Jeg er fattig på ord....Men prøver...
Det rammer hårdt, jeg har prøvet selv at være nogen af de steder du i dit liv er/har været - Jeg vil sige til dig selvom du ikke kan hører det nu. Din sætning men "jeg er færdig" - Men vil du ikke altid være! Følelsen er overvældende alt det du har været igennem tankerne flyver det er håbløst, tomhed, alene, forladt, "fuck jeg har fucked den up for good this time "- gætter du har det lidt sådan...
Vil sende knus og tanker og sige please vend din viden til noget positivt!! Du har skrevet mange indlæg herinde,
Dette indlæg vil sætte tankerne i spind for nogen, du har allerede reddet nogen ved at skrive nu, du ved det ikke, du ved ikke hvem, men har du... Du er så langt fra færdig, du har meget at byde på, vend tomheden og alt det overvældende til noget positivt! Er sikker på, den dag du kommer til det (for det gør du!!!) men tager tid. Så kan du tage din livserfaring der har kostet dig så dyrt (gør så ond

) - men bruge den til at noget positivt!!
Giv dig tid nu, reflekter men hak aldrig dig selv ned!!! Der er altid en grund til man tager det valg man i tidernes morgen gjorde og engang var det den helt rigtige. Man kan altid se noget andet i bagklogskabens lys men hvad helvede nytter det? Prøv at sige til dig selv "Den gang jeg tog det valg var det, det eneste rigtige alternativet var utænkeligt" - Valget i dag, kan være anderledes og så er det det rigtige.. Men slå aldrig dig selv i hovedet! Du for det ikke bedre af det, du kan ikke ændre den fortid. -Desværre som du ønsker lige nu. Men du kan og "skal" acceptere dig, hele dit liv på ondt og godt. Saml dig selv op, - Giv dig selv al den tid du har brug for.
Jeg tror på dig! - ved ikke om det giver dig noget overhovedet, Men gør jeg! Du kender mig ikke, men har "fulgt med på sidelinjen - Velkommen til at sende pm
Igen knus & Tanker
FrkFin