg var, og lære hvor stor og ond en fejl det er....
Jeg er siden sidst været i koma i 1½ uge pga overforbrug af flere forskellige stoffer, er blevet tvangsanbragt i et beskyttet hjem med en vejleder/ting noget fra NA boende fast, jeg er blevet erklæret Skitzofren - Paranoid - Angst og selvmords truet, må ikke ha kontakt til Familie da de har fået politihold mod mig...... i bund og grund er jeg færdig... jeg er her bare til at fylde nu...
Håber man kan lære noget af mit liv.
//Amfmisbrugeren//

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg er fattig på ord....Men prøver...

Det rammer hårdt, jeg har prøvet selv at være nogen af de steder du i dit liv er/har været - Jeg vil sige til dig selvom du ikke kan hører det nu. Din sætning men "jeg er færdig" - Men vil du ikke altid være! Følelsen er overvældende alt det du har været igennem tankerne flyver det er håbløst, tomhed, alene, forladt, "fuck jeg har fucked den up for good this time "- gætter du har det lidt sådan...

Vil sende knus og tanker og sige please vend din viden til noget positivt!! Du har skrevet mange indlæg herinde,
Dette indlæg vil sætte tankerne i spind for nogen, du har allerede reddet nogen ved at skrive nu, du ved det ikke, du ved ikke hvem, men har du... Du er så langt fra færdig, du har meget at byde på, vend tomheden og alt det overvældende til noget positivt! Er sikker på, den dag du kommer til det (for det gør du!!!) men tager tid. Så kan du tage din livserfaring der har kostet dig så dyrt (gør så ond :cry: ) - men bruge den til at noget positivt!!

Giv dig tid nu, reflekter men hak aldrig dig selv ned!!! Der er altid en grund til man tager det valg man i tidernes morgen gjorde og engang var det den helt rigtige. Man kan altid se noget andet i bagklogskabens lys men hvad helvede nytter det? Prøv at sige til dig selv "Den gang jeg tog det valg var det, det eneste rigtige alternativet var utænkeligt" - Valget i dag, kan være anderledes og så er det det rigtige.. Men slå aldrig dig selv i hovedet! Du for det ikke bedre af det, du kan ikke ændre den fortid. -Desværre som du ønsker lige nu. Men du kan og "skal" acceptere dig, hele dit liv på ondt og godt. Saml dig selv op, - Giv dig selv al den tid du har brug for.

Jeg tror på dig! - ved ikke om det giver dig noget overhovedet, Men gør jeg! Du kender mig ikke, men har "fulgt med på sidelinjen - Velkommen til at sende pm

Igen knus & Tanker
FrkFin

Junior medlem

Geografisk sted: København
Bare hold ud! Tingene skal nok lysne for dig igen..

Dedikeret medlem

Puha hvor din tekst vækker minder Amfmisbrugeren, for sådan var det og har det været for mig også ikke ned i de mindste detaljer, men ellers kan jeg nikke genkendende til din historie uden at ville gå i detaljer for det handler alt om fortiden og den kan jeg ikke gøre om, men jeg kan sørge for at jeg gennem mine valg, at det ikke gentager sig i fremtiden.
Jeg synes at det er godt du har fået en diagnose og det lyder til at du er i gode hænder pt. Prøv og hold fast i det gå med til møder og prøv at lær at leve NA livet - det virker for mig også selvom jeg har valgt AA. For jeg måtte erkende jeg ikke kunne klare at holde mig selv clean, men det kan jeg når jeg passer på mig selv og spørger om hjælp når det er aktuelt.
I og med du har fået en diagnose vil du jo også blive medicineret, hvilket burde hjælpe mht nogle af de ting som har gjort at du har taget tidligere.
Lader du tiden arbejde for dig ved at gøre de rigtige ting, så vil familiens sår langsomt læges og mon ikke at du så får en chance til, dette er selvfølgelig kun spekulationer, men jeg har hørt flere dele om det på møder at det er sådan de har oplevet det.
En vigtig ting for mig er jævnligt at tage mig en sindsro's bøn og lade dens visdom ramme sætte perspektiv på mit liv og en pågældende situation, så jeg acceptere det som jeg ikke kan gøre noget ved, indser hvad jeg kan gøre noget ved og får modet til at gøre det.
Jeg har da stadig nedderen over de spildte år et eller andet sted, men da det jo er sådan det er og jeg ikke kan ændre det så vælger jeg at fokusere på den positive udvikling jeg er inde i.
Du er velkommen til at skrive en PM.

Mvh

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]