Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 15:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har jo lige indrømmet at jeg havde blandet noget sammen med amfetamin.

Fair nok, men efter du har skrevet det, fremlægger du så nogle "reviderede" tal. Jeg vil bare gerne have links til et eller andet om MDMAs biotilgængelighed, som det du skriver her:

MDMA Biotilgængeligheden er sådan her:
40% ved oral indtagelse
80% ved nasal indtagelse
80% ved rectal indtagelse Måske endda lidt dårligere. Og i hvertfald slet ikke det værd
100% ved IV indtagelse

Medlem

Har jo lige indrømmet at jeg havde blandet noget sammen med amfetamin.

Fair nok, men efter du har skrevet det, fremlægger du så nogle "reviderede" tal. Jeg vil bare gerne have links til et eller andet om MDMAs biotilgængelighed, som det du skriver her:

MDMA Biotilgængeligheden er sådan her:
35% ved oral indtagelse MDMA are an area of active research. Sixty-five percent of MDMA is excreted unchanged in the urine (Min fejl 65% og ikke 60% http://en.wikipedia.org/wiki/Mdma#cite_ ... 3845_110-0

80% ved nasal indtagelse < = der er ikke lavet den store forskning, så det bygger jeg på anekdotale data + egen erfaring
80% ved rectal indtagelse Måske endda lidt dårligere. Og i hvertfald slet ikke det værd <== se ovenover
100% ved IV indtagelse < == siger sig selv

Men den bedste måde at tage MDMA på er imo: at tage 200MG oralt. Når du er halvejs inde i peaket så tage 30-40mg nasalt. Giver det længste peak imo. tager man 300-500mg oralt på en gang uden tolerance Ligger du dig bare ned i din egen lille "Hjerneskadende" verden i eufori og ryster som en tunet røste pudser. < == giver som regl altid blackouts. du kan huske et par ting, men det os det

Der er forbavsende lidt forskning på MDMA kontra diverse Amphetamines. og det giver jo også mening da MDMA jo ikke bruges i medicinsk behandling.(Lovligt i hvertfald) <== jeg gav dog engang et kæreste par der var ved at gå fra hinanden en Kix hver. De er i dag gift og har 2 børn :D

Infectimus skrev:
Snubi skrev:
Men er sku svært at vurdere, jeg har også været oppe på 30-50 kix fra fredag til lørdag. Min dealer dengang. Han tog 100 kix fra torsdag til mandag sov tirsdag, var sammen med damen onsdag. og så forfra Hver weekend. men den slags forbrug af MDMA hører vidst også til sjældent hederne, men i min omgangskreds var det normen. Havde en anden ven der tog kix 17 dage i træk på den 17 dag tog han 30 i en mundfuld, fik nul effekt udover at han hostede blod op i en spand i et kvarter.

Hvordan har du, din pusher, og din ven det dagen idag ???? :hm:

Dealeren har jeg ikke hørt noget om siden. min ven med de 17, der vil jeg vurdere at han har taget permanent skade.
Langsommere opfattende etc, men lever ellers et okay liv.

Men det der med permanente hjerneskader er ifølge nyforskning ikke noget man er så skråsikre på mere.

Hvor imod at en Crystal meth addict efter total remmision. Stadig har et 37% dårligere fungerene dopaminerge receptorer. VEL OG MÆRKE EFTER 3 år med total abstinens fra stoffet.

Jeg misbrugte jo Methylphenidat hver dag i et halvt års tid. Og i slutningen resulterede det nogen gang i at jeg hakked 40 x 36 mg concerta(Methylphenidat) og tog det i en mundfuld. Ritalin uno 30 mg hakkede en gang 100 piller ud og sniffede til der ikke var fysisk plads til mere af det i mine næsebor. Det resulterede i et epileptisk anfald/krampe anfald med enorm eufori. at jeg lå og bankede mit hoved ind i en radiator. gjorde ikke euforien mindre.

Jeg er sikker på at jeg har taget skade, om det er permanent eller ej ved jeg ikke. man har kunne sporer forbedringer i misbrugeres hjerner i helt op til 10 år efter end misbrug såvidt jeg husker. Og har sku aldrig været clean i mere end 3 måneder siden jeg var 16.

