Helt sikkert en rigtig god ide. Problemet er bare at jeg i sin tid, "kun" købte "simple pack" som indeholder bloom,grow & micro..
Ripen er jo en advanced gødning, og jeg har været lidt nervøs for hvordan simple og advanced ville fungere sammen.. er meget nervøs for det, eftersom min simple gødning (når jeg giver fuld dosis) åbenbart er nok til at nogle strains slår ud på overgødning.
Men ellers et rigtigt godt spørgsmål, og svaret er simpelt.. jeg har desværre ikke noget Ripen.. :/ .. en af mine venner havde det stående, og brugte det, og wow.. sikke en effekt det havde på budstørrelse og lugt..
Helt sikkert noget jeg skal have anskaffet mig inden længe.. har selv tænkt på det ofte.. men igen.. Så længe planterne ikke engang kan tåle en "normal" dosis af gødning fra min simplegødning, har jeg bare ikke set nogen grund til at forsøge med yderligere gødning.. og det endda tiltrods for at jeg (efter at have købt mit gødning) kan se at de på deres hjemmeside, endda har opdateret deres gødningskema i forhold til det der fulgte med da jeg købte mit gødning... Doserne på det nye skema er endda højere end på mit.. Så producenten mener altså at man sagtens kan give planterne mere i nogle bestemte perioder.. Det syntes jeg dog bare virker besynderligt, når de knap nok kan modtage den "gamle" normal dosis.. hmm
Men tak for påmindelsen.. Ripen.. Skrevet på ønskelisten nu
EDIT:Så har jeg været inde og nærstudere mine planter (igen igen igen) og har siddet lidt og tjekket buds og trics ud.. Den toppede Critical er begyndt at blive mælkehvid i det, og den som ikke er toppet, er ca 50% mælk og 50% brunlige i det..
Så det kunne godt tyde på at den som ikke er toppet, bliver færdig i løbet af næste uge alligevel.. det vel på en måde godtnok kan man sige, altså i forhold til den deskribtion som producenten havde skrevet.. På den anden side, skærer det mig lidt i hjertet at have brugt 2 måneder på den, og at den ikke blev større.. pænt skuffende.. men okay.. det kan man så tag som man vil

Er der nogle der har nogle gode ideer til hvordan jeg kan tage billeder af trics igennem mit forstørrelsesglas?
Det 100x zoom men selve kighullet på den, er ikke ret stort.. og syntes det virker besværligt at tage et billede med den ene hånd, som både skal holde kameraet og forstørrelsesglasset, mens den anden skal holde bud'et .. det blir meget uskarpt.. hmm...
Anyways.. selvom jeg allerede har lavet en update idag, så smider jeg lige et par stemningsbilleder til jer, så i har lidt smukt at kigge på, og så også lige et billede af min gamle Cheese, som er toppet 2 gange, og nu har jeg så også forsøgt at "pinche" den.. hvad siger i? .. er det helt fucked?

Jo flere der kommentere på mit grow, jo flere oplysninger får jeg, og jo bedre bliver tråden

.. sååh.. kom endelig med ideer og tips og alt den viden i sidder med som i tænker jeg kan bruge til noget..
Vil jeg med fordel, kunne "pinche" mine planter som er i blomst, selvom de kun har 1 uge tilbage? .. nogen der har prøvet supercropping under blomstring?