Medlem

Har oplevet Flere psychedeliske effter på MDMA end LSD

Har haft full on hallucinationer hvor alt det var hallucinatorner

Hehe. Så har det været en lav dosis LSD eller også har dine kix været cuttet med et andet psykedelisk stof, det er da helt sikkert :D

Junior medlem

Oplevede det også på et amf/mdma trip i denne weekend..
i starten begyndte lyset på min telefon at flakke, det gør det sgu altid på emma.
Men efter en redosering, og jeg virkelig var skudt af på hende, ændrede bogstaverne sig til fuldstændig ulæselige tegn, i en masse forskellige farver.. Faktisk ret fedt :)
Sad også og kiggede ud over rummet, og fandt flere og flere detaljer, efterhånden som laserlyset ramte folk. Det kan ikke beskrives, men det har været en af de fedeste trips jeg har haft :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Oh my god, hvad fanden sker der? Hvorfor er i alle sammen så ignorante at høre på? Lad være med at boltre jer i stoffer på den måde, og hvis i gør, så lad være med at skrive det på CVet, som om i burde være stolte.

Selv har jeg aldrig taget mere end 200mg MDMA på en aften (hvilket var mere en rigeligt!), og der oplevede jeg faktisk hallucinationer. Det samme får jeg på methylon, hvis dosen ligger omkring 200mg. Typisk er der ingen lyd, men derimod hurtige, ofte mørke, figurer eller gestalter, der forsvinder efter nogle sekunder. Ved MDMAen kommer de visuelle forstyrrelser i midten af rusen, mens det hos methylonen for mig opstår i efterbølgerne. De er som regel forbundet med meget nedsatte kognitive funktioner og forvirring, men som oftest bemærker man det ikke selv. Som en poster selv beskrev det (det med at tage en bid af en cigaret i troen om, at det var en vaffelis), så er det ikke rene visuelle effekter, men derimod hallucinationer og vrangforestillinger. Disse har været grunden til, at jeg ikke ofte tager hverken MDMA eller katinoner (methylon er den eneste, der har været udholdelig for mig, og selv den er jeg utryg ved). En ting der hjælper er at spise godt inden man tager stoffer, at huske vand og juice, og så at man lægger trippet forholdvis tidligt, så man kan få sovet. Lad være med at redosere, og lad være med at køre to dage i træk.

Hvor høj en dosis ville i forresten anslå 15-20 piller til at være? Det lyder i mine øre som komplet sindsyge doser. Selv hvis dosen var 50mg pr. pille, så er det jo vildt højt. Og med tanke på, at der ofte er blandet andre stimulanter i dem, så er det nok en rigtig giftig diæt. Findes der studier, der undersøger hvordan ens kognitive funktioner påvirkes langsigtet af sådan nogle ture?

Junior medlem

20 piller x 50mg? det er da 'kun' 1g. Har flere kammerater der uden problemer napper 2g mdma på en aften ( Selvfølgelig over fx 10 timer ) men s tadig..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Du ved jo ikke, om de får problemer senere i livet vel? :roll: Det er dybt uansvarligt at tage MDMA i de doser og det skal du være klar over... Så må du jo ellers gøre hvad du vil...

Junior medlem

Jeg har aldrig haft hallicinuationer på MDMA.
Den største dosis MDMA jeg har taget var en aften med nogle venner, 100mg+50mg+50mg med ca. 1,5 timers mellemrum, + 20 joints vil jeg skyde på.
Det eneste syns haløj jeg har oplevet var at folk havde en aura, i den farve deres tøj var i, ellers har jeg sku aldrig oplevet noget hallicunerende på emma.

men det lyder som om man skal op i nogle vilde doser for at opleve det

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

20 piller x 50mg? det er da 'kun' 1g. Har flere kammerater der uden problemer napper 2g mdma på en aften ( Selvfølgelig over fx 10 timer ) men s tadig..

Dine kammerater er idioter.

Derudover, må jeg give Paul ret.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]